娛樂滿紛 26FUN's Archiver

join6471 發表於 2007-5-25 08:12 PM

兩鐵範圍粗言穢語或判囚

[b][轉載][/b]兩鐵範圍粗言穢語或判囚
2[b K&r#`.J@ (星島) 05月 25日 星期五 07:26PM 8E)JE|f`h
政府向立法會提交文件,建議兩鐵合併後,修改附例,加重對違規乘客的罰則,包括乘客不依指示排隊會罰款二千元;攜帶有火警危險的物品,會罰款五千元及監禁六個月;[color=Red]在鐵路範圍內講粗口,就會由現時罰款,改為監禁半年。[/color]另外,在鐵路範圍內游蕩,會罰款五千元及監禁三個月;攜帶動物或開著音響裝置,亦會罰款五千元。地鐵公司表示,現時的建議,主要是將兩條鐵路的附例合併和修訂,是否作出最高的罰則,就要由法庭來決定。兩鐵合併條例草案將於下月六日,在立法會恢復二讀。

奪命老妖 發表於 2007-5-25 08:26 PM

一直都反對兩鐵合併,根本係暗藏殺機

tree728 發表於 2007-5-25 10:32 PM

[color=Red]在鐵路範圍內游蕩,會罰款五千元及監禁三個月[/color]#v'G2z*o2@bNx
莫需有既罪名    咁等人行黎行去算唔算游蕩?RbpG C K^

*{ut]_ | [color=Red]在鐵路範圍內講粗口,就會由現時罰款,改為監禁半年[/color] ^-JH$P9vv/~'V+b
不可能既事   部車咁長    每一卡都搵一個人聽你有無講粗口?|Xm.w"{}n
r@1YGCk/t F;h6E
兩鐵合併   車費未必減   
)J$k,tlavi 而家未合又搞埋D咁既野
-Dk!g:F"s7H'^W 兩句講曬       *w9pu3P U5M
[size=5]未登天子位,先置殺人刀![/size]

自由神 發表於 2007-5-25 10:33 PM

死啦!
bF/xj4D8x~ 我成日都聽到D人講電話果陣好大聲爆粗嫁喎!:haha:
R I xp bgE;e}
9]BO|C u 咁政府咪好發!

alienck 發表於 2007-5-25 10:41 PM

[quote]Originally posted by [i]自由神[/i] at 2007-5-25 10:33 PM:
fm/eTS? E%X9} 死啦!\ sWN[
我成日都聽到D人講電話果陣好大聲爆粗嫁喎!:haha:
o;{ ^;}E K W C#|1q7YV3| @8x`;X
咁政府咪好發! [/quote]O,U)Sv8yj

x3OJ8XTp,@E 立左唔一定會執法
1d's r%cI 你睇下屋企樓下間機鋪啦psLBi
有幾多間真係全面禁煙呢??

自由神 發表於 2007-5-25 10:43 PM

[quote]Originally posted by [i]alienck[/i] at 2007-5-25 10:41 PM:
Bvo] d0{0D )O1`&{no$?^

*O0I2Jnl`4?9b0B [color=Red]立左唔一定會執法[/color]
\-q(Xf{&t5C,F0w 你睇下屋企樓下間機鋪啦!~2i v-A(BD+U
有幾多間真係全面禁煙呢?? [/quote]
5ce"g-kry!@ 咁既話,根本係如同虛設!
z0p0q0d&o 毫無討論空間嫁喎!:haha:

gaye 發表於 2007-5-25 11:44 PM

不如好似日本咁, 車廂入面連電話都唔比講啦~~

sky308 發表於 2007-5-26 12:28 AM

我岩岩睇新聞先知原來一早定左打尖係要罰...
Q7A/Z,i*_)sY^ C!L 我朝朝都比人打尖...但唔見佢地比人捉...:mad:

bt-forum 發表於 2007-5-26 01:08 AM

講粗口唔係問題, 問題在於態度, 有 d 人當粗係普通語言, 但有 d 人講普通字句卻叫救命咁大聲, 特別 d 人交談或傾電話

jeff_930 發表於 2007-5-26 09:57 AM

原來一個人為要人地立d規矩出黎先識尊重人, 我睇唔出香港人好過大陸人 Co@#o]?8ZO
大家既本性都唔識尊重人...只係大陸人有規矩都唔會守

pigcat 發表於 2007-5-27 02:43 AM

不嬲都唔比ga la...^/U g0R3S dB
要坐監又點??
aB6U1_ u1V ^p 我真係唔信佢會點執行lor-_- UD T4H!e3X
除非..果條友係mtr度攪事...0M/M?c)YG%W y-J
到時咪順便入埋呢條罪...:naughty::naughty::naughty::naughty:

大家樂1234 發表於 2007-5-27 02:21 PM

香港無哂言論自由i,C.Q-bv1D_
打尖最多要佢由頭再排過者BB9{Y$t,zA
帶有火警危險品"zX2Zv3|.Nt{?
咁打火機都係危險9_[q3iQto Dv
者係坐地鐵最好乜都唔帶剩係帶錢4@]!@#Z1d'gG
手提電話呢D都有機會爆炸架啵
@L#k|o8Ob 機會係細但係都有機會

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.