[quote]Originally posted by [i]sakura310[/i] at 2007-5-17 11:06 PM:
r:E9f @2jg(Bu4~
%M}dS'Q*uB
同意紅字哥part
X Q:vo];TH*J+b
講真,有d教徙... [/quote]q@8FnbPiA ^
呢d咪叫做自由意志law
老老實實我都好唔順氣~Vs~ B0n$bs3zj
o個個咁o既政府真係有d問題!
我覺得大家投訴聖經都係想表達對呢個govt o既不滿姐~+|vo S)daA1n
猶其係近排govt 成日又話以乜例乜例告我地一眾市民i$Knr2@
其實古人都有講 '食色性也' o%s;{(M'DO2[7p
人不嬲都有呢種慾嫁啦0nTBIX?o#wq v
我就唔信d咩大官未睇過咸網 未睇過報紙情色版!
而家又大條道理用乜例話唔比人貼咸相d7yg
T\nw
又話中大情色版有咩問題-P5W8lt.d@~
咁你聖經都係啦 好似上面話齋春宮圖都係文獻T\%vX+E
佢地又唔話要18禁唔可以散佈出街
但係就禁止人寫今日o既文藝
特首都有講啦~
今日o既寫o既文就係明日o既文獻;