娛樂滿紛 26FUN's Archiver

mayi 發表於 2007-5-26 07:21 PM

美国11岁男孩打死大野猪 体长近3米重千磅(图)

中新网5月26日电 美国亚拉巴马州一名11岁男孩贾米森-斯通近日用手枪打死一只巨型野猪。这名男孩的父亲称,这只野猪体重达1051磅,从嘴尖到尾巴的总长为9英尺4英寸(约2.85米),獠牙长5英寸,猪腿就像汽车车胎一样。1J8y J7R1{

B,c+V.Kxi5dj'J   如果数据准确,那么这只野猪的体型将超过传说中的猪怪“猪斯拉(Hogzilla)”。“猪斯拉”被认为体重达1000磅,体长为12英尺,于2004年在乔治亚州南部被打死。美国《国家地理杂志》的专家对“猪斯拉”的尸体残骸研究后认为,这只野猪体重应为800磅左右,体长8英尺。
5XI"J^3H -r x7PEY]s-W
不过,即使没有“猪斯拉”的先例,贾米森打死的这只野猪也足够令人惊奇。他的父亲为此建立了一个网站,吸引了大量网民访问。贾米森在接受采访时称:“这种感觉太好了,这是一个令人愉快的成就。”0]%o$C~8]&_8X

c#tW4_L;X\   贾米森从小就是一个好猎手,他于5岁时猎取了第一只鹿。今年5月3日,他和父亲迈克-斯通以及两名向导在亚拉巴马东部狩猎,并打死了这只野猪。他表示,他用0.5英寸口径的连发左轮手枪向这只庞然大物连开了8枪,并山地中追踪它3个小时才将它杀死。
5D\6a$} X^6g 1mi-\_X x c w
  不过,他们当时非常担心野猪受伤之后会攻击他们,因为野猪常常会这样做。贾米森表示:“我有一点害怕,不过也有一点兴奋。”他的父亲则表示,他们当时做好了一切安全措施,他和两名向导手持大口径来福枪瞄准了这只野猪,随时准备向其开枪。(钟岩)

msv 發表於 2007-5-26 08:06 PM

食2個星期都食唔曬:drool:
ojUrS%E1Y/|_ |!Y-];IOVpGV
[[i] Last edited by msv on 2007-5-26 at 08:08 PM [/i]]

pkbrian 發表於 2007-5-26 08:17 PM

=口=j`*mn)Yj
佢玩得mhp2 太多 =.=?8OB1N6{7X,p0Ja2~&h

b)L$c4[D.p{ 所以就去打野豬=.=?

kiki12345 發表於 2007-5-26 09:20 PM

細細個就識拎槍~
!] SNM5j2V T 殺動物...
T6NY2Xwn3IJs.mi
w i7UboW 真係唔怪得美國咁多槍擊案....H0Wp,`+Ls5}
6Fe}E7Th8g)~6_

l xB gV|*X 只豬好可憐哦~
1O*B\z1KbK 都唔知幾多年先有一只咁大....

大優勢 發表於 2007-5-26 11:10 PM

[quote]Originally posted by [i]mayi[/i] at 2007-5-26 07:21 PM:
"`;K S+A ]_,I 中新网5月26日电 美国亚拉巴马州一名1... [/quote]
b Cg!b\b/{m7Xe %[p0p4@1n-X
:cry:4m]#I+y9X)] l

y_RQ mE9h 又係大學生殺人.....先兆(x RiH#pa
&s,|4Tmv~pG'K Y
美國........管下啲熗啦

古剎之楓 發表於 2007-5-27 01:43 AM

我唔係好相信有咁大隻豬7`-?[a|;Wz F
之前睇過一套紀錄片     話好多人都係度作打死過幾大隻既野豬,f(~b6m E-U6m
但係挖番隻豬條屍出黎   根本冇咁大隻

@娛樂滿紛 發表於 2007-5-27 10:48 AM

[quote]Originally posted by [i]pkbrian[/i] at 2007-5-26 08:17 PM:
u+O5p0u#q7} =口=
[ M#}a']Y ~_ 佢玩得mhp2 太多 =.=?
J6n4a9k$Xbk!h
f#[;f;IP0u,@Z 所以就去打野豬=.=? [/quote]
^/W!t6f8d9Y5U.h ?1DlS}uT8hKP
:agree: 同志,你很搞笑﹗:gun:

head 發表於 2007-5-27 11:06 AM

[quote]Originally posted by [i]pkbrian[/i] at 2007-5-26 20:17:,B)V z$ysbV*v.Em5o
=口= |+[f-~T}W R
佢玩得mhp2 太多 =.=?
.`;MJy7v0Z };yr4h
;F'mQ+q8C#D:IQ 所以就去打野豬=.=? [/quote]7W;hoB/ZV

!xO2UR)r&k!I*u;Zk :D:D:D:D:D:D:D:D:D
+wQ6~)CMZ#w
5|E;j7yW3t$v%[(f1\ 不過覺得幅圖有小小假:noway:

simc23 發表於 2007-5-27 11:48 AM

幅相都真係好假,(W-fQX;O]/O!V E,j
如果係堅既應該會大肆報導同好多圖片架。

shingshing1234 發表於 2007-5-27 07:43 PM

- -唉..都唔明點解d人走去殺動物..野豬本身都唔係多架啦..又係唔係要打到快絕種..到時d人先走出來講幾句...叫我們要保護佢地= =而且我看news講~個男仔開左成8 shots.....咁樣射法../j~)m&I'M&enR
個男仔一定`1high..分分鍾成為另一個射擊狂魔= =

minicooper1234 發表於 2007-5-27 09:55 PM

easy to use a gun to shoot a pig....

qqwqqwqqw1 發表於 2007-5-28 09:23 AM

睇標題仲以為係赤手空拳:D B2O&H _Ib:d0mQ qN
嚇得我:haha:

lccsp6 發表於 2007-5-28 11:16 AM

嘩...勁大隻喎i2I(M9f8}$[!OI
好勁喎個小朋友

g12337 發表於 2007-5-28 01:07 PM

新聞講左= =
/\/l$lS} 好似係真架
Qqhm8w3W3F7k-f 仲話用隻豬黎做腸仔'G\6RPXtiD
豬頭做標本....

勇勇 發表於 2007-5-28 02:36 PM

隻野豬大過個人咁多,隻豬成隻怪獸咁!

FishyR 發表於 2007-5-28 05:14 PM

佢都幾好彩. 通常野猪都會周身泥, 乾咗就好似個殼咁, 一般子彈都打唔入. 呢隻猪好乾淨無嘿泥, 我估佢打中脛大動脈, 流血死.
{Uz3Tl'V&k2? $wZohj.D)^o
西貢都有山猪, 重成群出沒, 各大佬千期唔好以為佢地好屎細佬都打得死. 小心為上!

sk 發表於 2007-5-29 10:45 AM

[quote]Originally posted by [i]kiki12345[/i] at 2007-5-26 09:20 PM:
[IL MN.|e 細細個就識拎槍~
/cZ|p;bt 殺動物...2ml3p#L+BZ-O-h o

4B5uX[Y6l] 真係唔怪得美國咁多槍擊案....
zS _#Z2@l8i9eW
/?k-D$[t6w$JY@ } 'F*v o5U5t`
只豬好可憐哦~saAO*d"xoY
都唔知幾多年先有一只咁大.... [/quote])GzV9TK!V1U
#h,o-NK$pG9D!Y&Y

q;v$z)Dy_q Agreed. This picture reminds me of the american stupid idol worship of having a gun and shooting anything in his way. And the pig posted no harm to the boy anyway.
}+ENo%HVAq-N7W 8G$w J;uP
Maybe he should be sent to Iraq and realize what guns and violence mean.

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.