娛樂滿紛 26FUN's Archiver

tree728 發表於 2007-5-13 09:12 AM

點去呢度

新界葵涌葵豐街 33-39 號華豐工業大厦
9~5eD+j)EKn6J 0y)S7h/qsG0b2Y P

6d(z.M&gU%l's1J J 由將軍澳出發搭咩最方便    同埋落左車點行

efunlogin 發表於 2007-5-13 09:24 AM

11號 or 的士

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

阿感 發表於 2007-5-13 05:07 PM

搭地鐵在葵芳站下車:9CG,X&OvE }!j3f
:sl p5U3iw.}U,@o
1.在C出口出發KEW(F'o4f8B A

9hO1e7q't h 2A.步行到葵福路巴士站附近的行人隧道入口,使用隧道行過對面馬路
;E$bZ4B~2|_ 2B.記憶中葵福路巴士站附近有天橋可以行過對面(唔太肯定,可在到達隧道入口時周圍望下)r,N$["PD]*z
h/G&?PQ
3.向目的地步行

tree728 發表於 2007-5-14 04:11 AM

[quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2007-5-13 05:07 PM:5pyg#v8~-V rT
搭地鐵在葵芳站下車:
:HO&{B'QtUQP
:^F C:qq 1.在C出口出... [/quote]
{cP8h1T0q!g 阿感兄    感激不盡

大波仔 發表於 2007-5-14 04:30 AM

[quote]Originally posted by [i]tree728[/i] at 2007-5-14 04:11:
]9R.zP,m Q[m V-k 9~7T0SKzMK-l
阿感兄    感激不盡 [/quote]]M/^\[4a
你買太陽眼鏡?!:confused:

阿感 發表於 2007-5-15 12:52 AM

SORRY,有野更正,唔知你去左未呢:haha:
`,}pE X m%M%q Y2SW)b#fD.Kw
葵福路天橋係過唔到對面的
&n)n&g#?nC7y+K
!i QP[V}Mfr 不過前多少少就有斑馬線可以直接去到該大廈(如圖中黃色線)

小小康 發表於 2007-5-15 01:42 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.