娛樂滿紛 26FUN's Archiver

rayyipas 發表於 2007-5-27 05:19 PM

不如大家講吓那套電影是自己最喜歡~

我近期喜歡的電影 CRASH (撞車)

iknow 發表於 2007-5-27 05:29 PM

攪乜鬼系列......

eric911 發表於 2007-5-27 07:45 PM

《一人有一點顏色》,蜘蛛俠男主角以前的作品,正﹗
x'VMp,Yr 《麥廸遜橋之戀》,梅麗史翠普、奇連依士活主演,又係超正﹗不過老左啲,唔啱年輕的巴打睇﹗:clap::clap::clap:

@娛樂滿紛 發表於 2007-5-27 11:13 PM

:agree:
q }1c;b ^ ? 教父, im 老餅。

自由神 發表於 2007-5-27 11:28 PM

鐵血戰士系列2J`vW3HxJ5C*F
未來戰士系列*NI _6pV @Q2rUM
占基利既戲6r^o @IK
鬼片都好正
Inr i"^!Se{1r,]7q jQ#I;uT4y

Z,W4v/f}|
dK0meT9@7M
4WJ WNh$h W${ `,Ea3G)~
不過最正都係【鬼眼】,我真係到場戲完場前我先至知道我俾佢既拍攝手法呃左!:haha:

QuiGonJinn 發表於 2007-5-28 12:26 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

kingsun2433 發表於 2007-5-28 12:46 AM

史提芬史匹堡d電影5B1\E/jY @$]%X#n(b
由其係講ufo個d

自由神 發表於 2007-5-28 12:46 AM

[quote]Originally posted by [i]QuiGonJinn[/i] at 2007-5-28 12:26 AM:
:hN%e[&y r7t+Z:i V for Vendatta_1Un}2PP
[color=Red]Fight Club[/color]
5IlqwO-}2LRw Brave Heart
"BwiS1T6~8V1uF!l Closer9Q4M.u M*_9E!y\ Y S
HighlanderI9D-O3H8{4T|4Lj^
........................................ [/quote]4aF!^]8DL7o;e
又係一套好野!:good:

QuiGonJinn 發表於 2007-5-28 12:59 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

belibala 發表於 2007-5-28 03:35 PM

[quote]Originally posted by [i]QuiGonJinn[/i] at 2007-5-28 12:26 AM:
[w1e'r+K%]2y V for Vendatta
vcW(n Nd Fight ClubB~s6G9n\f7l
Brave Heart4A&x#E ^!r2[_#o&dc
Closer
Vm.[ ml7u:S)d4C2o [color=Red]Highlander[/color]'K~^'m+B7Y8m
........................................ [/quote]
@fau:K{X2]t!y,}#C
T"rSY$Y{#Z:~8N :good::good::good:

自由神 發表於 2007-5-28 04:02 PM

[quote]Originally posted by [i]QuiGonJinn[/i] at 2007-5-28 12:59 AM:
y3~`u;o dp p#m 3I,WB9@ WfF
睇到" i see dead people"就肯定啦:haha:/Y@in(~:spA
B8JBU7?d([
佢套套我都鍾意:good: [/quote]
:VX["]b 妖!我睇過陣得12、3歲咋!

Edgar_Davids 發表於 2007-5-28 04:32 PM

[b][color=Red]八仙飯店之人肉叉燒包[/color][/b] :redface::redface:

奪命老妖 發表於 2007-5-28 05:08 PM

發條橙,幻海奇緣,雷霆救兵,綠里奇蹟

QuiGonJinn 發表於 2007-5-28 05:42 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

我愛章小慧 發表於 2007-5-28 05:51 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

打狗棒 發表於 2007-5-28 05:57 PM

追魂交易
hKa;~ x"zq}YY#W 女人香
i A\#] ? BS1h 唐伯虎點秋香)q d2o^7v@S
英雄本色#_XL]K
旺角卡門
Ni&p9bN`8_!\a PTU,{@%Q fBi.P ~ cI
江湖情, 英雄好漢
&K{~9N9n%t`D.H){ 重慶森林D%[YV/Iqcmb
大內密探008
O*n+Q;ej2eK 超人系列
;q,j.ez)v0I 洛奇系列
g+b s6?Z.aQ Die Hard系列
m$uF2vEWK#p 疤面剎星l+O7B6z"Hqg?.gh
古惑仔系列
5N`5W*~:O-k 買兇拍人{"rM0zM Me`
&所有李修賢的戲
XDfaf{ T :clap::clap::clap:

head 發表於 2007-5-28 06:39 PM

Face/Off  同  ai人工智能,N1V4lXf2gS

\ ZE MX$KX1kP :):o:D:P;):lol::love::kiss::secret:

勇勇 發表於 2007-5-28 06:57 PM

我講o個d可能會冇人識喎!:):)
_.SmsT0zw:y [size=5][color=Red]<天生殺人狂><THE DOOR><危險人物><鐡男>[/color][/size]:kicking::kicking:OT0p qr5VK
大家如果知米發表下囉!:agree::agree:

jimjim12 發表於 2007-5-28 11:27 PM

[quote]Originally posted by [i]我愛章小慧[/i] at 2007-5-28 05:51 PM:;d.~+| d'}+P!wL
|#}F?w
朝河蘭 之 驗屍官:drool: [/quote]
x,[F Gn3L 有幾正呀,得閒嘅話,形容一吓:naughty::naughty:

QuiGonJinn 發表於 2007-5-28 11:33 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.