娛樂滿紛 26FUN's Archiver

ASPP 發表於 2007-5-19 08:17 PM

剝智慧牙痛定杜牙根痛?

假設一樣咁多麻醉藥 nx;p3p}M{7U
今日收到一個好消息同壞消息
&R+c-{.x~i$] 好消息,智慧牙無阻生 b F6Bl ~`3Jq|
壞消息,蛀到可能要杜牙根4Fx5W9[ Rk
}M,VL+n.`)f)V
究竟我有無賺到 ?

funfun123 發表於 2007-5-19 08:24 PM

杜牙根痛D
*s;E Ml S#BkR 而且要3-4次先OK

sakura310 發表於 2007-5-19 09:13 PM

咁剝智慧牙點ga?!F/nK5^-nMeB
.s+`MHA%g-S-G
係咪好恐佈好得人驚ge? :cry:#HF9h{`3K3}
h8~$e5^ b
就黎到我受死啦,點算>口<

極樂 發表於 2007-5-19 09:25 PM

俾我揀, 我會剝左佢, 永無後顧之憂!!!
fQ#ZBL{ EvZ;f }GI `
但係剝左佢, [size=4]最痛係"銀包"~~[/size]?-j7vCg
`iR.KU
唔使開刀, 約$750s(|*m^0m0}fW

)Kr3P;YH-J0w7B A 開刀就$1200 (上個月我老公用呢個價)
cW8q ]1Qj w:CQ-l3P
b1x0Q7H/Jw0[0B 當然要視乎牙醫啦, 呢d野可以去到好貴架!!
L,pH+Rd1G(Us G V+m:lG*I!B})eX6|j
我個妹當年有牙醫報價$6500 7e Y(? v*V&x9HWo

;_7VA*vj:f#k*`:b 你自已格下格問清楚好d啦~~

QuiGonJinn 發表於 2007-5-19 09:32 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

sakura310 發表於 2007-5-19 10:03 PM

極樂姐,最近好ma?%djT2V9K`U
%R(L h7y~$N6X:rR W
小寶寶怎麼了?E],O2n c8]3y:A
HE.cY:g9X/ij/\Q
有無得閒踢下你咁呢? haha^^
@)J%?'a+g|#o#X6Y'O"N d#?bp*]5_ig
死啦,要咁貴:cry:
a ~ARr l-}
u8t/o[J m?W 我係因為d智慧齒生ge位置唔好,搞到好似藏d dirty,但又擦唔到W4wl'aWK9SYt

%YJV+ZpeP-bNX 所以先要拔,好慘呀:cry:H;w:Kth

g6Hj\,B kz.R
(r#}U vK ? @-eZ\ to guswan(你應該係佢啦,別以為用另一個名我就認你唔到 :D:D:D:D)]*uB O j IX2?

dFV~1`7B 誰是sukula? :D:D:D:D:D
nVX3C Wc9d7{ L`#S L
e P%S9sSv%h'`R 咁會有幾痛呀?會唔會痛到連野都食唔到ga? ><
v&_pZ-E|bK)b
,\;F*ZL/e8x$T'} 一話係痛到訓唔到
Pk!y{.E9g/h
{o^zC#v1VP/lkU 定還是要痛成幾兩個月哥隻? =口="

bt新之助 發表於 2007-5-19 10:06 PM

兩樣都試過如果要開刀剝智慧牙之後仲要痛1-2日個面仲有D腫= =
2ffR?]
lt rT7Z [[i] Last edited by bt新之助 on 2007-5-19 at 10:08 PM [/i]]

cgdmzlam 發表於 2007-5-19 11:11 PM

我生平最怕既就係睇牙科
2y$s [KAa2A 好恐怖。。。。。?`d pF { q9ON#~*J
我試過蛀牙要拔牙齒4|4P$M#X:ks,C*Y
打左麻醉針後  ~~ 等5分鐘度 ~~6W#Wifw"^8[5C B
醫生就拎住好長又巒既鋼針
x!R.{?Za 用力將牙齒撩起來。。。$`v v&L:R!m-ZW

$e.u`:hZ1A 杜牙我都試過U~H|@+z[9V
要去3次起碼
(P*u Uc!\)~x 次次去杜都  因為  無得  打麻醉]hQ:r'R{\0u
   所以    超 超 超 超 超 超 痛 痛 痛 痛 痛 痛

極樂 發表於 2007-5-20 03:11 PM

[quote]Originally posted by [i]QuiGonJinn[/i] at 2007-5-19 09:32 PM:)Hr+A]'q Zp
極樂妹妹,留得到最好留返啦.
$b;@3g|Vt\ 剝嘅話... [/quote]uu+H+S*W2\
JXMHH%@V b7`S6M
我好似無智慧牙~~6Ng#H2M ^?-px)^
就算有, 應該係出左而且仲夠位生......
8Q}&W&o)g+b.[!X.q%m _} M~up
不過依家有左bb, 刷牙果陣好易反胃, 會嘔.....@v[/LnAZ
所以都刷得好兒嬉, 都驚生完之後會好多蛀牙 :(TnG|9C-l%n/G

q'zXR;\ r 不過我無諗過剝左智慧牙會令d牙疏喎!!)Iad\/a)V
:eek:

極樂 發表於 2007-5-20 03:14 PM

[quote]Originally posted by [i]sakura310[/i] at 2007-5-19 10:03 PM:
U@;T%TB(Ef 極樂姐,最近好ma?(M_ So7?y~p
(o BVTe:xsgQ
小寶寶怎麼了?
[i9P.ms VF ... [/quote]
&gl#f u-h/Bym0n (l9K(fad.O Vw&p

9{ FJH&|va;U+T T bb最近踢少左我丫~~
&N9u)@;Uz,qW 唔知做乜事呢....
OuFk5m7EE4{ 可能人大左, 定性左~~哈哈哈哈哈!!!:naughty:
6t"R d^nva s0f*o
iJ_Gn]J3o 琴日去聽完生bb既講座.....
5MkX(GD ns/_ 聽完之後好驚好驚.....
~H$kA't1] R 仲有兩個半月就生得啦!!
'v*[.p^WUI"|-}$~
l(KoW&p7A/V 睇怕你地剝牙定杜牙根......
D*_$T.X D:@ 都痛唔過生bb啦~~
%AO N"_3A ~ 我仲要無得打麻醉添~~i;ILE)@Bl
諗起都驚 :crybye:

織田信長 發表於 2007-5-20 09:42 PM

兩樣都痛死人....

新經濟學巨人 發表於 2007-5-21 12:33 AM

[quote]Originally posted by [i]ASPP[/i] at 2007-5-19 08:17 PM:
8E9r Z wWs 假設一樣咁多麻醉藥 vk!Z.MB
今日收到一個好消息同壞消息
1K] h0I)kH 好消息,智慧牙無阻生 J.B0~3e'QG9A+S;B
壞消息,蛀到可能要杜牙根zs~ Ro;P X

&Y9V*{a8}BW x#z 究竟我有無賺到 ? [/quote]
;toC1Z dv Z [2d
$D!v2BC \8R *~K L1wR"I?q
剝過兩次智慧牙,
P-~y\%V)H0lg0l5s 1)第一次,由於生歪了,剝了之後,止痛藥過了,痛了一陣,流牙血足足24小時,好恐怖,我仲記住,睡完第二朝,成個枕頭都係血(由於血連口水,故覺得好多血),又食唔到野,好慘架.
(cmkM0~t
TQ:y;U8yj'sD 2)第二次,以為又好似第一次咁(醫生講,冇事,我本來唔信佢),剝了後,咬住一陣,已冇血,又唔痛,又可以食東西.a;m6FNs z$R9R!U)Z

h&y4X4f#o1i#P 重點:智慧牙,是否生歪了.;)
)oU I(i@u @E ;a{Pvq-io
[[i] Last edited by 新經濟學巨人 on 2007-5-21 at 01:03 AM [/i]]

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.