不如大家講吓那套電影是自己最喜歡~
我近期喜歡的電影 CRASH (撞車) 攪乜鬼系列...... 《一人有一點顏色》,蜘蛛俠男主角以前的作品,正﹗《麥廸遜橋之戀》,梅麗史翠普、奇連依士活主演,又係超正﹗不過老左啲,唔啱年輕的巴打睇﹗:clap::clap::clap: :agree:
教父, im 老餅。 鐵血戰士系列8}|:vRVRu
未來戰士系列
占基利既戲5d5d5bYpuJ lp4|
鬼片都好正
n _N.s%x D
U1}h)}NRPH
(Y'y-F-[v2@lv,U
不過最正都係【鬼眼】,我真係到場戲完場前我先至知道我俾佢既拍攝手法呃左!:haha: **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 史提芬史匹堡d電影^-o6blY'Md{e
由其係講ufo個d [quote]Originally posted by [i]QuiGonJinn[/i] at 2007-5-28 12:26 AM:
V for Vendatta
[color=Red]Fight Club[/color]7b;y$m$z[1D&B]$x
Brave Heart
Closer