d積分......
點解我明明回應左人都冇+到~? e~我開左this post就+左1分laDA`b"^5P1I$g*jnVX原來一定要開post先有得+?? [quote]Originally posted by [i]OntevHui[/i] at 2007-5-14 10:40 PM:
e~我開左this post就+左1分la
原來一定要開post先有得+?? [/quote] T'i\!_r8^/\~t
唔係wo
某d區先係回post有分+ 在26fun,加分有2途徑|h3@}C vwI#P
1.版主加分,永久有效k9Cfj:v"Ht6G
2.在某些版回帖,每帖1分,每日最多30分,30日有效,詳情請看↓
[url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=132878[/url]4N HFtQXKg
你依家加咗分即係今日吹水版有分加ov1MXSZ/w:w
"OH3T:Y+@$t
[[i] Last edited by hold_find on 2007-5-14 at 10:52 PM [/i]] 有咩區回貼都有得+架? **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]Originally posted by [i]shanlinlla[/i] at 2007-5-14 11:44 PM:3bVR2u/j{FN
但點解有時我係吹水區回post都無分加嘅?
嗰d數計埋都有成廿幾分架!!! [/quote]a7B0v Brgw @B
自動加分討論版係"(隨機) random",即係日日唔同Vh2s.W.bza!]'h+Ay.N
以及"回貼自動加分只包括回覆10日內新貼" **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]Originally posted by [i]hold_find[/i] at 2007-5-14 22:51:
你依家加咗分即係今日吹水版有分加[/quote]
錯啦:o
W7T;L8XD*`[-T
隨機 既意思係每日每版都有可能加分 !f~R-\pi
不過要睇下回覆既時候撞唔撞正 加分系統 進行 自動加分 :secret: THX
,c@ uJ}3ln8S
有得加分咪好囉 [quote]Originally posted by [i]head[/i] at 2007-5-15 02:00 AM:F5d Cn5u qM
錯啦:o
隨機 既意思係每日每版都有可能加分 8RsMI*@)B`?
不過要睇下回覆既時候撞唔撞正 加分系統 進行 自動加分 :secret: [/quote]S(R4U!n#U
:(:help::nogood:隨機!!!!!l8K,w_3oee0c
{ W(H3muW.{ L
咁咪吾分你有無為論網 用心做事5BJ1us6^#s3c
之不過係分你有無運氣 :hitwall::hitwall::hitwall::hitwall: [quote]Originally posted by [i]head[/i] at 2007-5-15 02:00 AM:
錯啦:o
隨機 既意思係每日每版都有可能加分
不過要睇下回覆既時候撞唔撞正 加分系統 進行 自動加分 :secret: [/quote]
Y gH2e Vb}]u
Bingo~ **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]Originally posted by [i]QuiGonJinn[/i] at 2007-5-15 12:44:2vAN*X(uS
今日自動加分嘅係“吹水版“ [/quote]
$CH)a,H(X^YO
都話唔係囉o?$VIfa
人地樓上都話左隨機既意思唔係隨機一塊版
而係自動加分系統隨時又隨地咁加
即係周星馳講個d叫做無定向
[[i] Last edited by rfky on 2007-5-15 at 01:47 PM [/i]] random```我明了``` 原來係咁,唔怪得之我唔係成日都有分拎到
頁:
[1]