娛樂滿紛 26FUN's Archiver

FRANCISE 發表於 2007-5-14 05:47 PM

食唔食煙

食唔食煙 ???

奪命老妖 發表於 2007-5-14 06:03 PM

唔食煙,請都唔食

kalos 發表於 2007-5-14 06:10 PM

yes~ Mild Seven Charcoal n lights, Marlboro lights, Kent Blue... I think I smoke too much...

somin905 發表於 2007-5-14 06:29 PM

[quote]Originally posted by [i]奪命老妖[/i] at 2007-5-14 06:03 PM:
2u y2L5w"k1I 唔食煙,請都唔食 [/quote]
` [\;I[+w)qB9|S)d I!iR)vlo I YT
貼錢比我都唔食

qqqaoc 發表於 2007-5-14 07:15 PM

會食到個口好嗅~4jzUd)St8Y
接受唔到:noway::noway:

勇勇 發表於 2007-5-14 07:19 PM

我食紅色,不過都想介!

FRANCISE 發表於 2007-5-14 07:25 PM

[quote]Originally posted by [i]勇勇[/i] at 2007-5-14 07:19 PM:
u%v2mk%L^ w 我食紅色,不過都想介! [/quote]1A m3G&v.Gd
紅萬 ???

托迪仔T 發表於 2007-5-14 07:34 PM

[quote]Originally posted by [i]somin905[/i] at 2007-5-14 06:29 PM:
4i&Fw ]!@ EUw+H
P:J Az5U.H9T;Ku#_ L5P-EP#Q9icj1o$^
貼錢比我都唔食 [/quote] G;`&G"L:k+GRc&e

VT-fSuY2y5c"o 我都係咁話
$jD2M-Z T 食煙真係百害而無一利! :gun::noway:

勇勇 發表於 2007-5-14 07:38 PM

[quote]Originally posted by [i]FRANCISE[/i] at 2007-5-14 19:25:z@(A2F'FQ#e_-CW

zu#f2Ws2y!@%U 紅萬 ??? [/quote]I)rb zU(Y
冇錯:)
QlG ^ } L#wGA 食萬寶路o岩晒我扮細路:agree:

ronald711 發表於 2007-5-14 08:04 PM

唔食煙~~~

@娛樂滿紛 發表於 2007-5-14 08:38 PM

食 囍 ..& 紅萬..

shanlinlla 發表於 2007-5-14 08:47 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

SCM 發表於 2007-5-14 09:33 PM

人地聞到又臭
,_ s7t'_#Q6o/Tr 自己食又會有cancer
3Yt S7{_QQjq$o/` 個口又臭Q*]K/w/m5F0M!K
牙又黃TZ4h gN.a{,N
女仔又識唔到
U\7g(q$WZ,Z 我認為食煙真係冇好處

jimjim12 發表於 2007-5-14 09:42 PM

一食就要食一世,你哩世都要買佢,係煙嘅奴棣,佢跟足你一世呀......

hold_find 發表於 2007-5-14 09:43 PM

唔食煙!貼錢都唔食2Zh}1qt5X o.dJqZ
朋友食會叫佢停,佢唔停就絕交

QuiGonJinn 發表於 2007-5-14 09:49 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

勇勇 發表於 2007-5-14 10:01 PM

[quote]Originally posted by [i]SCM[/i] at 2007-5-14 21:33:
} _f u(P O!I5bl[;S 人地聞到又臭*J4u+G D8sl Yk4|
自己食又會有cancerOK FF `DCjh8b
個口又臭*_;u5F9hp {4o
牙又黃-z,C `+~'t'b S
女仔又識唔到jwE;[&I+y(PS
我認為食煙真係冇好處 [/quote]
h({SV'j"z `~!J 嘻!嘻!我唔認同哩一句<女仔又識唔到>:kicking:

勇勇 發表於 2007-5-14 10:03 PM

[quote]Originally posted by [i]hold_find[/i] at 2007-5-14 21:43:S C"E(A D"O.NF1`
唔食煙!貼錢都唔食$V:sc_0Bi
朋友食會叫佢停,佢唔停就絕交 [/quote]~b y+e3e:MP Mn'I
咁大件事要絕交,洗唔洗啊!:eek:

OntevHui 發表於 2007-5-14 10:20 PM

食~~~~~~~~~m2

iknow 發表於 2007-5-14 10:41 PM

唔會食...
KZ2GbQ@#ap 九成九唔會食

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.