福佳始終有你
[url]http://plastichk.blogspot.com/2007/05/blog-post_1617.html[/url] Xh4eVD:E G;W影像:RebuildHK 出品
填詞:林忌
音樂製作:神秘人一號
歌手:A. Tam、H. Lee、A. Lau、E. Chan、W. Mok、F 小姐、U 小姐、W 小姐等等,不能盡錄,亦不願公開姓名,以免影響其自身的娛樂事業
歌詞:a(Fyc ^
鋪鋪膠都彷彿泥濘 撻到你好應 成全這懵董變巨星5V4PC+Kd]r5w
IQ唐開Show都爆笑 免費派飛了 盈餘計錯 就愛亂 Fing!
期望坦克碌豬取勝 得到了絕症 金紫荊章填命
無能人士亂嗡也力拼 是誰埋沒馬力 做賣國精英
r IG9e2vdj
福佳始終有你!(福佳始終有你!)拍馬屁聲響足一世紀
普選偏偏冇我? (普選偏偏冇我?) 八萬五驚喜慘於去死
當底褲!當絲襪!當胸圍!7r-Ln0p3O!q
傲慢冷嘲各種冤氣 不捨不棄 陪笑了不起 福佳始終有你!0Z.? W5gDr*V;Y
天星鐘追憶起暴動 同志勿有感應 和諧靠你 亂掟菠蘿C_(~ p D%I^ m l
期望坦克碌豬取勝 得到了絕症 金紫荊章填命
無能人士亂嗡也力拼 是誰埋沒馬力 做賣國精英i VK_u'pIgEfn;u
%`L6I(x$mwH a
坦克碌豬靠你!(福佳始終有你!)拍馬屁聲響足一世紀
普選偏偏冇我? (普選偏偏冇我?) 八百張飛選多一世紀
玩謝你 送酒席 送主席3Z y)f`nx
傲慢冷嘲各種冤氣 不捨不棄 陪笑了不起 坦克碌豬靠你!P}*]5oB(qi*c5CP
(國︰毛主席在這裡) 拍馬屁聲響足一世紀
(玩謝你~Yeah ) 普選偏偏冇我?
(國︰Anson Chan 在哪裡?) 八百個選委選一世紀
三謝禮 拜天地 葬天地
傲慢冷嘲各種冤氣 不捨不棄 陪笑了不起 福佳始終有你!
+c|.LL9S;~%Wc i
[color=Blue]創意無限,港人心聲[/color]:good:
[[i] Last edited by kaichun88 on 2007-5-28 at 10:21 PM [/i]] 呢首絕對係好歌~ [quote]Originally posted by [i]iknow[/i] at 2007-5-28 10:10 PM:GJ _g[K~
呢首絕對係好歌~ [/quote]
agreeee:D6jey8p7CY v
絕對係好歌...........9xeEXaN2TU{
:D直情係傳 [[[...福佳音呀....]]:D 正福佳!!!:nogood::noway:
[img]http://www.malik.hk/big5/media/animated_header.gif[/img] [quote]Originally posted by [i]打狗棒[/i] at 2007-5-29 09:40 AM:,]Y9m!q|R2C
正福佳!!!:nogood::noway:
[img]http://www.malik.hk/big5/media/animated_header.gif[/img] [/quote]j}C;hu6rR_
果然係用一匹匹來講的東西...:P 套video很正!!!! vo5gsU;Zq
我也要把video post在我的blog上 lie d 系咪 香港人的創作精神﹗
頁:
[1]