娛樂滿紛 26FUN's Archiver

iamnot 發表於 2007-5-21 02:11 PM

上左巴士先知道八達通冇錢會點

上左巴士先知道八達通冇錢會點

勇勇 發表於 2007-5-21 03:17 PM

見咁冷清回回你啦!F+z(} x0O9tq(P)J
我都試過一次都係為一一次,不過個巴士司機居然叫我走,話唔收我錢!
"K vq k~ 有時D巴士佬都唔係個個都黑口黑面,有D都幾好架!

奪命老妖 發表於 2007-5-21 03:47 PM

睇下你有冇散紙入錢,冇既話佢會叫你落車

specificness 發表於 2007-5-21 04:59 PM

自動增值 :p ……用散紙囉,無就要去同其他同車唱 / 借……所以都係自動增值啦……

latpo2002 發表於 2007-5-22 01:29 AM

我試過...好彩未開車...即刻跑落車= =

yuri 發表於 2007-5-22 03:12 AM

我自己真係未試過呢個情況 答你唔到了

大優勢 發表於 2007-5-22 11:39 AM

:D[size=6]咪好似一套 電影 慳錢家族
4F\%lpa'W oA6b|
O8nl9D*Ecc 由楊千樺、陳奕迅、鄭裕玲及曾志偉主演!{/bxs3X|
;tz3jk"CJ#tC2?
咁囉
"~4wb t haM4p 開左車既話...........你就下一個站落車啦(z$^}3e.x4O%tfMq&T8I

ta'Z hv.T!{.Q ^3cD9H b Y ?}A
!|)ES:~%Z(q'F+G!S

$~F6A N+EU\(\.T [/size]

john666666 發表於 2007-5-22 03:09 PM

同司機講話無錢或同人"唱"散紙

大優勢 發表於 2007-5-22 05:03 PM

[quote]Originally posted by [i]勇勇[/i] at 2007-5-21 03:17 PM:fgr_/m#?c6`%L~`
見咁冷清回回你啦!
9n6oP P Xx!o!O 我都試過一次都係為一一次,不過個巴士司機居然叫我走,話唔收我錢!%]#gU,M!@o
有時D巴士佬都唔係個個都黑口黑面,有D都幾好架! [/quote]
8z%J$\d._e)g Jr wx`PV4MI'n"L
佢態度差係唔啱A"j*E&|)g HL8G

n.bTz)Q+@;u3~l 不過我想問0u`W-j(]#w1^8X Z
|+k/ls#\;EzmY
你係上左車n&[mQr.~T_2P
C |/gZy
無錢即下車
-jW$] LRjf
l ]'UanC8] ~ pH 定下一個站呢?????

勇勇 發表於 2007-5-22 07:57 PM

[quote]Originally posted by [i]大優勢[/i] at 2007-5-22 17:03:3`G|)Q s6Oi

$a}$AUC7V7\W^ sAFu,f
佢態度差係唔啱W%^ft)cHc

nX(~r3lX V$A 不過我想問H;l^jB%i/A5[4H
$d~*JK}
你係上左車
\(F9[st2BdN0r
5cy R+iJ:E 無錢即下車
Co#OL L k8d(m)kK+f u-_4p0n
定下一個站呢????? [/quote]
u)d|'l0j,L 你唔會左啦!!
ZC*|~ g(oH^o)b 我係話o個次司機好好人冇收到我錢,,我可以唔洗錢坐返屋企!!^'~J'G4RM4S
不過有時我見d司機黑口黑面好似唔想返工咁樣!!!

勇勇 發表於 2007-5-22 08:00 PM

[quote]Originally posted by [i]大優勢[/i] at 2007-5-22 11:39:
v hd|*g~,y-l.n`n :D[size=6]咪好似一套 電影 慳錢家族
oT@-T/p,W3W
o u4Mg4h|U 由楊千樺、陳奕迅、鄭裕玲及曾志偉主演esjC0s wV!MXO

.lfMSU.L 咁囉F;ljmC s\p
開左車既話...........你就下一個站落車啦
/FA3c;_8U0K:v 2PY5{#K5n

v:ET r`(Gvf[ ^?f*Lg.R
8u'b5HM;y
[/size] [/quote] L+]'D)H ?5S,|-y+J"v
哈哈!!或者扮8達通聲博一博都可以:D

men 發表於 2007-5-25 11:29 AM

架車開咗,下一站落囉~

pigcat 發表於 2007-5-25 01:22 PM

呢位巴打..
]+|InU:~} 唔該唔好成日只係開個topic問條問題就算cw4F}+v4cMD\d
幾歹都比下自己comment la...V:t%v [:]
你咁令人覺得你呃分....1Shih%f2P(J w

^3d `!q1In;R
TWWcTw@AC'{
Q@fS4G%^ 講返...VP2Wf:gp$k
首先緊係睇下有冇散銀..j%|6C{mb
冇ge就落車...VC1zfoW
開左車就下個站先...

iamnot 發表於 2007-5-25 02:07 PM

[quote]Originally posted by [i]john666666[/i] at 2007-5-22 03:09 PM:?*V k*I3Rg
同司機講話無錢或同人"唱"散紙 [/quote]
,?N ~%oW.g Z-Y really? have you try befoe

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.