娛樂滿紛 26FUN's Archiver

大優勢 發表於 2007-5-30 12:11 PM

[quote]Originally posted by [i]head[/i] at 2007-5-30 12:21 AM:g1\@a/C*l!o\
&`7G"i ~.PNR)H8R
x.Nhq%M5E7i/Q {

] GW!Lb ie :eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek: [/quote]b.z7|~3{

Chb:?,kTA 傻既8v"]~k"S*h(S

}D o2J}lzD 不如用錢買雞好過
*k ko-P"n de-jrB.e#N &OrZ#Jx M8L
KFC  一隻,  M 一隻 , s5G| ]J,uY

f s5BW+?6wE 重要吾駛一年內吃

大優勢 發表於 2007-5-30 12:15 PM

[quote]Originally posted by [i]kaichun88[/i] at 2007-5-30 12:19 AM:
W!Ibd x L 某拍賣網店揾到既圖,張左腳真係值錢,$9xx:haha: [/quote]\wPemN
``+WHwX/u%s
睇黎一張片可以換一次,rK_bW+_:C

$I [kO X(lNB6^5ijS 咁駛吾駛證明係自己先#ai^?T Fw?
4I{4d8b"B'D#r-Um
俾朋友得吾得先I\u6tjOU1Z|
q.a1ZJ N%T)^ b)s
如果得
'E:@|.t.rw;aN#? (}y7x3}.Q
我地幾個人買左佢M6t$e9a0@IqsT'vM

Zoh V^:X N9foF 都抵喎

kaichun88 發表於 2007-5-30 12:45 PM

[quote]Originally posted by [i]大優勢[/i] at 2007-5-30 12:15 PM:
~"PwaX5So7O O)wo5B5h0X;zE(xr

%HO2`f0O:B v `G9B-m 睇黎一張片可以換一次'z&z\b:e

N)_:}sCB1t 咁駛吾駛證明係自己先
0\x~ a9d6U1yb0k %{4@)Ga L$b}
俾朋友得吾得先-@%~ n2[fTuO#le

2@q8T)n;M7dC9b 如果得3S"AI*a;E {#^&BR
QuX@xPqx
我地幾個人買左佢
[pFiD&w
$UA2?.j B*`n6d 都抵喎 [/quote] ^4AK tbdX
唔駛證明係自己,否則就唔會有人拍賣365張換雞卡,賣家是這樣描述的t/v9m+i4v8h1Fw'N3U9JH
[quote]憑卡可在香港任何一間麥當勞換領一盒6件麥樂雞 Si:j]$L[
換領日期為2007年7月- 2008年6月
)kP(Z Y9L8RgsdY 每張卡有效期為一個月, 每張只可使用一次
2H,Dml7O]Iou 例如你擁有7月份共31張換領卡,
MnYCdB)J 你可於7月1至7月31日每一日換領一盒,又可一次過換領31盒[/quote]

大優勢 發表於 2007-5-30 11:10 PM

[quote]Originally posted by [i]kaichun88[/i] at 2007-5-30 12:45 PM:
:sI*Hh&zB
|!b)Np$I 唔駛證明係自己,否則就唔會有人拍賣365張換雞卡,賣家是這樣描述的
(?+}I)U KD"R [/quote]%Tz3yns*Z

+i9J#wP'W)qv)Dm*sz)_ :D:D | B!|.F mP
xnd%IL+J*Bfe*w
咁重好喎
Uu5zJ2W,{$s _
`\#D)G6R"| GaQ)Ltf 咁可以係班fd面前威下
#jPp#O U9xPFR ;[!|;~0zI3I3G
一次過要十盒
*u(N&z4].A5a!L.m
o$}[$c;c/Hpg7N ? d_e 又吾駛錢
RHKHH6WnG &E2Rk o _p~2UUk
威到盡
6]^](qW4yHQ %@Z6pn ?0Bi4B|M4VBX

7w%|kE KZjBj*G:P 當晚做主角
-z r.P/edf
qL$m YKB :clap::good::agree::fight::cheers::naughty:

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.