娛樂滿紛 26FUN's Archiver

發表於 2007-5-28 11:37 PM

生化危機:gun:就黎出3啦:kicking:

QuiGonJinn 發表於 2007-5-28 11:41 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

大優勢 發表於 2007-5-28 11:52 PM

[quote]Originally posted by [i]勇勇[/i] at 2007-5-28 06:57 PM:
!}~y%Q y0iW8H#vT S 我講o個d可能會冇人識喎!:):) wQ$uo,k*rd.UQ
<天生殺人狂><THE DOOR><危險人物><鐡男>:hcX Nn,^:Z
[siz... [/quote]
I\P)hf9U ,q(y(Lnw)t
<天生殺人狂><危險人物
s!W_y,[JlWc3\ 上面都有睇過*k!?#d!m5P}
<鐡男>0a!B `.o:P K}
重要係18蚊
t,~ kp+@f&`V 特別版買番黎OLj z+ie,q7^,@0G
m%O7ET-u:^ A/EU^
過時啲人末識貨
4hNjo ^v0b0Ag P7e$F f9d} yp'_
<THE DOOR>......有無中文呀 [3jTz xL'ep
W*Sjj#fiziT
......................................B;]9L/t*|,cmv*gN
K2N3~C ~:P
fight club  真係好刻骨銘心Mn8T Kk2Gp C

_,H+L&NP#YX#| 無間道 1  only 2.3 不要提&XP.J ` W&wEl1h
Jed.r Cp?
留低你個死人頭|&O^Sk6~

/W Q.h p0EA GODFATHER
4Z|%_J1] iW'K
6{7~(r9F/n-x"E"} [[i] Last edited by 大優勢 on 2007-5-28 at 11:54 PM [/i]]

阿感 發表於 2007-5-29 12:30 AM

最喜歡真的沒有,尤其是在越看得多,就越難細數
V-JwaI!_ OK 喜歡的真是很多.......
W^.Ar ~L%o (M c4`s S ~yCb
兇心人
(o(ls9zhggB 心慌方:GQ[&Wj*a2@g
疾走羅拉&r!D2~ ] B,`/`] e
飄流兩夥心
#O$JYEx)LI.ed 緣份兩面睇5vz7sRZ
大醉俠
8mi t(k%\ _ 金燕子
}B i lC FR3d 刺馬"kRm+Z5T7eM O
武館
ik _k.X8y@N 爆裂刑警
$Qbm|n|'N'_s 茱麗葉與梁山泊(h!x uz-GW8d
父子情
1W^P7D? Q6JJ
5V-N V:F2rW1y3g ]RG ........多不勝數
w"_b!\,f&eS } )eF5b7SpY%`
[[i] Last edited by 阿感 on 2007-5-29 at 12:32 AM [/i]]

BarristerSpring 發表於 2007-5-29 07:03 AM

Good Will Hunting :cry:,\:ajiBY$DI%P[k!W
The Rock :dev::fight:,^F:?2~3l'f!h FDV
Con Air :fight:
Q0ma ? oF ~ The Family Man ;)Q2iR\v
Meet the Parents :good:  (I don't like Meet the Fockers )   :nogood:
.PI`#hC nC 英雄(李連杰) :clap:D'Kj*Az#d:~CG
黃飛鴻電影系列 (李連杰)  :good::good:
+|&j8y{ bcC@ 暗戰1:secret:6a5R"dz1fP0mT
PTU:fight:_){R&{9T7i"K'_
十萬火急:fight:m{IY!X!z!QD
無間道 1 :good:
{ xy/[IdU9Ml 英雄本色 1 2 :clap::clap:6n9Qt&|o;E
古惑仔系列 1-4NM'M$D [
]:G Y(RImr~LN
[[i] Last edited by BarristerSpring on 2007-5-29 at 07:06 AM [/i]]

打狗棒 發表於 2007-5-29 09:02 AM

[quote]Originally posted by [i]打狗棒[/i] at 2007-5-28 17:57:
d&Yq#zl l x? 追魂交易
4KPx3]^o Tn 女人香 vE$a4f:\bS;v
唐伯虎點秋香duxMJ!sJ Uw
英... [/quote]
D$b}/so7{ MS8cp 漏了一套: 非常突然:good:

Tokyo2040 發表於 2007-5-29 09:08 AM

Once upon a time in America

QuiGonJinn 發表於 2007-5-29 09:23 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

jimjim12 發表於 2007-5-29 11:08 AM

異形1、2集:good::good:

head 發表於 2007-5-29 11:12 AM

劫後重生:)  雷霆救兵;)  捉智雙雄:lol:  機場客運站:D

奪命老妖 發表於 2007-5-29 05:15 PM

[quote]Originally posted by [i]head[/i] at 2007-5-29 11:12 AM:)Cs)C#aa_
劫後重生:)  雷霆救兵;)  捉智雙雄:lol:  機場客運站:D [/quote]
|b |7ub 湯漢斯fans喎

QuiGonJinn 發表於 2007-5-29 05:31 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

playbr2 發表於 2007-5-29 06:16 PM

[quote]Originally posted by [i]奪命老妖[/i] at 2007-5-29 05:15 PM:,].dU8k/{u

Wti5y3bJ_,R 湯漢斯fans喎 [/quote]e(|YF1e6`
n4{#_H*~JLX4N
:agree::agree::agree::clap::clap::clap::clap::clap::clap:)iP*S _2N4U
t4Wv4]Z@-S
劫後餘生簡直係我一生人既夢想...T%V(K8Eg.p1\PF
}"\9k(N.MQ3b#Fu
細過睇 冒險少女那丁亞 , 高立的未來世界 , 重有魯濱遜漂流記......
\w H3wT)me [ !v'VKd!KS;NN
所以我覺得自己總會有一日一個人留落荒島.... i1~-w] t+I`9F5h I!k

_w L7s G E1n [M 於是乎我由細開始不斷學習野外求生技巧..... 有時睇 生還者Survivor....
$x Z? e;i]A_&u
0hxn%q6\A 會覺得d人好屎:nogood::nogood: , 比著我參賽 , 一定成team人食好著好 :agree::agree:

loklok117 發表於 2007-5-29 08:50 PM

驕陽似我7X n'bn2eK}R.\Zn!w
台北晚9朝5
D*T&Q W ?s x 抱擁這分鍾
VB8E q8?Ak(D @ 7月7日晴
DY#TN$l 鐵血戰士2l;[$_#tKb
生死時速
nK J)W k~L 周星星所有電影

勇勇 發表於 2007-5-29 09:17 PM

[quote]Originally posted by [i]QuiGonJinn[/i] at 2007-5-28 23:33:W0]w1@i~8I*d
!JzsC'Guw+^F0JLE
<天生殺人狂>好似係莫探員第一部電影,4{ U/Q@ S
n Y6B6SR+zJo)Y/x&A
好好FEEL,
jyk1d Aa E
A7U,u1i,vUK)P+c` "殺出個黎明"你實鍾意 [/quote] Av5\u,?(HYDH
邊個係莫探員啊:confused::confused:
&v8m4zI` R}b6J,S} d c-| 係啊<殺出個黎明>我都好LIKE:good::good:仲有一套<同途攞命人>個女主角好索好正:love::love::naughty::naughty:

勇勇 發表於 2007-5-29 09:26 PM

[quote]Originally posted by [i]大優勢[/i] at 2007-5-28 23:52:
g]&m{Y3f,zu
9`!O Z5mW{y*M R,X
jGal X.o a[7n3? <天生殺人狂><危險人物
I-d-j] MJi[9bA 上... [/quote]
-T|jT&^G;O/K 優勢兄勁喎:eek::eek::good::good:
J7Jk5Z5|1Q7eq <鐡男>真係冇咩野人睇過!!!錯!應該係話冇咩野人會去睇,因為成套戲都冇對白,劇情又古怪,一個正常人未必會睇LEE D戲:haha::haha::haha::haha:8H H@#vCI
b1a'K3D j%PvC(q"W
我睇<天火 城>嘅時候都係英文版!:):):)FO*S{0ASX

~:r1L K2lg [[i] Last edited by 勇勇 on 2007-5-29 at 09:29 PM [/i]]

@娛樂滿紛 發表於 2007-5-30 06:41 PM

[quote]Originally posted by [i]playbr2[/i] at 2007-5-29 06:16 PM:
2Va/Ib |cd0ox
f%oT&D#n
'L9i;m1hG5`N :agree::agree::agree::clap::cla... [/quote][e5veL h

qG0r8}(m1y :gun::gun::gun::gun::gun:
Y!V"M xR8z&^'l"Eu)hK 你是我心目中的英雄哦。
x,]#\muI&B 比起戈d 傻仔, 十優狀元好多了。
E-~ vi:k[-H&t-_6a :good:
3]9xA*X8e @
St,Nhp/S Gs :dev: 如果流落到荒島, 你要保護細佬啊.

@娛樂滿紛 發表於 2007-5-30 06:46 PM

[quote]Originally posted by [i]head[/i] at 2007-5-29 11:12 AM:9BFY g%i Q
劫後重生:)  雷霆救兵;)  捉智雙雄:lol:  機場客運站:D [/quote]
!cF\O4msy&e
%X9Ea m/o)GD*n O 劫後重生:clap: :P7}3nN5AiB
可以睇一個人, 睇咁耐, 做咁多悶野到吾悶, lie 個人好有魅力﹗﹗~i;p0Zds
:lol: 由肥佬變瘦佬 真系正斗﹗KM@-Z x7o
:crybye:睇到佢脫牙, 我都好肉赤, 我好吾想佢死啊,~T?b-{M*j"K
我想彈下就系, 開頭 同 結尾都好悶.y L*t,WV
又因為開頭交代 男女感情不足,搞到最尾d 感情戲, 到喉吾到肺。
~:j_ glS{ :kicking:少少 美中不足 啦~ ~6Q'H gLB jC
HwCqd ^ hE
雷霆救兵:gun:
g si7Z7a$r6i#Z 夠曬暴力。B6L8CdC#eK&C
暴力到位and感情到位。-_Zc1dN!z Q^
:good: 我一煲再煲﹗百煲不厭﹗:good:

head 發表於 2007-5-30 06:52 PM

[quote]Originally posted by [i]@娛樂滿紛[/i] at 2007-5-30 18:46:
{*x,w3S9i 由肥佬變瘦佬 真系正斗﹗
;F'e)xY,z}oww 睇到佢脫牙, 我都好肉赤, 我好吾想佢死啊,~
"`0](?g t8a |d 我想彈下就系, 開頭 同 結尾都好悶.
pCk~Ga 又因為開頭交代 男女感情不足,搞到最尾d 感情戲, 到喉吾到肺[/quote]l-Py?q0s!?

XKa Ir3h(KNgz :agree::agree::agree: U1Q5p jfr-pBW6B
y`%u4} O!g
我覺得排球沖左出大海 佢撈唔番個幕好感人:cry:

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.