娛樂滿紛 26FUN's Archiver

ASPP 發表於 2007-5-13 12:00 AM

極不愉快既買野驗歷(HPComqaq NB@豐澤)

我以後一定唔會買hp/compaq 既話.....你家可以參考一下..日後買hp/compaq產品時都會有機會遇到同一問題Ejx'_:_"Z

7IB` b6\$ZnH A"B 自己本身有部.但係俾家姐拎去外國做功課
;`(\v \+`)m)d 我自己又要做功課同埋預備考試 (下星期三科考試)..m!^-[g Um
我好急用部notebook. 琴日去豐澤(時代廣場)買左部HP Compaq Noteook B1900'wPMI8Zeu

mCf ie^ 豐澤sales即場同我試機, 但係原來部機第一次試機, 要intall成個os,(d9E.FEbZM
要成個幾2個鐘既..我等左半個鐘頭等唔切la> (因為約左朋友尖沙咀食飯).
,Hr ^/Bm/O;M6i'C\ 所以我唔拎部電腦住,去左尖沙咀食完飯先,之後再返去拎返部電腦mJwt"[}1y:~s7p$n
搞到我遲大到....仲要拿拿林食完即刻過返去cwb.因為佢地要收鋪'H;RayQ-g
X:uH_V
拎到部電腦返屋企, 先發現部電腦dvd-rom有問題..搞到我琴晚做唔到功課
ZJ6J#]}F 今朝打電話去問..豐澤......佢地話如果代理hp...係唔可以一換一
-s2W'b-R6l+e 要拎返去hp 維修中心
V&t2U)tkUNe (U&~9B2V8v3^t+W)x
打去維修中心. 開頭個cs.都好聲好氣同我remote check..發現部機真係有問題C!\6f[&r3a_'O
一定要拎去整 (今日要去尖沙咀. 仲要四點前.同埋check左都未必今日拎得返)
3t|qo;B}8s 我話部機新買可唔可以一換一新俾我) X E+qM+h NM{m-V
7@k(L$tv3Y-g)AA5^
跟住有個姓陳既女經理以超級無禮貌既語氣同我講唔得. 全程單單打打/e+T `j r
以下小部份內容+\.KS0]*@ T"k6L

8q,Y!Ve6a w 我: 我新買部機, 用都未用過.你可唔可以一以一, 換返部新俾我
a0^"h6rEe"X*E5I 陳: 當然唔得la, 我要地check左部機先, 有咩問題我地會整俾你, 如果個個人客,自己搞壞部電腦, m(z+I|5{ |9Q
又拎黎一換一, 咁未唔掂......我唔係話你搞壞部機......只不過係lee個情況發生k"G9O"r.Z E a*z+IO
0F.iv+StRo2r} [%f
我:星期一我拎部機黎.尖沙咀, 你又唔可以即刻俾返我...咁要又返公司先,
&GkH#b,dH.I 根住又再黎過拎返.我唔想哂咁多時間.....唔通我呆坐你地公司等你地check 完先拎走丫?*tv'NqV[7O;_P
陳: 係....你鐘意都可以呆坐0係我地公司.....我唔理你撘咩車, 去邊度,
`2C T u9r8JqmqKJ A 總之我地check 完就會俾返你...一般我地尖沙咀可以一日內check 好.......
dO-OR5y a)F)rn
q^"w8\E%i}^ 我唔滿意既地方
H]~g.P!U H9r 1) 豐澤sales其實知部第一次試機時, 要用2個鐘setup..佢應該之前問定我有冇時間check.......or`~ C.Y
如果我趕時間唔check.最多我自己返屋企先慢慢restore.佢install到半個鐘後話我知..白白浪費我時間.actually 我好趕時間ux#R9TO+x,F:@
2) hp 個陳女經理態度非常惡劣...另外, 完全站於公司坐場...無為客人想辦法解決問題XA6X1@O,F
3) 為部機.我己經浪費左好多時間. (由尖沙咀撘車去cwb 拎機), $G s)?&D|0PX*|.T
(試返部機點解用唔到). (之後仲要拎返部機去維修中心,再由維修中心拎返部機)./Qz S tdAEY'v}XH
實我係急住部機用而買機既......而家反而因快得慢...搞大一輪仲未用到部機......

極樂 發表於 2007-5-13 12:11 AM

嘩~~~~~~~0S v+LzATzN
真係乜野態度丫!!`Z W8tI|,P
果個"陳經理"完全唔掂丫~~
$e#Nc DB/N)Chf&i 投訴佢, 玩大佢啦~~:angry:&WRY2jnN
身為一個客戶經埋, 無可能咁樣講野法....:mad:
5xt.?WItBV 3m_1?$N5q,y{$[F,`

o wq"P+E5Pv 另外, 係豐澤買野, 7日內唔係有壞包換架咩?
{5y {%l!o{6D 平時去買野都可以架.....@@:confused:G0T2`"C }n

wmS(KR8D?'[Bv4E*a 唉~~你真係黑仔都爆!!

Tokyo2040 發表於 2007-5-13 12:22 AM

唉, 又關李生事...... 香港人真係要用吓腦, 少d幫嚫李生.

勇勇 發表於 2007-5-13 01:00 AM

豐澤D售貨員都OK有禮貌丫,不過D野就超貴,一隻MOUSE都要成2舊水!咁貴.....嚇死人咩!

jimjim12 發表於 2007-5-13 04:11 AM

估唔到豐澤都係黑店:mad:

@娛樂滿紛 發表於 2007-5-13 09:06 AM

豐澤?﹗ 佢地都好有禮貌的說, 至少對我.

ming8964 發表於 2007-5-13 02:47 PM

電腦不同其他產品, 用家犯錯, 好機當壞機非常普遍, 如果唔CHECK就換機, 可能於事無補, 引起更大爭執!!!A&j t3`z |(`
假如一切正常, RELOAD  OS 很少要兩小時, 豐澤SALES可能老點你, 根本唔知RELOAD OS 要幾耐!!!

PG-13 發表於 2007-5-13 02:59 PM

You should return in fortress... a_ Fi,l;O:F

x~c p-`V1g 10天退款保證?%x~f Y,do\(]1BA
d(k;pf1`
如購物10天內發現產品品質不合符生產標準,豐澤保證更換或退還。當產品在廠方保用期內,顧客亦可享由代理所提供之保用,請自行把產品交回代理商維修。2K2l:^ Bj
;ov'ZT-o|l
    * 條款及細則

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.