[quote]Originally posted by [i]我愛章小慧[/i] at 2007-5-26 01:06 PM:
金生講過 , 無人係100%衰既:good: [/quote]
神雕裡面佢變得好可愛ga:D
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****
[quote]Originally posted by [i]QuiGonJinn[/i] at 2007-5-26 01:16 PM:
s#^pi5k2D|H
[size=6][b][color=Teal]凝悲 ... [/quote]
萬水千山縱橫我覺得好勁,短短幾句講左喬峰好多嘢,又有氣勢
令孤冲ge不羈...
小寶ge多情...
郭靖ge耿直...dL:PS-dC4ubbp
楊過ge"休""屈"...&fkO:R.N8|
個個都好正
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****
[quote]Originally posted by [i]J.T.[/i] at 2007-5-26 01:23 PM:[K(fxga
A
令孤冲ge不羈...Q'[o,CT
小寶ge多情...
[color=Red]郭靖ge耿直...[/color]楊過ge"休""屈"...
個個都好正 [/quote]vdb!W#X#Z'_
呢個主角好沉悶:D,好彩有黃蓉,唔係就悶死,唯一欣賞佢教導楊過「俠之大者,為國為民」嗰段,確係有大俠風範
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****
[quote]Originally posted by [i]我愛章小慧[/i] at 2007-5-26 01:30 PM: d#\}-gPf
p
:`u0i EB o
黃蓉咪一樣乞人憎 [/quote]
射雕嘅黃蓉一d都唔討厭,係去到神雕佢怕楊過攪佢d女先變左(其實主要因為楊康)
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****
[quote]Originally posted by [i]QuiGonJinn[/i] at 2007-5-26 01:32 PM: y&h#mW5MM
U$l^K`pI*Yt
如果蕭峰可以笑他世人妄要將漢胡路來限........................ [/quote]
n6hd4Xz|t
其實佢再返中原d人一樣當佢英雄,只係會對血脈嗰邊好唔住,好x大壓力ga
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****
[quote]Originally posted by [i]我愛章小慧[/i] at 2007-5-26 01:40 PM::D~9QQ,@5w#v6UN-q
D*q5d-l5K'G)\
陳家洛都算???Q&uc j%g5Xkh
... 你說袁承志吧:haha: [/quote]
陳家洛悶ga都,唔悶嘅人一定要有d任性:D
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****