娛樂滿紛 26FUN's Archiver

dragonass31 發表於 2007-5-30 06:49 PM

"始終有你"再作新詞兩首

到底是金培達作曲旋律優美,易於配詞,
(^%q,h8Op#Y-v 還是香港人本身就創意/ 幽默感/ 怨氣爆燈?
4V8D(Yh&^4M/i 繼林忌大佬的"福佳始終有你"之後,
Maa4yoG 本人亦創作了一首探討中國假貨問題與中港關係的
of&U6u0g.jp0[ <香港始終靠你>:
}"w {9[L;Q;Tp
h"LOsM*~/N3?q'^8D k%n X @ th7w
貓貓狗狗死得唔明   美國有反應#V ya}lLZ:er
原來這罐頭變毒精 mxsai/_jf n
踎低响街邊不文明   吐痰有衝勁 "h ZJY o
移民這裡  就嘆綜緩;M]ql qs
明目張膽翻版A貨 找對了路徑/EuMNE
深圳開得繁盛5h{gV5BM*q0GR
人人無良為錢也力拼
#rNuxM JM 賣完腎賣血液   就是個精英-JT)R%h'h*D
香港始終靠你 (香港點都靠你)
k0uQ,dl _lPp 毒泡菜雞蛋假的鹵味*gv_g,q ? tA
香港始終靠你 (香港點都靠你)l.WT;F!um#G
十萬隻哮喘豬錢照畀
;v$\ Q,{5B|Og 因為你   咁好味   變死忌
4W2|QtH P&~#^9]X] 食毒奶粉變咗妖怪    BB都死哂)f SLJ.z~
賠上我屋企   香港始終靠你
eZ-bz'Jl+@tko
gFP tt0S 0^?/u`_r~zA3D
石景山呃得到全城    美國最鬼「慶」
H*O6Z*RQJZR:O;J? 全球告你    就當Nothing6j4uRr*i4fD-w
明目張膽Micky A貨 找對了路徑m z8qG-_/e3d
北京開得繁盛
l U"`*vF/m(p.pr 農民貧窮大小有絕症6c'E v(u w/@
任其留下血汗    就是冇得傾8W8]&Fp*e3Z~+~*W
香港始終靠你 (香港點都靠你)
0Wjf\8V"kW y0Q 大陸嘅貪官多得要死
A'p!R!~LW9d+} T 香港始終靠你 (香港點都靠你)
TVy1`$lNl$Y;vr| 十萬呎的樓得返塊地f4jm+gb#c
呃住妳   買幅地   妳知未$` zzz}`lw y
剩下老公二奶村裡   三奶揾妳
'Z)`p1h3]\ 陪瞓了不起   香港始終有妳7g`-M}%Ac2^
(國︰因為你在這裡)*[oO,a.Y.Y Lg4Z
讓大眾返工都不夠皮
G-[2F\v;O[!G 香港始終有我G1N+W#uj
(感謝妳~Yeah )Xt ]z_2Le
(國︰因為我在這裡)
EU&R'NcJv 十萬個北姑打開對髀
#ycK7@$AAV:Oz 感謝你   將HK    置死地t,_@c.jNP
剩下老夫少妻落嚟   公屋畀你|.Hz/AUv4A8N:c7Y*^
全市聽等死   香港始終靠你#O-EW F6?)\V
5`3Xknd.j(H/@U!f
-------------------------------------------------------------------;w L9T2`1J~1\k*|
E}~uAQ
Version 2:<香港點解有你>
Wq ^5jY r)iK$Y i zo5s
*G!b'y.Ub/["U;rd
天天講巴士佬唔停   壓力要解決!W0t.YnM U"[
成全這阿叔變巨星,] E k{$^ dAQ@Q
<東方>跟<生果>的持平   泯滅了心性 u o^T8rX(xd
黎民這裡   沒有安定F}q?U!]pE v3y
明白選舉中央操縱   不會有路徑
U"x;T | C_ 董伯走得冷清j A0_2Fy
黃宜魂遊立會最盡興
j5n2tI6h5jK!E7O[ 蔭權同民建聯   做禍國江青n7~#ye#d8aH
香港點解有你 (香港點解有你)Y wRM NdR
讓萬眾辛苦跨一世紀2@(zk#z2O
香港皆因有你 (香港皆因有你)
0zf#]/dt9m }u 十萬個中產身家貼地
:[KH#U.p"g 感謝你   小天地   冇得避
f7`ez1yH4Fs0Ssw 剩下兩蚊冇錢的你   不想抖氣
a6xB.JG7Zx~1^T 寧買炭燒死    皆因香港有你
f-YJ+fH }0V3W}6o.L/HNiUE&h
獅子山都差D移平    買地與吞併
/jR7U0g o$R Zt 和黃靠你   奉獻生命rr {$j9I H3HL
長實港燈屈臣超市   跟哂佢哋姓
5p3u&y&]-Ib4l 家寶都揾佢傾 C;p-]+|e N~4I Af
哦哦澤楷買電訊
,h{!wjl!b(~)D l(g 八號蝕剩八亳   廿萬冇咗影o Q*yI0l*];f s G@
香港點解有你 (香港點解有你)
|B`` E)jPR.z/xJ}e 讓萬眾打死工一世紀
R2H{iv1cW ] 香港不需有你 (香港不需有你)P,r&f q~'k
十萬個打工仔想你死
;SM]\"}Z 跟住你   要趴地   要伸脷
6Cq{t-^{Q 學做隻狗哈巴跟尾   香港風氣r0C!rG@9vm n x
何以咁抵死   皆因香港有你#S(D aU0xG({
(國︰因為你在這裡)
F/~h g x'j$|"U*O6x A 賣肉女星乳溝多到死
(P^ ]*@ hr 香港瘋癲懶理
Ve^2d a (感謝你~Yeah )
Q \'O*o(Q]9P (國︰因為我在這裡)bCtCO
<便利>阿嬌濕身兼擘髀    S|-n-J\4o}.E CO
因為你   冇品味   快收皮
9`9HzE0K xH%E f,M 要蔡志森每天谷氣   基督激氣$C1rV6x9NI W$[u2C+s
無法再撐起   香港一衰到尾F F7?;^"\0X r

nRwMA? e^ [[i] Last edited by dragonass31 on 2007-5-30 at 07:32 PM [/i]]

head 發表於 2007-5-30 06:56 PM

[quote]Originally posted by [i]dragonass31[/i] at 2007-5-30 18:49:
:ep` ]t 到底是金培達作曲旋律優美,易於配詞... [/quote]
_6[k wH ig8C7{(R

$n9N \k&aJ&Z/B mr :D:D:D:D:D:D:D:D:D teO&|9s~3S"X

2y&F&w1u o8zO&a\-@2L4a 好野  有無得聽;)  應該唔錯:good:

@娛樂滿紛 發表於 2007-5-30 09:08 PM

[quote]Originally posted by [i]head[/i] at 2007-5-30 06:56 PM:
/W u*WTr/x%X1e,O
Y d-kvy do 6[0\,`6lCW
/@'i!g8u9J
:D:D:D:D:D:D:D:D:D
u;J5?({[QG@ S$F %R!^(o&n$|?
好野  有無得聽;)  應該唔錯:good: [/quote]#h]%S/O{2h O
,q;a?7c2rP
:clap:O4~8`-N\a2S$J }g
我諗好快就有B+n8Z#Pb
食著花生睇戲啦﹗﹗:cheers:

ronald001120 發表於 2007-5-30 10:51 PM

唱埋出來放去youtube 度la

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.