娛樂滿紛 26FUN's Archiver

chun_singho 發表於 2007-5-23 09:40 PM

有無發覺要cut 有線仲難過登天?

我前幾日打去有線顧客服務熱線度想cut 服務 V aL hI&|!r
點知連續幾日等成半個鐘都無人聽 P b0md"jOokxV
跟住禮拜日我特登等佢通先收線
)g lI/S ]L6? Y 終於等一個鐘到先有人聽m/~ z6Y@+TL
跟住同個接線生講要cut 有線啦7{ Qd#hkjM4|
佢問我點解cut, 我話無英超咪cut,L@C'?%S.k)BJ
點知真係cut, 不過係佢cut 我線
n-fJ{Xx$VxX 跟住再打又係唔通, 激到我爆粗:mad:7p p:b/cS^3zJ4?3d
各位兄弟有無咁既遭遇?

BuffaloK 發表於 2007-5-23 09:46 PM

我搞左半年tim 打去話cut 要一個月通知 仲要收埋下個月錢遲d退番 點知佢死我唔肯退 kYWP-U9y
搞左幾個月話告佢佢先肯比張票我

singleung1956 發表於 2007-5-23 09:46 PM

我每次約滿都Cut,等有優惠再裝,從來冇這個情況出現,
H${Ub*l 5["l X!P!yb
請不要亂

saron135 發表於 2007-5-23 09:47 PM

cable is silly

77man 發表於 2007-5-23 09:54 PM

我都試過,
}IV/lB0`} 打去cut,打極都唔通,成日cut線,;kM-U.K ZW ZdEn
又繼續照收正價,5s$F+a0{ Z#x0M5Q/o
每次通電話都係咁鬧佢,
2@t:F2wtZ/Wt-iC?0r 最後個幾月先cut到。

chun_singho 發表於 2007-5-23 09:55 PM

[quote]Originally posted by [i]singleung1956[/i] at 2007-5-23 09:46 PM:
1Y@ A}&\8|;X*f 我每次約滿都Cut,等有優惠再裝,從來冇這個情況出現,
JfeTn$LU~Y
J-km?w,Z s/k 請不要亂 [/quote]
O&\/a"G#F!k@ c9[
\U+I3xoc6[r
IC r,O s0g 幾時亂講??:mad:
l nn F7pz,] 唔係親身試過都唔講VM*Vq&HZ5T
閣下莫非就係有線 hotline度做?

ch.chak 發表於 2007-5-23 09:56 PM

[quote]Originally posted by [i]singleung1956[/i] at 2007-5-23 09:46 PM:e#p0@\HT_4gG
我每次約滿都Cut,等有優惠再裝,從來冇這個情況出現,
nU ^VF#V Y)dS(k-N JZ ]
請不要亂 [/quote]&W/P N4us.iW Q
我都係一樣_^ovGVX5z?
到期咪cut左佢IlHj6Jn
反正差唔多到期佢就會自動打黎

Tokyo2040 發表於 2007-5-23 10:13 PM

我不定時咁打, 打咗成個月都係冇人聽. :nogood:
6d]'p$Hi t7@Dy/EJ
b|yJ!b-sO 有冇人知道可以向邊處投訴有線 (除咗有線之外).3ZIZ-w.o r j
Y5v1NHb;cT\2aV
[[i] Last edited by Tokyo2040 on 2007-5-23 at 10:15 PM [/i]]

勇勇 發表於 2007-5-23 10:17 PM

唔係喎我次次打都有人聽喎:),A(}1iCo n$v
不過係要等好耐好耐好耐:(
7E@]Mp-i]7B%k 起馬要等20分鐘:(

雷公 發表於 2007-5-23 11:57 PM

有線攪到自己好cheap

大優勢 發表於 2007-5-24 12:07 AM

[quote]Originally posted by [i]雷公[/i] at 2007-5-23 11:57 PM:
_}#?gTJ 有線攪到自己好cheap [/quote]*s)fu Y ~!P'R
'Tyq`.H;Z y
:D:D:D:D:D;T1Kc&N"uN c!P

Mu\X6H,zj.os
;`l&J6ToNgJ 佢係最平上網 費用#rmF4M4sBE'ap
sl b8U C j.Bp-M
邊有計喎

chinchung 發表於 2007-5-24 12:10 AM

冇呢個問題,之前我阿哥話要cut有線,前前後後唔名一個星期就搞掂~

kljc03 發表於 2007-5-24 12:53 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

loklok117 發表於 2007-5-24 07:19 PM

[quote]Originally posted by [i]ch.chak[/i] at 2007-5-23 21:56:
S&[;y6B c0o3[[.b.h
I+S O3A r g3fY 我都係一樣%dk!w |M _u*a
到期咪cut左佢
4K3W kKV 反正差唔多到期佢就會自動打黎 [/quote]
i,G[h!o_@i5F
m"]{p;g0IH'EA-_ 我都一樣woo(mhR-Qr] T.l
約滿好快cut左

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.