娛樂滿紛 26FUN's Archiver

magic 發表於 2007-5-17 08:16 PM

抗議有淫亂成份的刋物以宗教值口在香港流傳!!

教會勢力超級大...冇王管&b y-p m2h^\
uE3Z9Oq/VVM|j8p
聖經有嚴重不雅文字...政府卻不敢動!!!
4OmsSO y^)y
;pEm{NdQ I:x0Z#_b [佢地投泝人地套電影..2個粗字都要人删..自己本聖經就セ都得..]RGGI8[]"O1^'{
香港政府双重標準...!!!!
M },F T7|/[wM$A 有宗教包裝就大哂?????????
2N D)m/nZ Q3~_.\vzHUtbJ|
[color=Red][size=6]抗議!!!
9a&z%j3A6Px.|1[ hSGwb _E q
我們不要有淫亂成份的刋物以宗教值口在香港流傳!!!!!!!![/size][/color]
"zl8|[V&F U.q E8ngL v-g
[[i] Last edited by magic on 2007-5-17 at 08:25 PM [/i]]

artta 發表於 2007-5-17 08:18 PM

10 port

magic 發表於 2007-5-17 08:22 PM

[quote]Originally posted by [i]artta[/i] at 2007-5-17 08:18 PM:
}p@/Q W.\.O+l 10 port [/quote]
0@1IDv)bxH?7W [N ...其實..教會可把有問題的東西cut去..出過本勝徑..就ok了...?!?\T;AOao N!pp
[不過..佢地多數認為x徑係神聖...不 cut 得]

iamkaka 發表於 2007-5-17 08:48 PM

而家本聖經都唔知edit左幾多次啦.....原文一定唔係而家d人睇既version....
`x` K]_#K.iY$C 仲有...我覺得只係資本家o係度玩野.....而家教d學生批判性思考....資本家梗係唔gur啦6rF9[J!R*I%\z2C$Nz
教育=資本家想繼續控制低下階層思想.....繼續幫有錢人搵錢而冇錢既人就愈黎愈冇錢FNF xkae)Ls
你班大學生而家搞o個d野...係有錢佬搞就冇問題既....不過你地冇錢既搞就有罪喇

msv 發表於 2007-5-17 09:04 PM

點解今時今日先會有投訴??5[,bc/t-QAx[qu9Z-J
本野出左咁耐都冇既??U0Z-fOy
好唔明

阿感 發表於 2007-5-17 09:16 PM

[quote]Originally posted by [i]msv[/i] at  09:04 PM:Rko+\*Pb P
點解今時今日先會有投訴??
O8lZq|uf$eJ S 本野出左咁耐都冇既??^8J)l@#[e
好唔明 [/quote]NI@!|df/H.y
!m~ R(a~l'a
公然與教會對抗有如拿屎上身g"XU'I-b2?Yh
所以過去一直都冇人夠膽提出
]^vwaE-Z 現在有人帶頭發起提出6s @!A4U?6P? C(M
一直對聖經不滿o既人自然會群起支持
c"D'T8lE 一呼百應

PG-13 發表於 2007-5-17 09:24 PM

Religious freedom is not a reason for double standard, it is just the same level under freedom of speech and expression
`f3}-P'{y*A#rBx v m+t vCU l
AGAINST DOUBLE STANDARD!

magic 發表於 2007-5-17 09:27 PM

[quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2007-5-17 09:16 PM:
:MYU eja)_/^{Du
Ze~\%kmt^y
5`@.P'f1U.d&} 公然與教會對抗有如拿屎上身 ~1A4_@KNP VT
所以過去一直都冇人夠膽提出4]{fajx$j;m
現在有人帶頭發起提出
*\^?{ Q 一直對聖經不滿o既人自然會群起支持
u3ncjn*f0t 一呼百應 [/quote]H_P\p7xxt5\E

G s*@ S%^$vi(rd u [size=4][color=Red]有見地..good!!!!!!!!!!
I L&G GG2A"m
/Hv Md,N 公然與教會對抗有如拿屎上身
$Am*J wG$m 所以過去一直都冇人夠膽提出
b _Szs}Tk MU 現在有人帶頭發起提出
R#jY0Pj 一直對聖經不滿o既人自然會群起支持DL J GX9Bm0F
一呼百應[/color][/size]

magic 發表於 2007-5-17 09:30 PM

[quote]Originally posted by [i]msv[/i] at 2007-5-17 09:04 PM:
8aI L^K:b 點解今時今日先會有投訴??oG G^j7I
本野出左咁耐都冇既??n w)p$c.?#~5P$l_
好唔明 [/quote]2~6RTPo*a"x8|
...唔係教徒不看..
B_3^`y6i+` ...係教徒的..因己被洗腦..看了也不會出聲...明未...

chicken 發表於 2007-5-17 10:51 PM

Support! $M.esP tJ
The Bible should be for adult only, not suitable to read by children!

shehboy2 發表於 2007-5-17 11:02 PM

一千幾百人投訴? 是但一間教會都唔止呢個數啦.L$L:i6u#S\y$c
你估幾百萬人投訴,政府會唔會轉口風?
d"j.\G^ U(E#E2T
a0i,x3O;R4o 根本就係邊個疊友邊個話事, 是與非係無準則.6O,^ c sR

-GJ-~&M%Zu,cn*O 你話宗教自由,咁點解讀教會學校d細路一定要上聖經堂?,Bwhg(\v d
公帑係比你辦學,點解可以用埋黎傳教?

sakura310 發表於 2007-5-17 11:06 PM

[quote]Originally posted by [i]magic[/i] at 2007-5-17 09:30 PM:m Kwp,?Oux
B5Ej)EZ!y
...唔係教徒不看..
%KC.u[U m ...[color=Red]係教徒的..因己被洗腦..[/color]看了也不會出聲...明未... [/quote]K)U7h7rX

%Eo{8Oi"Q7ob 同意紅字哥part
Il$h(jh$s1l D4KHt \[R!I
講真,有d教徙真係讀經讀到上哂腦
C2k*|dI/x Y)X 咩都感恩8c Ve9yp

q9B;^yJp 唔知佢地有無諗過呢個問題W Ux igw1{
魔鬼點黎?
;m$p,^Zg9Ye 墮落的天使5|Up oJ-A
咁天使點黎?神創造的Mgim8N%Dm:q
話神掌管一切,即係天使墮唔墮落都係佢管啦'x&sDx A/]n[0kd#[
咁即係魔鬼都係神創造的
*M yWr9^5C;L J 而魔鬼會引人犯罪/p1Pg"H9k Y/[_T`9S
既然係咁,即係神令我地犯罪啦
3TZCa-VU&i}A 然後話我地犯罪,又呢樣又哥樣1vK+_.Vd6h

i\OM`#tB^M:A 神明知魔鬼制造罪惡,但又唔消滅佢wor4I1{,N/W1_!\tl
由得佢令我地犯罪,最後受罪落地獄的卻是我地,唔係魔鬼*{4h@8^|a/V}{w9\
有個咁樣ge神,要我信佢,好難lor
bUU:o~|E 講到神能力咁大,有事又唔出手,到出事後先黎指責
)nq9g4k l,YN3U _5` 唔覺得好過分咩?

shehboy2 發表於 2007-5-17 11:28 PM

[quote]Originally posted by [i]sakura310[/i] at 2007-5-17 11:06 PM:
v [8R _&](A%K`ig\
n:{$b~#xe
Q(j-s;{ VQuVV 同意紅字哥part t([T&CU [u#`9]K
N Y4A%Os
講真,有d教徙... [/quote]yRhn~m Q

Wn@2\!dc Zw/GA!I 正如你開間公司,都會講到自己d貨點正點靚(全知全能),服務點好點好(神愛世人),你黎幫襯簽張contract就乜都得.)B/YXx[G$I R4r`k

N"K Fl'u0}8X.I B 你整間教會話你個神無乜用,無乜能力,又無乜愛心,信左又唔會有得上天堂,睇下有冇生意!
*AdPa~:@
J`bDg(y 所以教會既野根本係人為,唔係神為.

admin 發表於 2007-5-18 12:07 AM

[quote]Originally posted by [i]shehboy2[/i] at 2007-5-17 11:02 PM:!`'d%P-~^9?)_Wv
根本就係邊個疊友邊個話事, 是與非係無準則.[/quote]"KoHwA\.?
F'UfHk)? yS7d#m&a6b
勝者為皇, 敗者為寇:dev:

自由神 發表於 2007-5-18 12:10 AM

[quote]Originally posted by [i]admin[/i] at 2007-5-18 12:07 AM:
l,Q-u/?tv#n (z}T\U4yE

NP]E{4\KD'k\ 勝者為皇, 敗者為寇:dev: [/quote]olFH2w@ X
唔係“輸打贏要”咩?:giveup:

easy_man 發表於 2007-5-18 02:27 AM

嗯 ... 我覺得樓主好似有少少無謂 ...5j-lAG ^ M+_
可唔可以叫做見風使舵 ? KKvCTN9nX
當人地發出呢個投訴o既時候就係網上見到一大班人突然係咁插聖經 .../\ lS%M/H9N2y} T!?U0i
其實, 若果你地至初真係覺得有問題o既,
A5s7q:iA |C6G 點解唔一早就投訴 ?
4|v[K*F:F-X#H&U 而要到左有中大校報情色版之後先投訴 ?-p7{.e u+P;p+g)I
唔該各位啦... 人地諗住拖埋聖經落水,
wq"Ms$r"HDq o 好明顯係為左使自己睇起嚟無咁礙眼...
"XJ6K KDieo9g-? 而確實地, 好多人都將焦點由情色版移左去聖經度... KgJ bf{xsCG
唔該各位... 係批評聖經之前先睇完佢 ...
JdDU)P 批評一樣o野o既時候, 唔係只係睇佢o既某一部份,J'm8tI,f T
而要理解埋上文下理, 唔好只係將有問題o既字眼or句子圈出嚟俾大家睇....xzJ/[Wx!RQ$W8z8m pa
[1j#IgCn{
唉 ~ 見到呢一篇post 真係令我有少少失望 ...N*K3\k.w0Uw#B
因為係早一日已經有篇類似o既post 出過,+Bjv B#Q9@"OSW,G
所以我覺得樓主可以去睇番下其他人o既睇法 :good:

QuiGonJinn 發表於 2007-5-18 02:31 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

msv 發表於 2007-5-18 04:02 AM

我未睇過...不過我應為e次應該會書(投訴方)

hubingandtvb 發表於 2007-5-18 11:10 AM

如果要達成樓主的期望,最好的辦法 請中央介入啦
5dl9?$MK1wh7CU0oE~ 代價是要放棄言論自由
#fvf8V}s!zd 現在香港係高度自治,所有才能有各方面的自由
+bQ V"f,k9b4J 樓主不是話 ”教會勢力超級大...冇王管“
Y`$\P+sg5d:^!^ 中央接手的話,可以管教會 認真的

ming8964 發表於 2007-5-18 01:40 PM

有些自稱代表弱勢小眾的俠士, 經常侮辱別人的宗教信仰, 扣人帽子, 甚有文化大革命味道!!!

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.