娛樂滿紛 26FUN's Archiver

iamnot 發表於 2007-5-28 10:23 AM

覺唔覺得條街多左人食煙?

覺唔覺得條街多左人食煙?  \G4kA Q
N:S1T WB
ZX%~zc)Z
覺唔覺得條街多左人食煙?B*~Pc}IIL
自從禁止餐廳或室內食煙之後;fjF5d| q4L xV
我發覺條街多左好多好多人一路行一路拎住支煙仔食
mfy#`\$\g'x 然後喺前面勁噴, 搞到喺後面行要閃黎閃去H;c1^3LLT+V ~A
勁大煙味$N J3BA&j/C2F
以前喺餐廳都話有吸煙有唔吸煙區, 反而吸二手煙機會仲少過而家J`v3yT+g_
但寫字樓禁煙就十分good!
[BJFc5y:Z 大家覺唔覺?

seanjohn 發表於 2007-5-28 10:59 AM

[size=4]        [b]以前有非吸煙區  大家相安無事
*y!\_#O3Va.~2I3m(r8T 係d ONG 9 人士無野搞搵野搞        [/b][/size]

head 發表於 2007-5-28 11:48 AM

其實我想問下你  依個POST 係咪自己打:secret:  
)YxWH3Pg"wt W,K :gun::gun::gun::gun::gun::gun::gun::gun:
aM9]i%a}
%U2B:PL6K5]W*cd ZW D,R7H,u%a6{
:giveup:[color=white]因為我係其他討論區見過依個POST 成篇野都一模一樣:giveup:[/color]`2|P$l+lB6iy
!kf*U'NI.my!~
[[i] Last edited by head on 2007-5-28 at 11:49 AM [/i]]

勇勇 發表於 2007-5-28 03:06 PM

我只係知道,條街D垃圾桶都出晒煙著晒火,但係又冇人去理,搞到條街好大味!!:nogood::nogood::gun:

自由神 發表於 2007-5-28 03:13 PM

[quote]Originally posted by [i]head[/i] at 2007-5-28 11:48 AM:RSeWR1@
其實我想問下你  依個POST 係咪自己打... [/quote]kq x H3ci6V;vn
樓主既事蹟........大家心照啦!:dev:

托迪仔T 發表於 2007-5-28 04:48 PM

以前咪又係咁忍多人係街度食煙 -_- 依家同以前冇分別....q)~Z,jY n(?
but依家室內禁左...起碼係室內唔洗硬食

Horus31 發表於 2007-5-28 05:58 PM

比你你拆左老萬間廠好未?

彤b 發表於 2007-5-28 06:03 PM

喱d好睇你x2}"C.Z3{\
好唔好彩j}{:J E1HSK
我地都好唔好彩
mxWX'L\ Z 有個咁既樓主=.=

iamnot 發表於 2007-5-29 12:18 PM

[quote]Originally posted by [i]seanjohn[/i] at 2007-5-28 10:59 AM:
s `r*E2hr*a [size=4]        [b]以前有非吸煙區  大家相安無事
!]?} GH6| 係d ONG 9 人士無野搞搵野搞        [/b][/size] [/quote]-} u(c'h5V,E5r Z
h:a hC%Lv
其實根本不使搞埋 d 非吸煙區

xavi 發表於 2007-5-29 04:26 PM

圍住個垃圾桶食

Providence2 發表於 2007-5-30 05:55 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

iknow 發表於 2007-5-30 06:41 PM

我覺得差唔多

RTY2006 發表於 2007-5-31 08:32 PM

[quote]Originally posted by [i]iamnot[/i] at 2007-5-28 10:23 AM:-M D*m&S&_)S&^n.B C
覺唔覺得條街多左人食煙?  
3V?9p#L ry xR\,W x6Ap

g4~4j4g,^^~]&QX4O 覺唔... [/quote]
6\xA*S8d9[ 覺:gun::gun:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.