娛樂滿紛 26FUN's Archiver

altecman 發表於 2007-5-21 04:56 PM

有冇見過索女跑步-?

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

Maxson85 發表於 2007-5-21 05:00 PM

感觉话俾我知,你再系甘开甘多 post会好易濑野~

head 發表於 2007-5-21 05:02 PM

[quote]Originally posted by [i]Maxson85[/i] at 2007-5-21 17:00:
X?:@ PK#of M 感觉话俾我知,你再系甘开甘多 post会好易濑野~ [/quote]
M!c Z9U7Zz:d'Y "g8z+rA.e3B
係瀨硬野:naughty:

specificness 發表於 2007-5-21 05:13 PM

altecman 兄,我們這裡不是用這種方式儲分的。我也不算是高分人,但經驗之談,大家最歡迎的是有意義的討論和post 相。開post當然歡迎,不過最好不要這樣一句起兩句止,要有多啲內容,大家才好討論!唔係成個26fun個個都係顧住自己開啲「一句post」儲分,就好難維持落去啦!另一個途徑就是回覆囉,有意義搞野的回覆都有分加……:D7o Er0NP"E6k
/vP?4n2]&b@9w
祝有個開心的26fun旅程!9L)}$U:ca5?

/X8K-H$t/Z{s 各位管理層兄弟,altecman 兄初黎報到,如果佢唔再係咁就網開一面罷 :lol:

自由神 發表於 2007-5-21 05:17 PM

[quote]Originally posted by [i]specificness[/i] at 2007-5-21 05:13 PM:B+e6Kj8mm-y/A/p$jr
altecman 兄,我們這裡不是用這種方式... [/quote]
\:{9Uw#g7\mV 幫下手求情最為直接!:D

dennis0330 發表於 2007-5-21 05:23 PM

求請都無用~#e_:H7|W+YA+j4CA
一日之內出咁多你話合唔合理~
p/u;XM$J:o$H 新黎ge都會覺得有小小問題啦!!!!

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.