娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» 打工仔返工冇假放,重要畀人罰錢
阿感
發表於 2007-5-26 08:40 PM
打工仔返工冇假放,重要畀人罰錢
畸堡 - 溏心風暴CABLE TV 版
.d&W4Dr"Y%N+P
[url]http://www.youtube.com/watch?v=j6gt-cB7cj0&mode=related&search=[/url]
toro
發表於 2007-5-26 08:57 PM
嘩,好x變態呀,唔洗鬧成咁呀?
loklok117
發表於 2007-5-26 09:16 PM
打工仔係咁ka la