娛樂滿紛 26FUN's Archiver

Triangel 發表於 2007-5-15 01:47 PM

| 中大"情色版"被定性二級不雅 |

中新網5月15日電香港文匯報報導,香港淫褻物品審裁處已就中大學生報情色版完成評級,並決定將學生報2、3月號的情色版裁定為二級不雅,正式登報公開評級結果,令中大學生報成為首份被評定為二級不雅的學生刊物。闖了禍的學生報成員一直拒絕認錯,反指淫審處裁決不公平,揚言會咨詢法律意見並會提出上訴,又開口要求校方提供具體協助。
k:R)xc X h 0e(^$|)r3QZZz"|
據了解,淫審處今日將登報公開評級結果,裁定中大學生報2月號的23至25頁及3月號26至27頁內的情色及從網上下載的特寫文章涉及不雅。該兩期設有露骨的問卷及回應,當中包括亂倫、人獸交及最想于中大邊度做愛等問題。同時送檢的4月號的28至29頁則評為一級刊物,不屬淫褻及不雅。 A!?Xa2?)LW
#^ V?"@l ^I,s9|
[b]某報轉載問卷可列不雅 [/b]!^B(Q:S pS&VS
影視處截至昨日累積收到80宗有關“情色版的投訴,亦收到兩個有關《明報》的投訴,《明報》于上周日出版的刊物《星期日生活》,以“情色問卷三種答案作標題,轉載了《中大學生報》2月號情色版的敏感問卷。由於淫審處已將相關的情色版評為二級不雅,轉載相關版面的報刊,亦有機會被評為二級不雅物品。
s3z8b%@Le2d#lew
?|\6I4\_%@be 學生報幹事李雅莊指裁決不合理,認為淫審處涉嫌未審先判,在未正式公布裁決前,有關委員已公開向媒體表達意見,影響司法的公正性。她指學生報會考慮上訴,希望校方提出具體協助。據了解,學生報擬于今日由西灣河遊行至東區法院淫褻物品審裁處抗議。學生會會長黃永志則表示,由於傳媒于裁決未正式公布前已廣泛報導,對裁決的公正性有保留。
+~Yd GQ M9X f5BX A D nz(kx My%}4t&^'~
[b]學生不一定被刑事檢控 [/b]3VR8i@9TiCW"l
中大發言人表示,要待今日審裁處于報章刊登公告後,才就事件響應。不過中大輔導長何培斌昨午表示,一直有協助學生報成員,若學生面對法律的問題,輔導處會盡量協助。
u/jgi^J ty
"O;Y5DO:k0mv 港大法律學院助理教授張達明表示,審裁處將刊物評定二級,不等同學生會遭到刑事檢控。根據現時機制,淫審處的裁決在刑事法庭無法律約束力。即使淫審處提出檢控,法官會要求淫審處再次就刊物評級,亦會考慮刊物的出版目的以及讀者群等因素。 BK|s ~2\ z

0r4kP0kKw x#T 審裁員協會主席葉國興則指,不論是學生報或是商業的報章,公眾都可以透過不同途徑取得有關訊息,因此審裁時,會與一般刊物持相同標準作評審原則。
Y2sN$D"_Y.d A BAD^uq
[b]有校友力撐 或為學生籌款[/b] p#_ s+Ae|M6J%YG
早前力撐學生報的中大校友關注大學發展小組發言人周錫輝指,正向任職律師的校友了解事件的法律責任,若事件確實進入法律的程序,不排除會協助學生籌款應付法律費用。另一關注組成員繆熾宏表示,我們責無旁貸要幫助他們(學生)”,他建議學生應冷靜及理智地處理事件,此事雖屬危機,但到最後亦不是壞事”。
8FU&l jj#w]u]S
&Yqm @K9r/T 根據程序,淫審處在發出暫定評級後,學生報可于5日內提出上訴反對評級結果,事件的審裁判官將會聯同4名或以上審裁委員公開聆訊。若果學生報放棄上訴,審裁處會再刊登公告,確認之前有關的評級,至於會否提出起訴,影視處會征詢律政司意見。4k0[5S6\$K:Gb

9@,w3Nz\0b O Quoted from: 中國新聞網 (2007-05-15 07:29){ `@sd L+ra

tUo_!}]FLO}e [[i] Last edited by Triangel on 2007-5-15 at 02:06 PM [/i]]

d228216 發表於 2007-5-15 01:58 PM

有罪就要罸, 冇罪就要平反, 法庭應申張正義! +iK,^(]2G6{l
dnR,j+m9L%v
係咪大學生根本冇關係....大學生巴閉d?? 有免死金牌??? [4X;n$x1N)Y
L!@[]CWk)t,g
[b]為自己既行為負責, 係今日既年青人最需要學習既野![/b]

BarristerSpring 發表於 2007-5-15 02:07 PM

[color=Red]del[/color] }4W\zWR L$jV

V.{m+p7L/VTOzu [[i] Last edited by BarristerSpring on 2007-5-15 at 02:09 PM [/i]]

BarristerSpring 發表於 2007-5-15 02:08 PM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2007-5-15 01:58 PM:
F0^Cy5t 有罪就要罸, 冇罪就要平反, 法庭應申... [/quote]
\4x+BG9h*a d佬 lei 排咁火gei..
hF:h;jjY ;);)
Cp*USm"[8\ Y3l$Fb4{
[[i] Last edited by BarristerSpring on 2007-5-15 at 02:10 PM [/i]]

Edgar_Davids 發表於 2007-5-15 02:10 PM

[quote]Originally posted by [i]BarristerSpring[/i] at 15-5-2007 14:08:
`VIu Ej&l%J yS,\b,C
dd lei 排火火地 gum wor..
As T'ib:B)?'[ mXWz ;);) [/quote]gvX(\)LQ
kviuL(p+P!r{V#T-RS
我覺得dd講得啱呀!
7}S"zDF#gJ 家下d年青人淆底就最叻........:agree::agree::agree::agree:"J8_%~g Bckh
4i,g&h'e+m.].cP
BTW........硬漢無火出係咁架喇.......:dev::dev::dev::dev:

easy_man 發表於 2007-5-15 02:13 PM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2007-5-15 01:58 PM:
9Zp'ymy 有罪就要罸, 冇罪就要平反, 法庭應申... [/quote]
\7D0@g2m_ 5O2_I X1NT W
有見地 !!!
E,{)N1E*j4M2g ^L 現今大學生部份以為自己係天之驕子咁,
a(Y4Hcm-Ir(J 其實每個人基本需要負既責任都係一樣o既,-QfPxxl]8ju
唔係話大學生就可以用各種理由為自己辯護 !!! :gun::gun::gun:Y\+E{9\ X _
相反地, 佢地有比一般市民較高o既學歷,A6{1o1Oy `,C
就更應該能夠明辨是非,1`2n-Ni-MxL
而非使用佢地所擁有o既學識去將一件事拗橫拆曲...5esR$_fdvJB S
若果連承認自己做錯o既勇氣都無, x*@;|3B#G2Yd
甚或錯左之後都發覺唔到, 一直死撐的話,#|HhyJuLu'~ MA%g
咁即使你有再高o既學歷都無用 !!! :mad::mad::mad:

Triangel 發表於 2007-5-15 02:16 PM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2007-5-15 01:58 PM:
1Mr6E X @#\l7qO0p{ 有罪就要罸, 冇罪就要平反, 法庭應申... [/quote]
W g9XUMr8b-B-Ua Fb P#F{
大學生當然唔係巴閉d,
4}5D,HLx~7tP1i/LBb   不過 e d 不雅數訟驚然會發生係學校Campus:haha:
p-C!yTi Q7y[f:T      到底係學生有問題,:haha:,};C*~0G j5_?)QA
        定係香港政府對色情&不雅的傳播:giveup:
;{e)UKD zT            收緊左:giveup:6?$g*N F3b mR

Irr,U6_B [[i] Last edited by Triangel on 2007-5-15 at 02:18 PM [/i]]

奪命老妖 發表於 2007-5-15 02:17 PM

我好想睇下呢份學生報,睇下有幾不雅,未睇過既話唔應該有太多評論

seafireson2 發表於 2007-5-15 02:29 PM

[quote]Originally posted by [i]奪命老妖[/i] at 2007-5-15 02:17 PM:
| g9IAM 我好想睇下呢份學生報,睇下有幾不雅,未睇過既話唔應該有太多評論 [/quote]
y-qFzs'JS^_Q agree,
Toc K\Cq9~ 我都未睇過,根本唔知係點,可能真係討論成份為主,
] MmVf4a 但我估同方向生果比,係小兒科,
4P-gG*HZt r@ xx s'C 期盼方向生果比人被定性二級不雅!

lv123 發表於 2007-5-15 02:29 PM

無問你有無對屋企人有性幻想,對動物有性幻想咁? n;d^ w$V
其實是d 細佬貪得意,問錯問題。,m,],l ]VB]|4em x[
之前拆鐘樓時,出過"我們不要丟那星":D
4d'O"L?1J 其實呢D 是校內問題,如果學生不滿,可以寫大字報等,何解看得咁重?[email protected] D6A,tIF
香港某D 報紙如果話發現女屍,如女屍露底 ,會寫出底是什麼顏色,咁又什麼叵心?
uwt%M%@%| ` 近年成日,亂倫事件發生,咁D 報紙又雞旦咁大隻字報導,咁又是否煽動亂倫呢?
mDOqQ!?(k&q
-CjUps!|(yrxT 仲有淫X 處的能力??正如好耐之前﹐的大衛像,新人等列為不雅,笑大國際個口。}ksdX(_}~&N-r
現在件事好像國際都關注,一定又一大笑話。香港大學水準如斯4hu,^ Ek7m
我不明有什麼影響校譽,人家美國 ,PALYBOY 個PLAYMALE
'Q}2U ZIC Sara Jean Underwood  year 4 生,拍祼相﹐人家大學會否話敗壞校譽,咁証明中大不是一間國際學府。Uja2i%Dy0t%`Dv

;^ fR1b n\)b1Y1S [[i] Last edited by lv123 on 2007-5-15 at 02:38 PM [/i]]

奪命老妖 發表於 2007-5-15 02:39 PM

[quote]Originally posted by [i]seafireson2[/i] at 2007-5-15 02:29 PM:
U9n%|,}0lX 8?fOB @
agree,
*gy&jkWV^ 我都未睇過,根本唔知係點,可能真係討論成份為主,%se n.n%V dK%y
但我估同方向生果比,係小兒科, z2`iB6Ol
期盼方向生果比人被定性二級不雅! [/quote]
C t6_0rZ~&xV'L [url]http://www.xanga.com/cusp_07/590220781/12298200132282323416299832257712299213132010826376362152636620.html[/url]
c#d+h,sv"x 已經睇左幾期,性質傾向於性教育,同某報既果d嫖妓指南,差天共地Wm-o:{ij/gC
搞成咁,都係兩個原因,第一係香港人係性方面真係好保守,探討下都唔得,第二係欺善怕惡,見係學生就恰你

chicken 發表於 2007-5-15 03:14 PM

Read the student post and find that it's not as evil as described by the media.
6[q@S^4pU6V Just some extreme-conservative people too nervous about it.

sakura310 發表於 2007-5-15 03:20 PM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2007-5-15 01:58 PM:q eYP.?e'Y4X
有罪就要罸, 冇罪就要平反, 法庭應申張正義! *VEoVm
#m M;Ft*m$A
係咪大學生根本冇關係....大學生巴閉d?? 有免死金牌???
#B6n ZB iUMW'K k8\H(Z"_/E5J\
為自己既行為負責, 係今日既年青人最需要學習既野![/quote]2v1f]8lVj
]~8W#i"^*`]!p5z
絕對支持啦ldN6yn+W&J)l8mU
Z.Niw@p7I
有錯就認,打就企定P*d@`;X5\*y x%Nz
p3zD-vm:n `5wb
無錯當然要撐到底?jw;i"~-m w
SY^}"D1Q/b;Dr
但今次我覺得係班大學生唔0岩
lTO%t9Dy h%K:d
k;? H/]fUZ 在發佈一份公眾讀物時,內容應該注意下,唔同私人交談,你講咩都得4PB,U%^5T5D+`2k oi
#kB4H _$D
一份公眾讀物係好有影響力4GW \#V?-Mu)Y-Ip

M;K4U{]1`L 我唔認為學校方今次要幫班學生
n*@n-?~*l$Av8b.i IhS:sr/vYRT
唔通第時出到去做野做錯事就有亞head幫你頂?
6Q#Q3oT*{x G g
(].ZYiS o*U 我唔認為lor
.`5Q1KI`@#e&k
'~7C].KlRA2\ 唔係話要整死佢地
b5u&W0p8P2\)L 6Kd)]eo
而係今次件事,如果判得成的話,自然起到警惕作用
,A!IV2^[A#M W(osw&V
G)f"L pQJ*@ 我覺得係d人將言論自由ge範圍放得太大
I W-w$lI:vA
S}t3Vc0mp#W/LQ 有d野係應該講,有d野係唔應該係公眾場合講的
2yE_ v!in jbR P%q"N
唔係話唔應該講就係防礙言論自由
3ZD/[9C(rM J F H+d,^Q
大家都知偷錢搶錢係唔唔法,唔通咁又話政府防礙你搵錢?

浪子 發表於 2007-5-15 03:36 PM

睇完, 真係冇野好講, 咁所有中小學性教育書籍都可以列做不雅:gun:

hackenli 發表於 2007-5-15 03:57 PM

一日一金句
&x Nat_ c0Dxg "佢地有比一般市民較高o既學歷,就更應該能夠明辨是非"
9e l8N8A%\$z.lt3n 8v'}~8{8]&E
我們的大學生#Z GK R@!B4rt-Re

W` fhy!t J4B mA6VA X }/S4R

OuMM6z{-L`
{[^q VC e?"fG [quote]Originally posted by [i]easy_man[/i] at 2007-5-15 02:13 PM:_(I*hxtmP#OZ2D
([ [j;A}Hj

/@ d4U;J`cW 有見地 !!!/{'T;Nk(G]/}
現今大學生部份以為... [/quote]

vv1668vv 發表於 2007-5-15 04:13 PM

反映大學生對法律認知不足。自以為是

支持者 發表於 2007-5-15 05:23 PM

[url]http://www.xanga.com/cusp_07/590220781/12298200132282323416299832257712299213132010826376362152636620.html[/url] I8j0s+ey6R

1^O1Df X3y!rk I think the content is rather premature, i.e. not a porn stuff compare with some HK newspapers. jN1dO i ft7F
I never think of any porn or sexual stuff after the reading, but just have some moment to retreat the social life in mind.
/l,y[8\%DE I pretty sad that about the University official.
-oU2WM5X)f ?'IKw It's them making the stuff worse.

bigfish 發表於 2007-5-15 05:24 PM

我覺得份報刊以市井中文刊出就顯得不雅, 如果轉用華麗英文刊登就乜事都冇 la
HHJ{8z"gq:j
"M3p#Fq\ [[i] Last edited by bigfish on 2007-5-15 at 05:26 PM [/i]]

mailcool7 發表於 2007-5-15 05:47 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

155220 發表於 2007-5-15 08:25 PM

[quote]Originally posted by [i]bigfish[/i] at 2007-5-15 17:24:2Z|/BS6D1`e["z
我覺得份報刊以市井中文刊出就顯得不雅, 如果轉用華麗英文刊登就乜事都冇 la
-`"l}(C0Qxa
m5u.tr*_g [[i] Last edited by bigfish on 2007-5-15 at 05:26 PM [/i]] [/quote]
2D4~9y7b1z!iGaP
5~C*PxP*g7c 兩者有何分別?;)
ms*kO-w$D)Cfj{ 中文就市井,英文就華麗,有咩根據?

頁: [1] 2 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.