娛樂滿紛 26FUN's Archiver

BarristerSpring 發表於 2007-5-23 06:52 AM

謹在此向殉職消防員及受傷消防員致敬

殉職消防員
7A_'Q5[*I? 黃家熙(1979-2007 )
Lk lglf0U&s 出生日期:1979年1月3日 z+k0RE+Y(N7T$@&f
年齡:27歲
/Bk.}!jt 入職消防:1999年7月12日(編號:13613)
7gqx.@#` [img]http://www1.appledaily.atnext.com/images/apple-photos/apple/20070523/large/23la1p101.jpg[/img]]C6I%AFf-G
2B$o {Qc\a
O2\R9]P%v

{ EG)IO)AO nK9M 受傷消防員
S a ] ACk|
t6nAD/FyU+zeC 總隊目: 梁少海(53歲)
'R1R)? y+[-P\b_ 隊目: 錢國明(45歲)
N8? tf+M)~(o'|{i 消防員: 李國明(36 歲)、李國良(38 歲) 、羅偉鴻(31歲) 、 黃立聰(22 歲)

vatshu 發表於 2007-5-23 07:00 AM

致敬~~~!!!

lauric318 發表於 2007-5-23 07:19 AM

they are real heros

flpo 發表於 2007-5-23 07:36 AM

致敬:secret:

hung414 發表於 2007-5-23 07:39 AM

佢地唔單只出力h&yb'o.DU1R9`
連自己生命都不顧而去滅火
r]2u o~@"SP 令人欽佩

J.T. 發表於 2007-5-23 07:54 AM

今朝都聽到新聞....i2~N;i^%y(Fb'D

/om EG!XB 願死者安息...

keanu128 發表於 2007-5-23 08:23 AM

我們要學習他們捨己為人既精神VU_TX/U%W#\(g
萬二分致敬~~

bblee 發表於 2007-5-23 08:24 AM

salute

bioamen 發表於 2007-5-23 08:28 AM

i heard one of them went back 2 rescue after he got injured by flashover...

oelleo 發表於 2007-5-23 08:32 AM

希望他在天國能永享平安!ThBB+s,qS,I wT
,d F ~W0Ow
致敬!!!

Lok4u 發表於 2007-5-23 08:34 AM

Salute !!!!!!!!!!!!!!!!!!

BOYDWAN 發表於 2007-5-23 08:34 AM

[color=red]紅色[/color][color=green]-------係香港消防員嘅代表色。
9O8W\4gm+s9l'\zN 所以,縱使係一個令人婉惜同哀痛嘅主題,小弟亦決定用紅色高亮顯示以表尊敬。[/color]
brB&?:Z3m !QSBVYgs UFg$GZ7O
[font=romance][size=4][color=blue]謹借此主題向一班挑戰死神去保護市民嘅無名英雄致以最崇高敬意![/color][/size][/font]sV-\e(XxTI
[color=green] |h;i2YV-xK
願犧牲嘅消防員主懐發安息、祝受傷嘅消防員早日康復。A/?M0l1}.[t
同時,謹向傷亡消防員嘅家屬致以深切慰問。[/color]

pkbrian 發表於 2007-5-23 08:38 AM

連總隊長都出動+受傷了..........o]3d%O?j+n

KEn1p.y&I$g 我也有看今次新聞....
g4lk xfJz 看來很嚴重呢...........
:Q5^5kX%q!M*Ez 相信嚴重的程度是旁人不會體會的...><

sepaku 發表於 2007-5-23 08:38 AM

Salute !!!!!!!!!!!!!!!!!! our HK friends and Brother..........

head 發表於 2007-5-23 09:07 AM

謹在此向殉職消防員及受傷消防員致敬:(
TJ1X^ NO]e
%C#mJ5y S w 亦都希望受傷消防員可以早日康復:):_GQ*{4v.E
8l ~h6Lm_;H$`
[[i] Last edited by head on 2007-5-23 at 09:13 AM [/i]]

QuiGonJinn 發表於 2007-5-23 09:27 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

小龍04 發表於 2007-5-23 09:30 AM

我向全港的救護(包括消防、救護車等)人員致敬~~n"_\S]ud.Z
沒有你們,我們的生命會受到多大的威脅!:help:
B:R2N.a2\*Ko+V 謝謝!:(

wer 發表於 2007-5-23 10:06 AM

what happen?

BOYDWAN 發表於 2007-5-23 10:23 AM

[quote]Originally posted by [i]wer[/i] at 2007-5-23 10:06:uR#K6ra
what happen? [/quote]
'{ UR eaL
4h;^/A&pLEHb U;p)s"}w}U2h
you'd better to read newspaper before you ask this question, wer~

verywai 發表於 2007-5-23 10:23 AM

深深致敬
y Nq)l[~ ==\\

頁: [1] 2 3 4

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.