娛樂滿紛 26FUN's Archiver

ASPP 發表於 2007-5-15 01:48 AM

你們當年在「我的志願」篇作文寫了什麼???

我寫咗「做總統 」,不過冇可能實現 ,因為......香港有特首冇總統

head 發表於 2007-5-15 01:56 AM

<我的志願>  乜有學校要作依篇野~嫁  
?4rg] b T| 我以為做戲先有    因為我讀左咁耐書 都未試個要作依個題目:haha:

阿感 發表於 2007-5-15 02:01 AM

我記憶中冇寫過咁o既野

Pluto2007 發表於 2007-5-15 02:14 AM

我寫咗「我是一個沒有志願的人,現在不知道將來要做什麼。」便交給老師,結果......:cry:

kalos 發表於 2007-5-15 06:21 AM

I wrote Fire Fighter coz I thought that was cool when I was young, but then I have short-sight after n I can "fight" the fire anymore... >o<!

@娛樂滿紛 發表於 2007-5-15 06:57 AM

我細細個已經是為交功課而交功課嫁 la.
9Bi;e2Xt 填鴨教育,無辦法la,
h9jB%h(d 我細細是想做巴士司機的, 不過我是作我想做老師.

自由神 發表於 2007-5-15 08:49 AM

我當年篇演講稿。Dq)L%L&jW KxA

-N PAsT)sm;o#y
:yLz x h:i*i 「志願」似乎在這個現實的社會中,已是被遺忘的名詞。世界上又有多少人所做的工作原是自己的志願;是做苦力或是清道夫呢?
Oz O!e0UKv:Q+U         在小學四年級時,曾經有一條作文題目就是「我的志願」。到今時今日,我仍然記得當日自己毫不考慮的寫了「英雄」這兩個字,但當的發現其他同學寫的是老師、警察、消防員……等。那麼我這個鋤強扶弱、警惡懲奸的英雄又何來用武之地。後來我將志願改為畫家,在同一時間老師用疑惑的眼光望著我,提醒我要實在些。實在?可以,但何謂實在?實在即是做老師?做警察?做畫家為什麼不實在呢?
:ry6Al&O3iV         到了現在我終於明白老師的意見,實在即是實際。如果現在再作一篇「我的志願」的文章,相信大家不會再做老師、警察、消防員,取而代之是律師、生意人或是醫生一類高收入的職業。這個就是實在,這個就是現今社會,就是香港。
XXBg)P2w,}K'wJ0\*j         現在我自己已沒有再發畫家夢,好像發現以前的自己很幼稚很無知似的。不知道何謂生活?何謂金錢?一時之間我真的糊塗了!
tL0m{V3xE         現時我的志願只是成功做一個人,做一個有理想,有抱負,對社會有承擔的人。雖然這個志願看來似平過於抽象,其實是一個大原則;是要保持純真,不為社會潮流所影響,專心致志只以維護人類崇高理想,高尚情操為職志。但願全人類都有為人群謀幸福的「志願」。

QuiGonJinn 發表於 2007-5-15 11:08 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

seafireson2 發表於 2007-5-15 02:33 PM

[quote]Originally posted by [i]ASPP[/i] at 2007-5-15 01:48 AM:(gF.y T.x^5o7A
我寫咗「做總統 」,不過冇可能實現 ,因為......香港有特首冇總統 [/quote]H$G G[7Q.g)E
推翻共產黨,做孫中山第2:haha:

QuiGonJinn 發表於 2007-5-15 03:38 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

浪子 發表於 2007-5-15 03:42 PM

[quote]Originally posted by [i]QuiGonJinn[/i] at 2007-5-15 03:38 PM:
DTg*n's-S5DM'IyK -Me+jkgWHr
呢D嘢,只能做,不能講,寫就更吾好:good: [/quote]4Js,Qq\fA~

C3fM/j%@*Qs c C4t?7R :good:QuiGonJinn好有做孫中山2素質

kahang0210 發表於 2007-5-15 03:56 PM

我未寫過 !3I$Xe ~V*Wu
-~}:M{m$}*U*U,A"s5F8oD
但係今年我同朋友講話我的志願要包起一個自己鐘意既女明星最少一年 , 哈哈 !

QuiGonJinn 發表於 2007-5-15 03:56 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

了孓孑 發表於 2007-5-15 04:07 PM

當然係消防員啦

Yui.i 發表於 2007-5-15 04:18 PM

我而家o既志願係彈好手bass,因為係我阿媽同佢d音樂人朋友發現我彈低音o既天份....,U/C2T.pkKG
其次就唔使人養,搵份安定o既工就ok...

支持者 發表於 2007-5-15 05:30 PM

以前細個, 真係作過呢個題目
$C/DDrYk-{O]z 我寫我想做經理賺錢養爸媽t5h#fw$?A(?[6u/T
幾年之後, 仲係小學時, 我發覺原來仲有人高級過經理...
(|Vt3` e.CU;U 現在的我, 真的是經理...
K Uh:d*B!`*| 但賺錢不多, 未能養爸媽... B Y;Y:j3Jh`'r!^8R
哀哉~

hitmecomecome 發表於 2007-5-15 06:29 PM

[quote]Originally posted by [i]QuiGonJinn[/i] at 2007-5-15 11:08 AM:
%r!tc9W.j:W 保衞地球,睇得卡通多!:dev: [/quote]
^3w ?"K5r9B 下,我個志願係征服地球,你姐係要阻左我者??

iknow 發表於 2007-5-15 09:23 PM

我...話要去揸巴士~

Maxson85 發表於 2007-5-15 09:53 PM

细个想做消防员,好威、好型~"Fa(nqZw.M
但系睇到电视剧有消防员救火果阵烧死左。。。志愿就改左~1nzi#]qX-xA4o
Bj SU"kC&p#A.dGJ$E
跟住想做警察,揸枪 “林” 贼做英雄~%U+c)lcg6D
但系睇到电视剧有警察因公殉职。。。志愿再一度改变~
)j6U9t@4k 5?(c-dqdV$t@
跟住想做老师,为人师表、教班好学生出黎为社会贡献,仲有意义过做消防+警察~
h7UmixO@"t5V 但系上中学之后越黎越憎 d 垃圾老师,加上成绩普普通通,为免误人子弟,志愿又再改变~
[-MNn"M
oN+R2j1jSL 搞黎搞去,都唔知而家既志愿想做乜~
Ha ^Y0w Wdt4z'w[ 都唔明点解 d人硬系要 d细路成日系度捻、捻、捻!
"m0TW5S$Mf 日日问 d细路:你大个想做咩啊?(个心系度捻:做、做、做!做瓜你吖~!!)[eC p"YHvB
家吓乜都唔想做,净系想做个孝顺仔~
:`ugr K-L Z5D5X-[h b/N[g,h
[[i] Last edited by Maxson85 on 2007-5-15 at 10:03 PM [/i]]

loklok117 發表於 2007-5-15 11:58 PM

細個林住做差人.A| \9@(TI\;t
有支槍捉賊好正義:gun:+J!H$VA\ B3Y#s*i

p y`+?th } 大個發覺差人完來......
|j[w*Z$~3kr} 所以林住做消防員救火救人:mad:

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.