娛樂滿紛 26FUN's Archiver

iamnot 發表於 2007-5-21 02:12 PM

你地平均每日會對住部腦幾長時間~~?

你地平均每日會對住部腦幾長時間~~?  
U4~/Q+i:U_
)p^Q eO5?9^!v3r d Z/Fn+u%r"MmW7zS
我就最少對住兩,三個鍾~~~oB7}0dj ^w R

IRg#g w1p.] 唔知算唔算多呢~

Maxson85 發表於 2007-5-21 04:34 PM

至少十个钟~(如果上倒网既话)

自由神 發表於 2007-5-21 04:35 PM

得閒既日子會六個鐘以上,唔得閒就一分鐘都無。&vlF4S"QrQ

m^ Zd]/^1N 多數都唔得閒多!

sakura310 發表於 2007-5-21 04:48 PM

每日差不多4點放學&TE6YN*w
:_G k i0F$f;z0t(T
平均8個鐘G-SSu Dc6}"o5lt [

;U^!Vd X t%o 12點訓'JYl*yiJ
7lK j/slu ^{
XD

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.