**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****
[quote]Originally posted by [i]我愛章小慧[/i] at 2007-5-26 01:26:
x#aI:y,B6VP
係e+咩都話要分開姐~~ [/quote]#O {?0A%L
睇左幾次.....發覺金生晌呢點上唔知係咪專登寫得曖昧D???睇左幾次我都唔能夠確定係咪.....唔知有冇高人赐教????:cry::cry::cry::cry::cry:
[quote]Originally posted by [i]QuiGonJinn[/i] at 2007-5-26 01:28 AM:*U
A,dWg
E3t"?Wov'D0U
講埋先,你咁諗可能因為人只有一套... [/quote]\'iH^[
快d番歸再傾過:lol:
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****
大家點睇慕容復?
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****
[quote]Originally posted by [i]QuiGonJinn[/i] at 2007-5-26 01:28:
講埋先,你咁諗可能因為認為人只有... [/quote]GU"N#\)?s ]
同意...佢既情況的確係咁.....
但既然佢根本不知正確既價值觀是甚麼......佢既種種惡行不就正正反映佢本身既品德/想法(即佢自己既價值觀)????
佢唔知自己係錯是當然....但總不可能因此說佢沒有錯把???x/k#FiY
])I5s'mef-B
哈哈...你走左...三缺一TIM.....:D:D:D
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****
[quote]Originally posted by [i]QuiGonJinn[/i] at 2007-5-26 01:38 AM:j/f_%Ud5F
X'B
d mi{^C/n
太古﹣﹣﹣>元朗 [/quote].n$^)?$o7Q&v5Hw"^
仲未走…自己生意?
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****
[quote]Originally posted by [i]我愛章小慧[/i] at 2007-5-26 01:33:Op
U&Q*i8m`
你ed人咪指住 徐生 , 否定人地係 好老公 好老豆 孝順仔 既人羅:nogood::nogood::nogood: [/quote]
MTf3vZvd
你又錯...一件還一件.....徐生呢件事我同你觀點一樣......:D:D:D:D:D....
徐生果單擺明比傳媒老屈.......阿紫就200%唔係.......:D:D:D
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****
[quote]Originally posted by [i]我愛章小慧[/i] at 2007-5-26 01:38 AM:
8ZM;I~ M!}&F~:z
e+d人成日話 感動 感激 唔係 愛 , ... [/quote]MN"M#Pe:zE
咁愛嘅成份有好多,感動 感激 絕對可以係當中嘅因素
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****
[quote]Originally posted by [i]QuiGonJinn[/i] at 2007-5-26 01:40 AM:8_8]Tca,}
從無講佢無錯,[color=Red]只係佢根本未有機會知道乜嘢叫對錯[/color],
的確係金庸中五甲之內悲戲人物。 [/quote]2p_}&y5znMl B
中:good:
[quote]Originally posted by [i]QuiGonJinn[/i] at 2007-5-26 01:40 AM:4w2]3eFn1L
cDRN}
從無講佢無錯,只係佢根本未有機會知道乜嘢叫對錯,|2F6fL
Z1X&Z
的確係金庸中五甲之內悲戲人物。 [/quote]