上左巴士先知道八達通冇錢會點
上左巴士先知道八達通冇錢會點 見咁冷清回回你啦!F+z(}x0O9tq(P)J我都試過一次都係為一一次,不過個巴士司機居然叫我走,話唔收我錢!
有時D巴士佬都唔係個個都黑口黑面,有D都幾好架! 睇下你有冇散紙入錢,冇既話佢會叫你落車 自動增值 :p ……用散紙囉,無就要去同其他同車唱 / 借……所以都係自動增值啦…… 我試過...好彩未開車...即刻跑落車= = 我自己真係未試過呢個情況 答你唔到了 :D[size=6]咪好似一套 電影 慳錢家族
由楊千樺、陳奕迅、鄭裕玲及曾志偉主演!{/bxs3X|
;tz3jk"CJ#tC2?
咁囉
開左車既話...........你就下一個站落車啦(z$^}3e.x4O%tfMq&T8I
^3cD9H b Y ?}A
!|)ES:~%Z(q'F+G!S
[/size] 同司機講話無錢或同人"唱"散紙 [quote]Originally posted by [i]勇勇[/i] at 2007-5-21 03:17 PM: