娛樂滿紛 26FUN's Archiver

12d3 發表於 2007-5-18 01:48 PM

[quote]Originally posted by [i]sakura310[/i] at 2007-5-17 11:06 PM: r:E9f @2jg(Bu4~
%M}dS'Q*uB

b"u6Ma#je{ 同意紅字哥part
d4C)Wf'NS X Q:vo];TH*J+b
講真,有d教徙... [/quote]q@8F nbPiA ^

GNT!h4|/p,f!}w 呢d咪叫做自由意志law

BuffaloK 發表於 2007-5-18 02:01 PM

老老實實我都好唔順氣~ Vs~ B0n$bs3zj
o個個咁o既政府真係有d問題!
yN#}{;l 我覺得大家投訴聖經都係想表達對呢個govt o既不滿姐~+|voS)daA1n
猶其係近排govt 成日又話以乜例乜例告我地一眾市民i$Knr2@
其實古人都有講 '食色性也' o%s;{(M'DO2[7p
人不嬲都有呢種慾嫁啦0nTBIX?o#wqv
我就唔信d咩大官未睇過咸網 未睇過報紙情色版!
Mr:V{6wn 而家又大條道理用乜例話唔比人貼咸相d7yg T\nw
又話中大情色版有咩問題-P5W8lt.d@~
咁你聖經都係啦 好似上面話齋春宮圖都係文獻 T\%vX+E
佢地又唔話要18禁唔可以散佈出街
'E$@8ix/g1u$n 但係就禁止人寫今日o既文藝
u~(v1tt_ 特首都有講啦~  
{F%g{ n[:F#tc^'x 今日o既寫o既文就係明日o既文獻;Gf6I%MWondu V
今日冇咸o既人就係明日有機寫咸書o既人;
[/B"Pw9Q-i__ { 千其唔好將佢地分開! XDD(KNG+C3C9r-D

Q$SS@{$E:wo 呢個世界根本就係走向性 人地又唔係去強姦/非禮犯罪 OrZI-d4emQ0B#{
睇下網貼下相同人分享下姐又話唔得9Cdv JgY8I
你報紙都有情色版啦~ 拉d報紙佬呀?
%d-_ E/H!g6`@d"_1L5_ t"[A+Q }tv4IU
所以我都好明日有人會投訴<<聖經>>,C;I6{[k&V$w+nYvA
而家呢個政府根本就係欺凌弱勢市民!g'Z7v7Aa*_2C-D`
你有冇見政府日日去捉d老翻? 但係就係個網到捉d平民 冇錢打官司同冇得惡呀ma!7`+p!XD&F
d老翻梗檔政府點搞都有 佢又唔日日去查?!
:nU7Z T_w#P 係到做埋d小動作 又話告呢個又話o個個散佈色情野
#f8v8_9G]zd)Iy 人地BT外國野 日本comics 外國戲 日本AV 又冇野 一check就check邊個download港產片bBH3[_hW
呢個政府欺善怕惡 為人之惡也!F1uy4E;H~
所以先會以<<聖經>>挑戰政府!m3Y)^Q Yz~6I

7fN6a})e8x"JP+Vi 我就咁睇啦 唔中意當我冇講過~

evilevilboy 發表於 2007-5-18 08:41 PM

我未睇過...不過我應為e次應該會書(投訴方)

shehboy 發表於 2007-5-19 04:53 AM

當年胡仙咁大單野政府都話唔告,審都唔比審,結果星島就轉軚變成一份左報./{"h X ZqF7dJbw

?/~Y#A_~ `'| 呢個政府係好識計數,告與唔告,審與唔審,係因人而異,因時而異.

magic 發表於 2007-5-19 11:40 AM

[quote]Originally posted by [i]admin[/i] at 2007-5-18 12:07 AM:J'iv8K(c

_ KT#A(q]K )GtYWb{ ~
勝者為皇, 敗者為寇:dev: [/quote]v y!f1VV:cZ
agree!!!!!!勝者為皇, 敗者為寇:clap:

magic 發表於 2007-5-19 11:46 AM

[quote]Originally posted by [i]sakura310[/i] at 2007-5-17 11:06 PM: Wc:q'sfX#Y

s.a+Wr/X%?%_M@(~ wV2w V7k
同意紅字哥part
+O-@{l&?O,v7~}3r
u%^j/E[~S 講真,有d教徙... [/quote]
s,| MR+_"I:gF
/L i(d u-g`o 一流的論點...[不過被洗左惱的人不會聽...正如D阿婆信宝葯黨一樣..]
OU&v K#E5t_6E,Ua ....大大此段十分有腦...大家睇清楚....!!!!!
.q&UEhZ%k [size=5][color=Red]唔知佢地有無諗過呢個問題
TM'y:V.[i,[xl 魔鬼點黎?r"tuUq4V1gNc
墮落的天使 F P5T'|wG1R#Y
咁天使點黎?神創造的
O ~.@8h%{)Dm 話神掌管一切,即係天使墮唔墮落都係佢管啦
7vGAEc,}!h'A%v 咁即係魔鬼都係神創造的 A"e9y,i!G@#h
而魔鬼會引人犯罪)nx"w!M!gD%C'f
既然係咁,即係神令我地犯罪啦sQ"L Vb-])hX2}A#\
然後話我地犯罪,又呢樣又哥樣
y.e7~yESI+a ITl
j M?eW7yu.rm 神明知魔鬼制造罪惡,但又唔消滅佢wor
e1cDMm-iN:] 由得佢令我地犯罪,最後受罪落地獄的卻是我地,唔係魔鬼i K)l.l,V&L'\:A
有個咁樣ge神,要我信佢,好難lor
2bv(I0Hsu 講到神能力咁大,有事又唔出手,到出事後先黎指責
Gw9QJ W1obW"b 唔覺得好過分咩?[/color][/size]

magic 發表於 2007-5-19 11:53 AM

[quote]Originally posted by [i]shehboy2[/i] at 2007-5-17 11:02 PM:
]1V.W#F {;n9E|$^ 一千幾百人投訴? 是但一間教會都唔止... [/quote]P*FRm)q ZG0Y
宗教自由????????
)CpH^#WV'` 英國係西人教國家...
2}8z(]"o'k 以前一直就偏幫西人教 架 la....乜你唔知羊??...
l6Mo&A5Weg `#?U4]af 而家回皈了好了一些呢.........
W o}F,U,{$C.t
d6xMQ8]v [[i] Last edited by magic on 2007-5-19 at 11:54 AM [/i]]

阿感 發表於 2007-5-19 06:01 PM

[quote]Originally posted by [i]magic[/i] at  11:46 AM:
2{m9h HO[%_"sn
@$\%L1J{(I(j S[h ?M
一流的論點...[不過被洗左惱的人... [/quote]
9^QdT^%{&I5k t9Q8Jq-b B
那些教徒會說 神o既想法,人類不能夠理解

coolala2005 發表於 2007-5-19 08:02 PM

[quote]Originally posted by [i]msv[/i] at 18/5/2007 04:02:
"yx{^5L6aH 我未睇過...不過我應為e次應該會書(投訴方) [/quote]
5B8_1@{"k$D [quote]Originally posted by [i]evilevilboy[/i] at 18/5/2007 20:41:/hZj Kx.H+AO
我未睇過...不過我應為e次應該會書(投訴方) [/quote]X1wn4^0||;Mo\
[b][size=4][color=Blue]參與討論有機會被加分以示鼓勵、支持~[/color]K#G {l @-M$t8xok
!__#yQ r1N5W$w _3J
[color=Red]無意義回覆有機會被扣分、禁止發言、禁止訪問~[/color]
1rz*d'Qm-e$Qi ,iX%@Y:hf/[dH
[color=Green]請珍惜會員戶口!~[/color]
5Nj1E6c_qr3R 7Jsx1{N&`*MB
DS7KwhA

1EAESp#| X B1X~9O&Q4m ]V(H
[color=Orange]講完!~ 大家繼續~:)~~~[/color][/size][/b]

karenmoe 發表於 2007-5-20 01:14 AM

[quote]Originally posted by [i]hubingandtvb[/i] at 2007-5-18 11:10 AM:9Jks B8g&aIic1{-w
如果要達成樓主的期望,最好的辦法 請... [/quote])S t#N'Zx3o"V({N
唔好玩啦
vg!D&W(O{h 投訴聖經不雅關中央乜事
*Ba+j`.Ay9F3U 每年都有大把書電影要經審,咁點解你唔話個d都關言論自由事? A~ e/Z1SI)[
投訴聖經不雅,係為了證明影視處根本係無一個公平準則ur@o[3?K$W
而事實亦都向香港市民證明左依一點#nh'W0GK7uz)]
同宗教自由無關
6x!{FL&rn5t"x 投訴既人,我支持你!

YingTung 發表於 2007-5-20 02:30 AM

[quote]Originally posted by [i]evilevilboy[/i] at 2007-5-18 08:41 PM:
4e^y&m'K)WUH|g| 我未睇過...不過我應為e次應該會書(投訴方) [/quote]
0]u_jk?Oq}
E)ty"\} 立場鮮明,而且開宗明義講明自己未睇過,唔係咩專家,但有自己既睇法。-o~!C ^"D5x*T
咁樣都俾人插係無意義留言,而家o的版主真係...7@)w+^LY4U
#Ts7r-I,e$u Uz,q
anyways,聖經定性經呢樣野對好多香港人黎講根本唔重要。大部份人(當然係無宗教信仰)只當笑話黎聽。走去投訴聖經,大部份係一班十歲尾廿歲頭既o靚仔...

karenmoe 發表於 2007-5-20 02:36 AM

投訴聖經既目的唔係要令聖經變成不雅刊物,唔好忘記這次行動係有基督徒支持*gy9D6Z)dc
本次行動既目的,係要俾社會大眾睇下,個班自恃道德守衛既傢伙係何等的不公正

coolala2005 發表於 2007-5-20 04:47 AM

[quote]Originally posted by [i]msv[/i] at 18/5/2007 04:02:
#k/S#Y5NSC 我未睇過...不過我應為e次應該會書(投訴方) [/quote]
0p&U9X!e;[;Z&e4H [quote]Originally posted by [i]evilevilboy[/i] at 18/5/2007 20:41:
c{&Y[ `%E 我未睇過...不過我應為e次應該會書(投訴方) [/quote]
^4k ]8Qj0g [quote]Originally posted by [i]YingTung[/i] at 20/5/2007 02:30:
+W+G/K1\1r4yK.@@!sO,i
frN)H%BaW r 立場鮮明,而且開宗明義講明自己未睇過,唔係咩專家,但有自己既睇法。
Y#tk1X W&s cG"d.GK 咁樣都俾人插係無意義留言,而家o的版主真係...[/quote] [+O#D*V1t,l[*aQ:W
呀版友你有冇真係睇清楚呀!~ 5c-\ {7OL;oCa
成句說話都係複製自版友msv嘅回帖~G1mouy ~*gV9X7zH
有幾立場鮮明,而且開宗明義呀~~~

bigfish 發表於 2007-5-20 08:04 AM

我唔認為可以告囉uzAA"{
聖經o既主要目的係傳教, 而且真有其事1l9g5M$kl
但係中大學生報o既目的係為左吸引讀者, 內容完全憑空創作f2\l4p~
唔可以因為投訴中大學生報就投訴聖經

magic 發表於 2007-5-21 07:12 PM

[quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2007-5-19 06:01 PM:
w%hr&Z w
(IC7y ei,a H7x
3t-x.zCGI1\r$y` 那些教徒會說 神o既想法,人類不能夠理解 [/quote]:U^|5dWZ ?
....咁..個個教都用得Lee.句..點解要信你???u*C`['b#N/})T a_3j%Q
[color=Red]把所有無法自圓其說..都話係神意???...[/color]咁我反西教..大家一齊反之..亦係神意..吹咩...??
~M?1T5YH*Z Lee句..我都用得....冇專利!!!...
4n$B#Mcp W't6ia/I9Y 解唔通就捧個x出來...真係同[color=Red]迷信[/color]有乜分別...?????
W tXQ ?:jY TWD :mad:

magic 發表於 2007-5-21 07:20 PM

[quote]Originally posted by [i]karenmoe[/i] at 2007-5-20 02:36 AM:
x:_)T,p;kTg 投訴x經既目的唔係要令聖經變成不雅... [/quote]
(Y`9Y2yq~O 係佢地捉蟲...:iH w!KMO:M i
如果冇今次...冇咁多人知本性經咁恐怖..
hq7t n!u5Q3C!K-b+O 人地 道教..佛教[密宗]..印度教徒..都有講性愛....但就點都冇咁激...亦會去投訴[秋天的铜話..] n,~4y!kt/N
今次...D西詳教徒..捉哂虫喇..........haha...:D

sakura310 發表於 2007-5-22 09:51 AM

[quote]Originally posted by [i]magic[/i] at 2007-5-19 11:46 AM:
myZ&uA/])l x8W
Y{-Gbc4~b5B
W^(N-Y5xS 一流的論點...[不過被洗左惱的人... [/quote]4G&Ed1~'Kq[
2n:b,Ev^*Z\b
多謝讚賞 haha:D:D
v*f3tC7I7P&I jn6wlo(Gk-KO
聖經係咪不雅我唔知,亦都唔會理
s z"U9M:B1s.|P5S7fS
w5LG.E`1zW6~7c pr K k 我唔信耶穌主要都係因為呢個原因
\gHdK5K,g MA7g|6T3o?I
我聽朋友說,係印度的歷史裡面,好清楚講明好ge神同壞ge神(例如濕婆)係並存,呢度講ge神,唔係聖經哥種,而係比人高幾級,有強大能力的個體(詳細我不能盡述,我又唔係讀呢科=.=)
`/F]{a+f"[8a 壞ge神係為左平衡呢個世界所以先要創造出黎/|#l[@ [.N S
另外有"種善恩得種善果"(犯罪係我地主動)的思想係裡面(同佛教有d似,但係唔同佛教的)
|5z0^4m6z-Vu0x 而唔似聖經咁講到神係萬能,神係最好S._ R EF$X4k R
魔鬼ge出現唔關佢事,係天使自己墮落,魔鬼令我地犯罪我就要受苦(我地係被動)9YaOM/?&H+O Pr;e9a
:Rw3?.o5TvZh0h%\n
我信呢個世上有創造者ga D"z5qX6u]t_3ye
但唔係聖經裡面所講ge神

magic 發表於 2007-5-23 12:25 AM

[quote]Originally posted by [i]sakura310[/i] at 2007-5-22 09:51 AM:
m"o`J"`x2y-_J)Tk{ B T8~A,o Y'}`s
i"lHrLA*z
多謝讚賞 haha:D:D
-f-Y#P0O/Z2|%@ke Vv
gv)Sz$s gA0ZsM;j 聖經係咪不... [/quote]
2?P.T2UV&C ....c?A;d W;X+I,As;q
....
/N\'XZ#Mh 好憎[color=Red]創x電現[/color]...同 [color=Red]恩乳之猩[/color].........一味用扇精手法洗人腦....可惡:mad:

vcrcan 發表於 2007-5-23 01:40 AM

大部分人都係雙重標準的,見怪不怪了
3La f:d? 今次事件已令更多港人那些出位耶教組織的面目

magic 發表於 2007-5-23 02:22 AM

[quote]Originally posted by [i]vcrcan[/i] at 2007-5-23 01:40 AM:
.^J$p4Z^8HoPQ 大部分人都係雙重標準的,見怪不怪了j4JET6a)x
今次事件已令更多港人那些出位耶教組織的面目 [/quote],I*](WgjA1\.k
有D宗教人...做完假善事...用到你盡..當你係宣傳工具..日播夜墦..有人不想上鏡..講感受......立刻畀人話[color=Red]唔夠决志...[/color][size=4][color=Red]D面色衰能到痺...[/color][/size]

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.