娛樂滿紛 26FUN's Archiver

我愛章小慧 發表於 2007-5-27 01:12 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

我愛章小慧 發表於 2007-5-27 01:13 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

toro 發表於 2007-5-27 01:13 AM

[quote]Originally posted by [i]QuiGonJinn[/i] at 2007-5-27 01:07 AM:
py B'bLi/RE G!J~0IE1hz$KM
佢嘅龍象般若功第十三重(?)真係無敵,
H-qb;?U#q 絕情谷果次真係冇人夠佢抽,1}V*}{}'w2{V$g h
最後天下最強兩根手指都只制住佢一陣.9K"{C1D|:o\(Fk%h$c
)^&r3x)T\6C-^w{
唔係因要殺郭襄而內疚,未必輸俾[color=Red]楊過. [/color][/quote],p/gmiyU k0S YF!o~
黯然銷魂掌時靈時唔靈(一唔黯然無威力),法王輸係輸運

我愛章小慧 發表於 2007-5-27 01:15 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

toro 發表於 2007-5-27 01:16 AM

[quote]Originally posted by [i]我愛章小慧[/i] at 2007-5-27 01:15 AM:
+w%X4wEJLk.`w 4k^i5M `4B`B
同 良牙 果招一樣:dev: [/quote]JLV`9ITs
哈哈,係呀

QuiGonJinn 發表於 2007-5-27 01:18 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

QuiGonJinn 發表於 2007-5-27 01:21 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

toro 發表於 2007-5-27 01:21 AM

[quote]Originally posted by [i]QuiGonJinn[/i] at 2007-5-27 01:18 AM:
#H~rg6_6u&l
L N8]p;I f 當時一燈,島主,同周伯(唔記得)三抽一,
d5x uX&f_? 最後一陽指同島主同時點上法王穴道. [/quote]
$ln ?#B*{}+l 瑛姑都好似在場?

我愛章小慧 發表於 2007-5-27 01:22 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

我愛章小慧 發表於 2007-5-27 01:22 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

toro 發表於 2007-5-27 01:24 AM

[quote]Originally posted by [i]我愛章小慧[/i] at 2007-5-27 01:22 AM:
2jjd*Hm fH -CCSx6g'OX
佢點偉大??? [/quote]
,Gi J'?(k p 唔介意楊過有無中意自己,純付出

QuiGonJinn 發表於 2007-5-27 01:26 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

我愛章小慧 發表於 2007-5-27 01:26 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

toro 發表於 2007-5-27 01:30 AM

[quote]Originally posted by [i]我愛章小慧[/i] at 2007-5-27 01:26 AM:;Br.aHX^;iGJb
3VkN Dm7AI
咁 雙城記 條友咪仲純付出拉~~s$\(s(\?vi{8T"G
(雙城記個名譯到武俠小說咁 ,  正:good:) [/quote]
8x[L.[? K 無睇過

我愛章小慧 發表於 2007-5-27 01:31 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

QuiGonJinn 發表於 2007-5-27 01:33 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

toro 發表於 2007-5-27 01:38 AM

[quote]Originally posted by [i]QuiGonJinn[/i] at 2007-5-27 01:33 AM:
]-l-nE2o E9T'` *Br k9R&q XSK
頂,講緊金庸呀,Hk&fa-GEJ;]
佢完全無諗過佔有,一心成全,佢為楊過死唔係一時衝動,
1v-a*GQ+^o2C 係度好晒點死. [/quote]%K6V;T8{,f]$U
楊過一路好似唔太知佢中意自己

我愛章小慧 發表於 2007-5-27 01:39 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

toro 發表於 2007-5-27 01:41 AM

[quote]Originally posted by [i]QuiGonJinn[/i] at 2007-5-27 01:33 AM:
;K9O|%j;D9q 4N*w%p)Hw.p#U].t
頂,講緊金庸呀,
|VC!yj&j 佢完全無諗過佔有,一心成全,佢為楊過死唔係一時衝動,"Ki/W6s,\U2{0R9^&~8n#E
係度好晒點死. [/quote]
:{,h4jY|/byb4{!z6Z] 溝女王一句「我為你手指痛」就得到少女心,靚仔真係無得講

toro 發表於 2007-5-27 01:43 AM

[quote]Originally posted by [i]toro[/i] at 2007-5-27 01:38 AM:)Cyf0L.} p Q0Qv
;D!MO:r!g+cj!y
楊過一路好似唔太知佢中意自己 [/quote]
3K+I4Gz$L0m`~ 佢有檢討ga,帶面具囉:D

頁: 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.