有無發覺要cut 有線仲難過登天?
我前幾日打去有線顧客服務熱線度想cut 服務 V a L hI&|!r點知連續幾日等成半個鐘都無人聽P b0md"jOokxV
跟住禮拜日我特登等佢通先收線
終於等一個鐘到先有人聽m/~z6Y@+TL
跟住同個接線生講要cut 有線啦7{ Qd#hkj M4|
佢問我點解cut, 我話無英超咪cut,L@C'?%S.k)BJ
點知真係cut, 不過係佢cut 我線
跟住再打又係唔通, 激到我爆粗:mad:7p p:b/cS^3zJ4?3d
各位兄弟有無咁既遭遇? 我搞左半年tim 打去話cut 要一個月通知 仲要收埋下個月錢遲d退番 點知佢死我唔肯退kYWP-U9y
搞左幾個月話告佢佢先肯比張票我 我每次約滿都Cut,等有優惠再裝,從來冇這個情況出現,
5["l X!P!yb
請不要亂 cable is silly 我都試過,
打去cut,打極都唔通,成日cut線,;kM-U.K ZWZdEn
又繼續照收正價,5s$F+a0{Z#x0M5Q/o
每次通電話都係咁鬧佢,
最後個幾月先cut到。 [quote]Originally posted by [i]singleung1956[/i] at 2007-5-23 09:46 PM:
我每次約滿都Cut,等有優惠再裝,從來冇這個情況出現,
請不要亂 [/quote]
幾時亂講??:mad:
唔係親身試過都唔講VM*Vq&H