娛樂滿紛 26FUN's Archiver

magic 發表於 2007-5-13 05:42 PM

不是[[..約定俗成...]]...跟...[[...正音...]]]的對抗

[size=5][color=Red]轉貼文章[/color][/size]
.A/N8j4g%U4M0jB
b|.h"M4o l 對於反何文滙一系的粵音讀法....我絕對支持..5B0Uy.Zq_1`3`)R2W
{ G%u(P3O4v2]
不過近來看反應..
&p,?e!M6Vo 3k\p;u~
有些意見提出..{O0L%xI%Onm.E#{

#Yp:x0n:a+dWT4c)Y*r 就是..\i*Ilv!E_
[size=4][color=Red]傳媒多誤以為這是[[[..約定俗成...]]]...跟...[[[...正音...]]] 的對抗與取捨[/color][/size]...I!^,G3O4CK

7hJ+}5^@o| s 於是..傳媒自然有堅持[[ 正讀 正字 ]]的道理...
7L DFQM S,_"pd
6{;x7x@R7x{ 唔通人錯你又錯乎???
D(Wl4N'^k#I
d:u%k2C I2_M |ni 其實..各大傳媒及中大..都是被人誤導..+AJ$W8b#ebbF.}P}B
|5f3XkWS S]
以為何先生的《粵音正讀字彙》就等如[[[ 正 ]]]..JEO2IV6D

jft| O s8O 誤以為他的研究..已得各大文字學家認同..])` @RM7GTpS

4[hE8[G Oo ...我們應向傳媒指出..0t-j`*j6|.vM w
#j6T \6d%X'B AL
[size=4][color=Red]這並非[[[..約定俗成...]]]...跟...[[[...正音...]]] 的對抗..
-k2k2E,R'hvHW}$s2z r}DIjRt
而是..何先生的《粵音正讀字彙》是有很多未經學術界普遍認同的讀法..
'V7YNe%G VPBh K 8r+G.S"F Ok9B
在未經普遍認同下...未有共識下..不宜依從..
'b@7Hp4V#N6jx\#uM
:WK"p.o}W 就好如一隻未經國際認可的藥物..不宜私行發售一樣..[/color][/size]
5|7W(IP h)b8B`#F 如此,才有理也!!
cn6FE:X\L yc ma Z ]l+Z R
淺見如上...-S5})DI7k'_5\n
.IP1^ Fv E h)H
[[i] Last edited by magic on 2007-5-13 at 05:46 PM [/i]]

magic 發表於 2007-5-14 12:20 PM

其實...反復古字..
!w}'@\^6um 我們未输哂..
$A5}Vr F1f(zKe 如::::身份....他們[台灣都有人復古]}%}H {4c!O C
用身分....己被政府的身份証打低...[蘋果早幾年跟過人用身分..近已改正了...]..|+@*^B4FTi
...希望...我們再贏...吧:D

magic 發表於 2007-5-16 12:34 AM

..........情色版.....有冇用[[[偽正字]]] x大 D人...唔知个腦想乜...:haha:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.