娛樂滿紛 26FUN's Archiver

toro 發表於 2007-5-26 10:45 PM

個人覺得好似個個都正過劉亦菲…

我愛章小慧 發表於 2007-5-26 10:48 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

toro 發表於 2007-5-26 10:57 PM

[quote]Originally posted by [i]我愛章小慧[/i] at 2007-5-26 10:48 PM:!~;G$s5oU-h/gWkL
,S:^|Y j-n.W
不老的傳說 潘迎紫:dev: [/quote]
J0xj4Jh(IN-I 有無佢而家d相先?:dev:

我愛章小慧 發表於 2007-5-26 10:57 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

toro 發表於 2007-5-26 11:04 PM

[quote]Originally posted by [i]我愛章小慧[/i] at 2007-5-26 10:57 PM:
+lTX`sO-T ?| m0}f T-W!nDo
e+ ... over60拉:haha: [/quote]p5aHw&[,w4J
:D:D:D:D我唔識佢,不過幾靚呀

我愛章小慧 發表於 2007-5-26 11:06 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

toro 發表於 2007-5-26 11:11 PM

[quote]Originally posted by [i]我愛章小慧[/i] at 2007-5-26 11:06 PM:~*ic-LL.V;A

]~fL6X!k 金庸有咩女角可以寫色文???:dev: [/quote]K&y&_Rv0R7V
郭襄,保處保左咁耐,你幫佢攪攪佢

我愛章小慧 發表於 2007-5-26 11:21 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

toro 發表於 2007-5-26 11:27 PM

[quote]Originally posted by [i]我愛章小慧[/i] at 2007-5-26 11:21 PM:n.S_ O!U n-p[

n M N yx2Hl(F9NW#S+m 天龍4主角老豆武功比一比 :1}-R$i*dE w!m
遠山兄... [/quote]4u1^/uI2j8N,{}u
蕭遠山同慕容博勁過另外兩件,而兩人平手,但仔就蕭峰勁好多:D

J.T. 發表於 2007-5-26 11:28 PM

[quote]Originally posted by [i]toro[/i] at 2007-5-26 01:59 PM:Mg~ E,sS6Y;~,T
1\gs&RZ }5p1z+p(T?U
無記錯黃生都有練,郭靖本身就係一部九陰真經,南帝就唔記 [/quote]
~M(~u3~4r^)p9D hz 黃生認為九陰害死佢老婆所以佢冇練九陰ga....;)4Z'D,q%^hf]
L9_}#K B7h6hb
南帝好似練先天... L^ N V4b6hJ
中神通以先天功換南帝ge一陽指用黎對付峰哥ge蛤蟆....
f]G4Cy he-s 但唔記得佢有冇練...;)

我愛章小慧 發表於 2007-5-26 11:29 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

toro 發表於 2007-5-26 11:30 PM

[quote]Originally posted by [i]我愛章小慧[/i] at 2007-5-26 11:29 PM:
wU-LA9wwNd;q'h9@;w+d4Y #o|4nVNc
延慶兄 佢好似試過同峰兄打成平手 ... 唔係咩??? [/quote]
(sW\;h Xn7QRZz 係,但蕭遠山係強過蕭峰

我愛章小慧 發表於 2007-5-26 11:32 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

toro 發表於 2007-5-26 11:34 PM

[quote]Originally posted by [i]我愛章小慧[/i] at 2007-5-26 11:32 PM:
(Z w&s`n&h[ Z'Q,Q~6U*t
唔係喎 蕭遠山又同蕭峰平手喎 [/quote]M"`1k6x'K!iD
幾時,我可以查下書

我愛章小慧 發表於 2007-5-26 11:38 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

toro 發表於 2007-5-26 11:49 PM

[quote]Originally posted by [i]我愛章小慧[/i] at 2007-5-26 11:38 PM:m't1W:{#T*O#W

5hp%d&V:EP0^u/u3y 天龍 有 蕭氏 , 神雕 有 耶律氏 ... 契丹兩大姓玩晒 [/quote]
PA(?h6O3[]6pV,b 蕭遠山响少林偷學幾套少林絕技,應該勁過阿仔

我愛章小慧 發表於 2007-5-26 11:53 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

toro 發表於 2007-5-26 11:59 PM

[quote]Originally posted by [i]我愛章小慧[/i] at 2007-5-26 11:53 PM:
G!y)q^"p@xM.QEhB
\;b/p,|_:tM3c 有一次佢地打完後 , 阿仔話 : 我有樣野比你優勝 , 就我比你年青dEwLy#\~ g
三年後等你力揭之時 , 我可以搵你佈仇 [/quote]
k[-pJ6gi|8h;~ 你係老竇,會唔會出行力,打個仔?:D8[0Yc(j.P"i N~

YK j Q!d l'e5l 不過當時蕭遠山真係老

我愛章小慧 發表於 2007-5-27 12:01 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

QuiGonJinn 發表於 2007-5-27 12:05 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

頁: 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 27 28 29

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.