娛樂滿紛 26FUN's Archiver

155220 發表於 2007-5-24 06:51 PM

[quote]Originally posted by [i]head[/i] at 2007-5-24 13:51:
{_q5y I
r es/K)NA"[(D
.au P^(C+j$^ 第一輯 有 閃燃 好似係趴係地就避... [/quote]P4cJ x8KmD4E1z*G

Ax.XVX0W6g&n;N 政府一向都on咩野嫁啦:haha:"\)I%^/onC
唔理為收買人心定係紀念英雄,都應該咁做!

pigcat 發表於 2007-5-24 11:42 PM

英雄長眠:gun::gun::gun::gun::gun:

yuri 發表於 2007-5-25 03:18 AM

一定要致敬
gI]$Pn;~ 捨己為人的精神...

dx8a 發表於 2007-5-25 09:21 AM

:(r.i.p.

頁: 1 2 3 [4]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.