娛樂滿紛 26FUN's Archiver

我愛章小慧 發表於 2007-5-25 11:49 PM

金庸小說分享區

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

feuosma 發表於 2007-5-25 11:50 PM

[quote]Originally posted by [i]我愛章小慧[/i] at 2007-5-25 23:49: c&T/{ Y;F0u6N6A
:dev::gun::gun::dev::dev::dev::dev::dev: [/quote]9fBz@5Zgt.o7R
S"]] w_4z
去番外交部咪得囉....又呃帖......

toro 發表於 2007-5-25 11:52 PM

最中意邊d角色?

我愛章小慧 發表於 2007-5-25 11:53 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

feuosma 發表於 2007-5-25 11:53 PM

[quote]Originally posted by [i]toro[/i] at 2007-5-25 23:52:R!M9]!{ `0g;z
最中意邊d角色? [/quote]B8ZB`/i`.h8H
y`@{ HL%}
小寶...段譽.....

toro 發表於 2007-5-25 11:54 PM

[quote]Originally posted by [i]我愛章小慧[/i] at 2007-5-25 11:53 PM:K9D9}FWzW([4M
$V\rf7``
田伯光:dev: [/quote])RrAZ1n6Mi8q
似你?:dev:佢係一個好漢

feuosma 發表於 2007-5-25 11:56 PM

[quote]Originally posted by [i]toro[/i] at 2007-5-25 23:54:
9M}He"k1U2L
;l9P#yCGK i 似你?:dev:佢係一個好漢 [/quote]:C6n1H0B7be:DQm ^
Fi1b9|T U-xF.\
膠蛙你係版主....係咪可以將發爛咋專區入面我地傾金融小說果D帖移番過黎????

toro 發表於 2007-5-25 11:56 PM

我中意洪七公、喬峰、令狐沖…仲有好多

toro 發表於 2007-5-25 11:57 PM

[quote]Originally posted by [i]feuosma[/i] at 2007-5-25 11:56 PM:T O]2X5PT,F`B0n9J
7H r)[4L&VW

$j q8zB6E)X1mC 膠蛙你係版主....係咪可以將發爛咋專區入面我地傾金融小說果D帖移番過黎???? [/quote]
c f'X(STsK4t"D 唔多識…我試下

我愛章小慧 發表於 2007-5-25 11:58 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

我愛章小慧 發表於 2007-5-25 11:59 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

feuosma 發表於 2007-5-25 11:59 PM

[quote]Originally posted by [i]我愛章小慧[/i] at 2007-5-25 23:59:J'z7iu4p9N
.]8Z T?S#W(\A$F
唔好拉 , 得快樂時且快樂 ... :haha: [/quote]3i ]"SG6I

5H3C6gm:F4W T'f :confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused:

我愛章小慧 發表於 2007-5-26 12:00 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

toro 發表於 2007-5-26 12:00 AM

甘仔其實未睇過任何小說版?

feuosma 發表於 2007-5-26 12:00 AM

[quote]Originally posted by [i]toro[/i] at 2007-5-26 00:00:b8fIB;`dKKH
[color=Red]甘仔其實未睇過任何小說[/color]版? [/quote]'eF v#J/H9A;W/p s
n$T&D G3~I
&q5c4q/L.@wd8^ \
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
y*V&h&f] T'Q.h3w^ :nogood::nogood::nogood::nogood::nogood::nogood::nogood::nogood::nogood::nogood:

我愛章小慧 發表於 2007-5-26 12:01 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

feuosma 發表於 2007-5-26 12:02 AM

[quote]Originally posted by [i]我愛章小慧[/i] at 2007-5-26 00:01: J5Vq6Ro*q ?
WP Fe&B(v0PY
用時間移post , 點解唔用黎傾偈??? [/quote]
sxt~ lA.t!KH i/M&Yj i;bS
:D:D:D:D:D....呢次你對.....:good::good::good:

toro 發表於 2007-5-26 12:03 AM

[quote]Originally posted by [i]我愛章小慧[/i] at 2007-5-26 12:00 AM:
(Z'U8M9IZB/Q'u &df~+x E`X
佢戲份好少 ... [/quote]
Q)?/_Z-C$ZWo*aE 但好搶戲呀,我最中意d七情六欲嘅角色

toro 發表於 2007-5-26 12:04 AM

[quote]Originally posted by [i]我愛章小慧[/i] at 2007-5-26 12:01 AM:,Wp8r2jhE3A

*hzEOpgw"f e 用時間移post , 點解唔用黎傾偈??? [/quote]
]!A8J&D{)@/a 有趣有趣,加分~:D

我愛章小慧 發表於 2007-5-26 12:04 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

頁: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.