點去呢度
新界葵涌葵豐街 33-39 號華豐工業大厦0y)S7h/qsG0b2Y P
由將軍澳出發搭咩最方便 同埋落左車點行
11號 or 的士
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 搭地鐵在葵芳站下車:9CG,X&OvE }!j3f:slp5U3iw.}U,@o
1.在C出口出發KEW(F'o4f8BA
2A.步行到葵福路巴士站附近的行人隧道入口,使用隧道行過對面馬路
2B.記憶中葵福路巴士站附近有天橋可以行過對面(唔太肯定,可在到達隧道入口時周圍望下)r,N$["PD]*z
h/G&?PQ
3.向目的地步行 [quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2007-5-13 05:07 PM:5pyg#v8~-V rT
搭地鐵在葵芳站下車:
1.在C出口出... [/quote]
阿感兄 感激不盡 [quote]Originally posted by [i]tree728[/i] at 2007-5-14 04:11:
9~7T0SK zMK-l
阿感兄 感激不盡 [/quote]] M/^\[4a
你買太陽眼鏡?!:confused: SORRY,有野更正,唔知你去左未呢:haha:
Y2SW)b#f D.Kw
葵福路天橋係過唔到對面的
不過前多少少就有斑馬線可以直接去到該大廈(如圖中黃色線) **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****
頁:
[1]