不是[[..約定俗成...]]...跟...[[...正音...]]]的對抗
[size=5][color=Red]轉貼文章[/color][/size]對於反何文滙一系的粵音讀法....我絕對支持..5B0Uy.Z q_1`3`)R2W
{ G%u(P3O4v2]
不過近來看反應..
3k\p;u~
有些意見提出..{O0L%xI%Onm.E#{
就是..\i*Ilv!E_
[size=4][color=Red]傳媒多誤以為這是[[[..約定俗成...]]]...跟...[[[...正音...]]] 的對抗與取捨[/color][/size]...I!^,G3O4CK
於是..傳媒自然有堅持[[ 正讀 正字 ]]的道理...
唔通人錯你又錯乎???
其實..各大傳媒及中大..都是被人誤導..+AJ$W8b#ebbF.}P}B
|5f3Xk WSS]
以為何先生的《粵音正讀字彙》就等如[[[ 正 ]]]..JEO2IV6D
誤以為他的研究..已得各大文字學家認同..])`@RM7GTpS
...我們應向傳媒指出..0t-j`*j6|.vM w
#j6T \6d%X'B AL
[size=4][color=Red]這並非[[[..約定俗成...]]]...跟...[[[...正音...]]] 的對抗..
r}DIjRt
而是..何先生的《粵音正讀字彙》是有很多未經學術界普遍認同的讀法..
8r+G.S"FOk9B
在未經普遍認同下...未有共識下..不宜依從..
就好如一隻未經國際認可的藥物..不宜私行發售一樣..[/color][/size]
如此,才有理也!!
ma Z ]l+Z R
淺見如上...-S5})DI7k'_5\n
.IP1^FvEh)H
[[i] Last edited by magic on 2007-5-13 at 05:46 PM [/i]] 其實...反復古字..
我們未输哂..
如::::身份....他們[台灣都有人復古]}%}H {4c!OC
用身分....己被政府的身份証打低...[蘋果早幾年跟過人用身分..近已改正了...]..|+@*^B4FTi
...希望...我們再贏...吧:D ..........情色版.....有冇用[[[偽正字]]] x大 D人...唔知个腦想乜...:haha:
頁:
[1]