娛樂滿紛 26FUN's Archiver

Rated-R 發表於 2007-6-2 09:33 PM

EF有幾多維基人Wikipedia???系就入來留句言

全港大約有3-4萬維基人,咁唔知呢度有幾多???:secret:

七星天使 發表於 2007-6-2 09:39 PM

我得閒都會上去check d電腦野~;og.J&cUf)a7J
幾詳細!

@娛樂滿紛 發表於 2007-6-2 09:40 PM

我:gun: 最憎d 人照字搬 紙。:gun:

mtf08420842 發表於 2007-6-2 10:04 PM

維基人係咩定義?
6e;n:L]*ESG 維基人不是照字搬紙{%Ev X'q:i1NFA
否則文章因版權問題被delete
y'c @^%r 有時我都會用我ge專業
-O8YEi L 擴充一d資料

@娛樂滿紛 發表於 2007-6-2 10:16 PM

[quote]Originally posted by [i]mtf08420842[/i] at 2007-6-2 10:04 PM:jBH}nb
維基人係咩定義?(?PC m+eeTC T
維基人不是照字搬紙9] kKB8{
否則文章因版權問題被delete
U5s!c3di.["g 有時我都會用我ge專業 E#\3c$M!?/q|,~[7}
擴充一d資料 [/quote]
\3uz\_3J~1Tf
f Q$Ps5Xyb D SOMETIME LA , "qC9wM1m
:nogood: 我見好多 照字搬紙wo,Y5O;`Ql8}:{7X K$C
有d 仲好過分 添,
!?6yF%@cK0k :haha: 好彩好過 甚麼 鴉苦姿色+, :agree:[size=6] 當然有D 人系拿份心出來﹗[/size]

Rated-R 發表於 2007-6-3 10:54 AM

[quote]Originally posted by [i]七星天使[/i] at 2007-6-2 21:39:
#~+|~#W-o+hH 我得閒都會上去check d電腦野~
2s4N;? F!nZ} 幾詳細! [/quote]
@/@ hOG+np8L+H`E A 有幫維基做事的人

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.