抗議有淫亂成份的刋物以宗教值口在香港流傳!!
教會勢力超級大...冇王管聖經有嚴重不雅文字...政府卻不敢動!!!
[佢地投泝人地套電影..2個粗字都要人删..自己本聖經就セ都得..] BY0v Db5Vd
香港政府双重標準...!!!!*c jdZ X6D
有宗教包裝就大哂?????????
[color=Red][size=6]抗議!!!\H5x$sL|;on
N ]S-Mdd.j
我們不要有淫亂成份的刋物以宗教值口在香港流傳!!!!!!!![/size][/color]
#`:c kY|
[[i] Last edited by magic on 2007-5-17 at 08:25 PM [/i]] 10 port [quote]Originally posted by [i]artta[/i] at 2007-5-17 08:18 PM:
10 port [/quote]
...其實..教會可把有問題的東西cut去..出過本勝徑..就ok了...9PM2ZtXG
[不過..佢地多數認為x徑係神聖...不 cut 得] 而家本聖經都唔知edit左幾多次啦.....原文一定唔係而家d人睇既version....
仲有...我覺得只係資本家o係度玩野.....而家教d學生批判性思考....資本家梗係唔gur啦\;W1P9u+Z d
教育=資本家想繼續控制低下階層思想.....繼續幫有錢人搵錢而冇錢既人就愈黎愈冇錢P;[l[6`'V
你班大學生而家搞o個d野...係有錢佬搞就冇問題既....不過你地冇錢既搞就有罪喇 點解今時今日先會有投訴??
本野出左咁耐都冇既??5D%_(y)}3ZK6Ely%?
好唔明 [quote]Originally posted by [i]msv[/i] at 09:04 PM:
點解今時今日先會有投訴??