娛樂滿紛 26FUN's Archiver

勇勇 發表於 2007-5-23 02:30 PM

~一個性向測驗~

[size=4][color=Blue]這是一個小小的性向測驗,好多人都認為幾準確,大家不妨試一試[/color][/size]
'kK%pB)PQP,A ?7v u F)K;Fs
M*yrBveF\
[url]http://home.kimo.com.tw/yihjongchen/p2/311.html[/url]

@娛樂滿紛 發表於 2007-5-23 03:32 PM

:D都幾準 wo , 唯一的吾準 oE5}X'Q+F l4N
‧ 你對感情世界腳踏兩條船的看法:2Xf pJ;f+\0P
      人 - 你在乎社會的看法,婚後你[color=Red][size=6]不會[/size][/color]有越軌的行為。:nogood:

mycomic2005 發表於 2007-5-23 03:57 PM

這個吾準~T{NOsPt?
‧ 你對婚姻生活的看法:
,D3@ Fj'X7A-UiO8{ v       恐龍 - 你極度悲觀,你不認為有快樂婚姻的存在。

零界點 發表於 2007-5-23 03:57 PM

我也覺得挺準的不過有些倒是還好沒有說很準...呵呵

勇勇 發表於 2007-5-23 04:10 PM

多數測驗都係有D準有D唔準,好少測驗會百份百準,其實都係出黎比大家玩玩姐,所以大家玩完唔好太介意答案啊!:D:P:win::D

勇勇 發表於 2007-5-23 04:12 PM

[quote]Originally posted by [i]@娛樂滿紛[/i] at 2007-5-23 15:32: `1aOs&v
:D都幾準 wo , 唯一的吾準sOS8k{!j(}
‧ 你對感... [/quote]
#pG+N2G9J&dl6A 如果你未結婚,可能第時老婆超索,咁就唔會出去滾囉:dev::dev::dev:

@娛樂滿紛 發表於 2007-5-23 04:28 PM

[quote]Originally posted by [i]勇勇[/i] at 2007-5-23 04:12 PM:
#]x xSfD `
)n'@5_cw#W 如果你未結婚,可能第時老婆超索,咁就唔會出去滾囉:dev::dev::dev: [/quote]
|b$N T]$gq
"meX!r8a2X6j :dev: 包二奶才是品位的代表, 老婆對得多都悶LA.

loklok117 發表於 2007-5-23 05:48 PM

都幾準ar
\2b9Q'Ao#I+[n d9^ 好多野都講中

iknow 發表於 2007-5-23 06:32 PM

[quote]Originally posted by [i]勇勇[/i] at 2007-5-23 04:12 PM:"Ts'Zl9eua7u
K:RU/`t0M$nqFW
如果你未結婚,可能第時老婆超索,咁就唔會出去滾囉:dev::dev::dev: [/quote]&\7hKch
幾令可能都會悶...
9yq$S d-Jv:uS.Y 正如程亮話齋...
%nSQh+|$i` 刺激AR MA~

iknow 發表於 2007-5-23 06:35 PM

‧ 你對婚姻生活的看法:
K*L2I LT+S \u       北極熊 - 你害怕婚姻,擔心婚姻剝奪你的自由。8IAD5ov+T }-l&l

}(hvs'Pa#W W 都幾岩呢=="
y\s*D;p$V3N'H 不過我連拖都未拍過 F*`.f\(lx!d
可能之後我會喜歡俾人管住...

hold_find 發表於 2007-5-23 11:44 PM

幾準 ZM:[u x
我自己係100%中

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.