娛樂滿紛 26FUN's Archiver

我愛章小慧 發表於 2007-5-26 01:45 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

toro 發表於 2007-5-26 01:47 AM

[quote]Originally posted by [i]我愛章小慧[/i] at 2007-5-26 01:45 AM:O(||F5v
Ib#}~.Gu[GK
講開又講 , 楊過既悲劇有d係自找既 [/quote]W!Po"t u r d]3y;S B
你講邊段?

feuosma 發表於 2007-5-26 01:47 AM

[quote]Originally posted by [i]我愛章小慧[/i] at 2007-5-26 01:44:h/l#pUKw
r0e$n.h)KUx
講埋先,你咁諗可能因為認為人只有...
?&^ w&y&TT 咁 徐生 唔係有兩價值觀咩???
(H?l]?8lFJ [color=Red]出面係衰人 , 家裡係好人[/color][/quote]
?__m gvCZZ n]zB?
呢個只係你從傳媒中見到既.....唔通你識佢?????:dev::dev::dev:
#m~y4O|JU~ 呢兩樣野根本唔可以同為一談....因為大家根本唔知道真正既徐生係點樣......

toro 發表於 2007-5-26 01:48 AM

呢個帖令我發帖數上升不少

QuiGonJinn 發表於 2007-5-26 01:48 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

feuosma 發表於 2007-5-26 01:49 AM

[quote]Originally posted by [i]toro[/i] at 2007-5-26 01:48:
g%h.G#Tni hU\[:[ 呢個帖令我發帖數上升不少 [/quote]
:T!R a%Ql x0f ,fO{#gmN
我都係......:D:D:D:D:D:D

feuosma 發表於 2007-5-26 01:50 AM

[quote]Originally posted by [i]QuiGonJinn[/i] at 2007-5-26 01:48:
s5L7T5w`1C0] c!t9xo&bh%d?
我會可憐佢,吾會批判佢,
Pj:oj^*T.k
%_vA+u5C0p;x [color=Red]相反郭芙,佢大把機會認清正邪,自己吾識諗誤己誤人。[/color] [/quote].E AY0OE{.T4P(D/o.j
YfoNI9tK*[nQk
:agree::agree::agree::agree:...所以講衰...佢真係衰過阿紫好多......:D:D:D

toro 發表於 2007-5-26 01:50 AM

[quote]Originally posted by [i]QuiGonJinn[/i] at 2007-5-26 01:48 AM:
3R v8Lw)V!Uo6D1? 7Kd5os{7u7~o}
我會可憐佢,吾會批判佢,
H0`q+qe.g
*SQ4KC6l,f1H 相反郭芙,佢大把機會認清正邪,自己吾識諗誤己誤人。 [/quote]
T#W7F+M/Bt~4l z 一屋好人得佢咁q衰

QuiGonJinn 發表於 2007-5-26 01:51 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

我愛章小慧 發表於 2007-5-26 01:51 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

toro 發表於 2007-5-26 01:51 AM

講天龍角色可以講天光:lol:

toro 發表於 2007-5-26 01:52 AM

[quote]Originally posted by [i]QuiGonJinn[/i] at 2007-5-26 01:51 AM: t{ \'|Um6f.b

R.X ZOT4c 大家一齊數下,6]G {e!U
喬峰居首有無異議? [/quote]/C'Ut,h-e? R4\h3[
同意,慘爆

我愛章小慧 發表於 2007-5-26 01:53 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

我愛章小慧 發表於 2007-5-26 01:55 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

QuiGonJinn 發表於 2007-5-26 01:55 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

toro 發表於 2007-5-26 01:56 AM

[quote]Originally posted by [i]我愛章小慧[/i] at 2007-5-26 01:55 AM:
%Z z/knr2]1Q
0B:q{.IALf [url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=122193&fpage=1&highlight=%2B%E7%94%98%E5%9C%8B%E6%AD%A6[/url] [/quote]
:A6eU1lEy"C 睇過你篇大作啦:D

我愛章小慧 發表於 2007-5-26 01:57 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

toro 發表於 2007-5-26 01:59 AM

[quote]Originally posted by [i]我愛章小慧[/i] at 2007-5-26 01:57 AM:
4aoe9G$e:f `*d[ d$c4iB9Z?"~y+e
郭芙夠唔夠乞人憎???:dev: [/quote]
$E4iqrb_t 話實…我睇嗰陣有d心涼

feuosma 發表於 2007-5-26 02:00 AM

[quote]Originally posted by [i]我愛章小慧[/i] at 2007-5-26 01:51:9? VO(Srb:u,c
MJ#qn Lz$ul
如果信傳媒就pk拉 , ed係人地 老婆 老母 講既+X(K uY"e4R6W
你唔通唔信人地 老婆 老母 , 走去信d pk傳媒咩??? [/quote],w oU8c6~T&m"[
*^!m"~ CY'Q n*V;b {
你好冇睇過羅生門????(其實果個故事真正既名唔係呢個...)g:?~I d~!i A
人已死左.....所謂真正既真相根本唔會再出現.....晌所有人(包括人地老婆老母pk傳媒)口中講既野都已經係經過不同程度/角度/觀點過濾後而得出既......#~ lO?#_
[color=Red]一定唔係事實既全部......[/color]
@p9R?"@
H1O'mN6uI/M+G 我想講既不能相比係因為徐生呢單野真相大家根本唔可能會再有機會知道...唔同阿紫如假包換係一個創作人物.......

toro 發表於 2007-5-26 02:00 AM

[quote]Originally posted by [i]QuiGonJinn[/i] at 2007-5-26 01:55 AM:(j1k1P#J9YP3N

3i1KE$N8g2? J%G0E 每個人都好多面,小說先有鮮明性格人物,
jpk*DCW 徐 老婆 老母 都只睇到其中一面姐,
[[9i'l;RKS&u 加上傳媒渲染,信得幾多?#~7QR$}*D i n(Ep
我無乜點睇呢D“新聞“ [/quote]&X$N0fD4}6K:[
繼續數慘人吖喂

頁: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.