娛樂滿紛 26FUN's Archiver

magic 發表於 2007-5-17 08:16 PM

抗議有淫亂成份的刋物以宗教值口在香港流傳!!

教會勢力超級大...冇王管
Mn;i0f~!\&rB|$A Kq
sT'q*a]Z A_(@ 聖經有嚴重不雅文字...政府卻不敢動!!!
gX.h_s s yk
8o1m+^X}H6z;V){ [佢地投泝人地套電影..2個粗字都要人删..自己本聖經就セ都得..] BY0v Db5Vd
香港政府双重標準...!!!!*c jdZ X6D
有宗教包裝就大哂?????????
0K-t7vfYf
y']0o4p9n [color=Red][size=6]抗議!!!\H5x$sL |;on
N]S-Md d.j
我們不要有淫亂成份的刋物以宗教值口在香港流傳!!!!!!!![/size][/color]
"K$B7{ v5M8H2Z&jN } s #`:c k Y|
[[i] Last edited by magic on 2007-5-17 at 08:25 PM [/i]]

artta 發表於 2007-5-17 08:18 PM

10 port

magic 發表於 2007-5-17 08:22 PM

[quote]Originally posted by [i]artta[/i] at 2007-5-17 08:18 PM:
G+k'G f u6m ~ 10 port [/quote]
x$i#H ~2f-G,|kH ...其實..教會可把有問題的東西cut去..出過本勝徑..就ok了...9PM2ZtXG
[不過..佢地多數認為x徑係神聖...不 cut 得]

iamkaka 發表於 2007-5-17 08:48 PM

而家本聖經都唔知edit左幾多次啦.....原文一定唔係而家d人睇既version....
7jcE\1n@!k 仲有...我覺得只係資本家o係度玩野.....而家教d學生批判性思考....資本家梗係唔gur啦\;W1P9u+Z d
教育=資本家想繼續控制低下階層思想.....繼續幫有錢人搵錢而冇錢既人就愈黎愈冇錢P;[l [6`'V
你班大學生而家搞o個d野...係有錢佬搞就冇問題既....不過你地冇錢既搞就有罪喇

msv 發表於 2007-5-17 09:04 PM

點解今時今日先會有投訴??
4n;kn|F` 本野出左咁耐都冇既??5D%_(y)}3Z K6Ely%?
好唔明

阿感 發表於 2007-5-17 09:16 PM

[quote]Originally posted by [i]msv[/i] at  09:04 PM:
7j E'b7PkC 點解今時今日先會有投訴??A wa;?ID`i
本野出左咁耐都冇既??
4},K2X5Zl s4R'U 好唔明 [/quote] X*Z,cIF$f!]-RT&f
2\'GdOVeT!a2t II
公然與教會對抗有如拿屎上身'd3|cL urbao
所以過去一直都冇人夠膽提出O#c8W8WpBW
現在有人帶頭發起提出"[j&HgQ)K'^x T
一直對聖經不滿o既人自然會群起支持
4L5`:h?%_ho @nR 一呼百應

PG-13 發表於 2007-5-17 09:24 PM

Religious freedom is not a reason for double standard, it is just the same level under freedom of speech and expression&y6t0smoK*WEf

2MT2X[;u8{ AGAINST DOUBLE STANDARD!

magic 發表於 2007-5-17 09:27 PM

[quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2007-5-17 09:16 PM:
%X]y{HF:B U3Y m!mJg-c `
5x(o-f)Ti$Ld aB
公然與教會對抗有如拿屎上身
+w!@)RV]1^ \)M_ 所以過去一直都冇人夠膽提出
)tP-h6Ln5R 現在有人帶頭發起提出}nPZ5w$T X+K I;R
一直對聖經不滿o既人自然會群起支持 A3qp,{#vE2O@
一呼百應 [/quote]
V Ey){4fa m#P
5y5q7g$bPB2L| [size=4][color=Red]有見地..good!!!!!!!!!!3y`/d[xOc&}6S G
5X2x ~$J5z6@k!W _8t
公然與教會對抗有如拿屎上身
:I(Up L T0h:I 所以過去一直都冇人夠膽提出
7ApM*Ng7P2D 現在有人帶頭發起提出
?9m`G:r#a 一直對聖經不滿o既人自然會群起支持5t.VnKB%~&~1`z({
一呼百應[/color][/size]

magic 發表於 2007-5-17 09:30 PM

[quote]Originally posted by [i]msv[/i] at 2007-5-17 09:04 PM:
*`KU e%]?R_K 點解今時今日先會有投訴??#Zclo'Q_2d Y
本野出左咁耐都冇既??
d6J:j*kR)} 好唔明 [/quote] eJ!a$B:D*T} L'D$V
...唔係教徒不看..$wu,Q8h7D#HS
...係教徒的..因己被洗腦..看了也不會出聲...明未...

chicken 發表於 2007-5-17 10:51 PM

Support! *z/h8gQ4J
The Bible should be for adult only, not suitable to read by children!

shehboy2 發表於 2007-5-17 11:02 PM

一千幾百人投訴? 是但一間教會都唔止呢個數啦.
~6i.F9_ty2K"[ 你估幾百萬人投訴,政府會唔會轉口風?"@,wn%[0MBL
W0k eA7L q CpA;W&o,u
根本就係邊個疊友邊個話事, 是與非係無準則.
UX@ WN3E+j
-a+O7s5@su2[)Y 你話宗教自由,咁點解讀教會學校d細路一定要上聖經堂?
*s8l Gl!_D)z~ 公帑係比你辦學,點解可以用埋黎傳教?

sakura310 發表於 2007-5-17 11:06 PM

[quote]Originally posted by [i]magic[/i] at 2007-5-17 09:30 PM:
r/S }&Ex7w+n/P
%u9m*FTW"Br5bBv ...唔係教徒不看..
NEyi E;y ...[color=Red]係教徒的..因己被洗腦..[/color]看了也不會出聲...明未... [/quote]
?1RVkW
[US q A%T 同意紅字哥partsm9Y6iN1|'f cy
CKY$f9BF
講真,有d教徙真係讀經讀到上哂腦
5u]S5GjW 咩都感恩
3Q8Yuo2\)f-}(rF ,U3} kRU
唔知佢地有無諗過呢個問題4}Bc&j0N
魔鬼點黎?n/s})f-F Q5uUj
墮落的天使
L L8O9EsxKt[7g,F/d 咁天使點黎?神創造的T8N}\4GA
話神掌管一切,即係天使墮唔墮落都係佢管啦w(]*|euu f3R
咁即係魔鬼都係神創造的
1Jt'k"Q2Q,{ 而魔鬼會引人犯罪QP&`Q$K'f
既然係咁,即係神令我地犯罪啦p2q#`Q*l-S%bjLdd
然後話我地犯罪,又呢樣又哥樣2s@q*U ?4K6s2I
g~2g{!w5sz\
神明知魔鬼制造罪惡,但又唔消滅佢wor j%y Vs#Xe.{
由得佢令我地犯罪,最後受罪落地獄的卻是我地,唔係魔鬼l q:J)PO${f T U
有個咁樣ge神,要我信佢,好難lor*p N%{A:lA J
講到神能力咁大,有事又唔出手,到出事後先黎指責
w%bpgKN$u4r 唔覺得好過分咩?

shehboy2 發表於 2007-5-17 11:28 PM

[quote]Originally posted by [i]sakura310[/i] at 2007-5-17 11:06 PM: `a1kC^)D Qw`
T&wh y9w:P9jBz ?
'_,~ IcM6[
同意紅字哥part&CU,k3Ej$w v

}/M)`)t@ 講真,有d教徙... [/quote]i"mbI l]Y3L4c-fa1C
U1^+Q@q.Nd
正如你開間公司,都會講到自己d貨點正點靚(全知全能),服務點好點好(神愛世人),你黎幫襯簽張contract就乜都得.
w1R5TW3v"m
5O6F-Tq$ame3W 你整間教會話你個神無乜用,無乜能力,又無乜愛心,信左又唔會有得上天堂,睇下有冇生意!
*a$XF Y M @z;y
)ZziCA:C0e 所以教會既野根本係人為,唔係神為.

admin 發表於 2007-5-18 12:07 AM

[quote]Originally posted by [i]shehboy2[/i] at 2007-5-17 11:02 PM:
p~:D5e Et F?1S 根本就係邊個疊友邊個話事, 是與非係無準則.[/quote]rK+PQ G ~a`

;rqRN{+J.\ 勝者為皇, 敗者為寇:dev:

自由神 發表於 2007-5-18 12:10 AM

[quote]Originally posted by [i]admin[/i] at 2007-5-18 12:07 AM:
B9z'a;p(R ll ]!FV n!T3T pO+iT%J9N
1~X \$i'|c
勝者為皇, 敗者為寇:dev: [/quote]
#S:U2F7Ip/u:Uj 唔係“輸打贏要”咩?:giveup:

easy_man 發表於 2007-5-18 02:27 AM

嗯 ... 我覺得樓主好似有少少無謂 ...
~ r7e w U2u/n m 可唔可以叫做見風使舵 ?R/B/vz|
當人地發出呢個投訴o既時候就係網上見到一大班人突然係咁插聖經 ...
Id y1fECP 其實, 若果你地至初真係覺得有問題o既,
*X~z |4P)Ld 點解唔一早就投訴 ?
#@oX!~M ? },b1|l 而要到左有中大校報情色版之後先投訴 ?"g'Br^.QvD6a
唔該各位啦... 人地諗住拖埋聖經落水,bU7I\J)u
好明顯係為左使自己睇起嚟無咁礙眼...
'u"u%^7l#g2w 而確實地, 好多人都將焦點由情色版移左去聖經度...
jJ*EY_ 唔該各位... 係批評聖經之前先睇完佢 ...
ZtNo1Z'BF;Wj 批評一樣o野o既時候, 唔係只係睇佢o既某一部份,?`j Z9@1E
而要理解埋上文下理, 唔好只係將有問題o既字眼or句子圈出嚟俾大家睇...B%T+omyH8\0f"v|^

,NSgK"Kk-}*N 唉 ~ 見到呢一篇post 真係令我有少少失望 ...
yse&[Vy8^R 因為係早一日已經有篇類似o既post 出過,
ZJ b[]yn'l kNh1g 所以我覺得樓主可以去睇番下其他人o既睇法 :good:

QuiGonJinn 發表於 2007-5-18 02:31 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

msv 發表於 2007-5-18 04:02 AM

我未睇過...不過我應為e次應該會書(投訴方)

hubingandtvb 發表於 2007-5-18 11:10 AM

如果要達成樓主的期望,最好的辦法 請中央介入啦5w3[,B(Jn!|j(I
代價是要放棄言論自由;XX_,E@M
現在香港係高度自治,所有才能有各方面的自由
'eCZU(G 樓主不是話 ”教會勢力超級大...冇王管“
-Y&rqr/e^ F 中央接手的話,可以管教會 認真的

ming8964 發表於 2007-5-18 01:40 PM

有些自稱代表弱勢小眾的俠士, 經常侮辱別人的宗教信仰, 扣人帽子, 甚有文化大革命味道!!!

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.