娛樂滿紛 26FUN's Archiver

新經濟學巨人 發表於 2007-5-21 12:27 AM

眼鏡框一分為二,你們試過未?

洗洗吓眼鏡,唉...變了形,已知大件事,
&[5`]fD;Tz'b pm~Y&b[9P
跟了我六年,當年買時,見其框好薄弱,已問sales,3ng&lJ o

S2wPE h3L l!~ 會否斷嫁?現在,一語成讖!
Q9eTio~
|H1YC!dA 現在用萬能膠,好彩,好似頂得住,7UM"L8B%q8e-s0j

O?,Ll Db X!R 有冇人試過?

lookityourself 發表於 2007-5-21 12:48 AM

用左六年梗係na////// 正常的C!b5k)S]Wn+O)H

1`Cgs8b~`7ca+h 我諗你太用力了

新經濟學巨人 發表於 2007-5-21 12:51 AM

[quote]Originally posted by [i]lookityourself[/i] at 2007-5-21 12:48 AM:
5\A }2v i(V4l&R,T$m 用左六年梗係na////// 正常的
4x8kSlf+J w0[V|
s8o-Mex\1j;c\ 我諗你太用力了 [/quote]
b3}q,U8w dDN *g;`3J3f7~z
本來,變形後未斷,只是有crack,用萬能膠攪時,!{a9G2Ep@9m
],R$J{0PR\
噢....又扭斷左,好彩框輕,現在,萬能膠都頂得住.:(

clkgtr 發表於 2007-5-21 12:55 AM

[quote]Originally posted by [i]新經濟學巨人[/i] at 2007-5-21 12:27 AM:
4}H.Yb9_ 洗洗吓眼鏡,唉...變了形,已知大... [/quote]
:C9vvm,J_.|&L(A -q%cS7K+U,P
眼鏡框一分為二有咩咁出奇啫 :noway::noway::noway:
P?V!@[%^)z
+pvP tXibs.ZK 如果你話鏡片一分為二都出奇啫, 洗洗吓由二塊變咗做四塊 :dev:

新經濟學巨人 發表於 2007-5-21 01:00 AM

[quote]Originally posted by [i]clkgtr[/i] at 2007-5-21 12:55 AM:
$z8t"d(r p7Q
6} S6YS Y mM O #n4n.aG*r {9ta
眼鏡框一分為二有咩咁出奇啫 :noway::noway::noway:
*y;V$tbCRt
,e b-wO} 如果你話鏡片一分為二都出奇啫, 洗洗吓由二塊變咗做四塊 :dev: [/quote]
2]Z-eR#ZDCb#@A
1eYZ:z8@|[ 前一個眼鏡,好老土,度數又唔suit,
1pO'R X\e&S JFd"x4jdC!Y:`
但係,好可靠,六年冇用過,可能要戴番(如果萬能膠頂唔住).

sas 發表於 2007-5-21 01:00 AM

梗係試過啦b v.`@4LM(y
有次夜晚沖完涼,抹眼鏡,抹抹下一分為二,岩岩好一半2VB&[9pU Gcl
之前個frd仲抵死,考試前抹眼鏡,"啪"一聲整爛左
1vjYH.A.@ 跟著成班係度笑,睇住佢一路考,一路聞住份卷黎做,夠晒經典

clkgtr 發表於 2007-5-21 01:03 AM

[quote]Originally posted by [i]新經濟學巨人[/i] at 2007-5-21 01:00 AM:
hgf aA4r)^ 9\2Y)fDa4ct
前一個眼鏡,好老土,度數又唔suit,
Y|6_bS0B,]w
~1@*MERJ 但係,好可靠,六年冇用過,可能要戴番(如果萬能膠頂唔住). [/quote]
5T q5|2Y*h3Z;J l
'}N3T2LUx4FJ8S 度數唔啱帶嚟做咩呀 :haha:
d{8?(o5R4nl*z:|
o {z3}#`l 你應該買多幾手匯豐, 攞d profit 嚟副新眼鏡喇 :dev:

新經濟學巨人 發表於 2007-5-21 01:07 AM

[quote]Originally posted by [i]clkgtr[/i] at 2007-5-21 01:03 AM:
m3_#h+Fc]@
[|.` x9U&^ ys UO&az$u
度數唔啱帶嚟做咩呀 :haha:f];iU ]Yj h

)ov@'?:] 你應該買多幾手匯豐, 攞d profit 嚟副新眼鏡喇 :dev: [/quote]x5?8E3Tf2K5hv,E
*i u,xHr X)x
度數雖唔suit,in case萬能膠頂唔住,仲有個在身邊,好D.
GQH`u'E 眼鏡如衣服或鞋,多,冇用,我又唔會成日換眼鏡配衫.
3yP0?5cq*y!j-mGa:S2o5I M U
WDr*AU 匯控,係累積,係細水長流......RD's8Wz X

Ljn.B&Ggj 李嘉誠之長江語,要學....
,rv b0yp)o.c
Q X*T)[[%LH~9J [[i] Last edited by 新經濟學巨人 on 2007-5-21 at 01:08 AM [/i]]

clkgtr 發表於 2007-5-21 01:12 AM

[quote]Originally posted by [i]新經濟學巨人[/i] at 2007-5-21 01:07 AM:pT+h4cB.i-Z;c!I
%o2^g)xse%zN
眼鏡如衣服或鞋,多,冇用,我又唔會成日換眼鏡配衫.
7kdxYd
(f*B |U!qM/m 匯控,係累積,係細水長流......
B d3]#r;lLjFi h'~*G%Tm(HfM9Mg
李嘉誠之長江語,要學.... [/quote]
$[3`4L6hx
c^}#G7VrT 眼鏡度數唔啱, 小心買匯豐果時買錯咗會德豐 :dev:

新經濟學巨人 發表於 2007-5-21 01:18 AM

[quote]Originally posted by [i]clkgtr[/i] at 2007-5-21 01:12 AM:*@$ry,y*fBq#^
/Fcqe| Zz#z
-e| NfugG C4Y^
眼鏡度數唔啱, 小心買匯豐果時買錯咗會德豐 :dev: [/quote]
&ki:Ay JC-ym .J_`:a8{
哈哈...唔會,[u]好彩萬能膠頂住[/u],我仲戴住那個剛剛一分為二的w:G~7t _(O&}
眼鏡.:D:D
J:C,Ws3V;H"uS4IW !s&^}-Yx?J3A
我在一小時前,login入香港結算,又選了----以股代息
,ekc(J] (2007年,第一次HSBC股息,0.17美元)
d$Y!Dy3x*b'Y "?i`f[(j
其他,英國匯豐及香港匯豐的股票,已preset了以股代息....E fc mY&|at5ma

c p9[k+Np2wn [u]我手上匯豐,分開三個地點存放[/u]0FRJ[(rG(yA
1)香港中央結算"qd'Rh2CXb3k `
2)香港匯控銀行的股票account SM `;s`)D
3)英國登記的匯豐股票(實物,即一張張紙....):D

jimjim12 發表於 2007-5-21 02:07 AM

買金鐲框眼鏡嘛,包唔會斷:good:

-o- 發表於 2007-5-21 03:19 AM

[quote]Originally posted by [i]sas[/i] at 2007-5-21 01:00 AM:
5S3t#egTS7T3I8X&b#l 梗係試過啦
T0N0~a:Q,r 有次夜晚沖完涼,抹眼鏡... [/quote]7nxdS2^^"w:q#o
我有3副都係沖完涼抺斷~

sakura310 發表於 2007-5-21 07:56 AM

[quote]Originally posted by [i]新經濟學巨人[/i] at 2007-5-21 12:27 AM:
J8yX,C s qm 洗洗吓眼鏡,唉...變了形,已知大... [/quote]
S0X;uw0Y `D(Mr8h"n
你係咪平時習慣左_C%stH [*R:~&[
:naughty::naughty:
2wKcW$P.Pj "卒"眼鏡時好自然咁chock得太大力所以chock爆左?
$s9@9iS3Bg5BO~A
2W{W(^ M8z$H*KW/Fd 我而家用緊哥個{kWWZ ~%_
無記錯的話,好似話加左鈦金屬入去,係記憶金屬
YH2q Rl3} zt 扭完都會變返原形,幾好ga(我無叫你特登強扭佢 XD);i)]je ]}@r C
你配過個新的話,都可以試下

altecman 發表於 2007-5-21 05:05 PM

yes !!!!!!

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.