娛樂滿紛 26FUN's Archiver

我愛章小慧 發表於 2007-5-25 11:49 PM

金庸小說分享區

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

feuosma 發表於 2007-5-25 11:50 PM

[quote]Originally posted by [i]我愛章小慧[/i] at 2007-5-25 23:49:
;H0W5A%rPTG g&H7w :dev::gun::gun::dev::dev::dev::dev::dev: [/quote]bGto `*_ y'`%~'[

v3LoGE 去番外交部咪得囉....又呃帖......

toro 發表於 2007-5-25 11:52 PM

最中意邊d角色?

我愛章小慧 發表於 2007-5-25 11:53 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

feuosma 發表於 2007-5-25 11:53 PM

[quote]Originally posted by [i]toro[/i] at 2007-5-25 23:52:
~&}mjUT 最中意邊d角色? [/quote]
v3W"Hu q'J.zn se-f)D)m G7Za
小寶...段譽.....

toro 發表於 2007-5-25 11:54 PM

[quote]Originally posted by [i]我愛章小慧[/i] at 2007-5-25 11:53 PM:
!?;I'I*XLh:S#uC
adx;n,Ypadw 田伯光:dev: [/quote]
*Ge er[ pL-L3] 似你?:dev:佢係一個好漢

feuosma 發表於 2007-5-25 11:56 PM

[quote]Originally posted by [i]toro[/i] at 2007-5-25 23:54:C9f ^8`^M5f
3`p yp$^ vW?G U
似你?:dev:佢係一個好漢 [/quote]PE|e \
)\1t x/d"C*OS
膠蛙你係版主....係咪可以將發爛咋專區入面我地傾金融小說果D帖移番過黎????

toro 發表於 2007-5-25 11:56 PM

我中意洪七公、喬峰、令狐沖…仲有好多

toro 發表於 2007-5-25 11:57 PM

[quote]Originally posted by [i]feuosma[/i] at 2007-5-25 11:56 PM:^0d0n7o0Uz#NaGK?

z}Z H#Yc|+r
we`A D 膠蛙你係版主....係咪可以將發爛咋專區入面我地傾金融小說果D帖移番過黎???? [/quote]B*L^:_B)Nd]*I1[
唔多識…我試下

我愛章小慧 發表於 2007-5-25 11:58 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

我愛章小慧 發表於 2007-5-25 11:59 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

feuosma 發表於 2007-5-25 11:59 PM

[quote]Originally posted by [i]我愛章小慧[/i] at 2007-5-25 23:59:
!F {4r1d&EQ '~|#Lr9o5Z
唔好拉 , 得快樂時且快樂 ... :haha: [/quote]:TUqlnUxh?6`s

T7N6DZ7| :confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused:

我愛章小慧 發表於 2007-5-26 12:00 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

toro 發表於 2007-5-26 12:00 AM

甘仔其實未睇過任何小說版?

feuosma 發表於 2007-5-26 12:00 AM

[quote]Originally posted by [i]toro[/i] at 2007-5-26 00:00:!uw].ks
[color=Red]甘仔其實未睇過任何小說[/color]版? [/quote]
*I1a8vaT F(B!Oj"y:B
+K2[1~n%B }]
1q"Dw1?4Qi!{1k D t0H :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
%^8^!rp1z7cZo :nogood::nogood::nogood::nogood::nogood::nogood::nogood::nogood::nogood::nogood:

我愛章小慧 發表於 2007-5-26 12:01 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

feuosma 發表於 2007-5-26 12:02 AM

[quote]Originally posted by [i]我愛章小慧[/i] at 2007-5-26 00:01:)HOKys jwqc

Y$^ _]4A 用時間移post , 點解唔用黎傾偈??? [/quote] P5_'Ts G)E2u9e/M$g@

0W/n&n-gOe%ZV :D:D:D:D:D....呢次你對.....:good::good::good:

toro 發表於 2007-5-26 12:03 AM

[quote]Originally posted by [i]我愛章小慧[/i] at 2007-5-26 12:00 AM:
-PV*|b&g r G6z:Mb@]7uA!~
佢戲份好少 ... [/quote]
0XhO{1x(X%s*uCM0| 但好搶戲呀,我最中意d七情六欲嘅角色

toro 發表於 2007-5-26 12:04 AM

[quote]Originally posted by [i]我愛章小慧[/i] at 2007-5-26 12:01 AM:a3r^~U;v'ha d| Cf#E
}.oS*r"yDfz(N-h
用時間移post , 點解唔用黎傾偈??? [/quote]
:V7m9q(ZV'm$B/@ 有趣有趣,加分~:D

我愛章小慧 發表於 2007-5-26 12:04 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

頁: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.