好英勇GE FIREMAN...
次次出勤都要搵命搏...
[quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2007-5-23 04:43 PM:eU\4yC~u
O
Tj
向英雄致敬。0Iav^c!\
x(](`7jX+W"wK
a
記得睇烈火雄心,有集講王喜遇到閃燃,你地記唔記得佢點脫身? [/quote]
下...
你係咪講第二集??
佢唔係死左咩...??
因為閃燃...(好模糊GE印象...)
聽到呢段新聞好難過:(..........4i CWL0@[MX
但我知道香港所有嘅消防人員並唔會因此而退縮,反而會更加努力去保障香港市民生命財產嘅安全嘅!!!:)
hero....我地感謝你
Salute!!:good::good::good:
[size=4]致敬~~~~~~[/size]:cry:
多謝你地!!*H2Y_"MBv
能做到不顧一切地服務市民!!!
大丈夫!!!英雄!!!!致敬!
致敬................
唉
27歲u"[
Exm6G,\
咁就....c0ocu ~_Z*n
點解會攞佢條命 佢咁後生
大把前途 公平何在!!!!!!
0@"?fi$wL
最可恨既係政府仲要[color=red][b]研究[/b][/color]葬唔葬佢去浩園:mad::mad:
e]!S'Ow@ V-L)|;M
[[i] Last edited by SCM on 2007-5-23 at 09:26 PM [/i]]
感謝佢地對社會既"共"獻
[quote]Originally posted by [i]勇勇[/i] at 2007-5-23 05:04 PM:
[size=4][color=Red]向殉職消防員致敬... [/quote]