生化危機:gun:就黎出3啦:kicking:
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****
[quote]Originally posted by [i]勇勇[/i] at 2007-5-28 06:57 PM:
我講o個d可能會冇人識喎!:):)wQ$uo,k*rd.UQ
<天生殺人狂><THE DOOR><危險人物><鐡男>:hcX
Nn,^:Z
[siz... [/quote]
,q(y(Lnw)t
<天生殺人狂><危險人物
上面都有睇過*k!?#d!m5P}
<鐡男>0a!B`.o:P K}
重要係18蚊
特別版買番黎OLjz+ie,q7^,@0G
m%O7ET-u:^ A/EU^
過時啲人末識貨
P7e$F f9d} yp'_
<THE DOOR>......有無中文呀 [3jTz
xL'ep
W*Sjj#fiziT
......................................B;]9L/t*|,cmv*gN
K2N3~C ~:P
fight club 真係好刻骨銘心Mn8TKk2Gp C
無間道 1 only 2.3 不要提&XP.J`W&w