你估香港米老鼠樂園幾時會摺?
有無人仲未去過玩? 請揮手:clap::clap::clap: 本人被我媽拉了去一次5sQQ;Y?e還住過....
_4u$?;SvUn
感覺是...
貴.... 除此之外沒什麼感覺.......$a,_ZZuSL L
T2Vm l5W R
但我去完一次disney
我很想去一次海洋公園@@:cheers: 我估應該最多玩多10年,10年咩野都冇癮啦:noway::noway::noway::noway: 我未去過,都無打算去... 我只去過日本和法國的 邊有咁易摺,有乜"e郁"政府自然識得貼,挽下手遲d上埋市都仲得添呀 邊有咁容易摺, 果度仲有大把地可以起新遊戲, 遲d起多d新遊戲應該冇依兩年咁慘淡0既 l]:leD
而且依個項目係政府力谷項目, 唔可以咁易衰0既, 好似樓上咁講, 政府到時到候就會出手救亡架啦 點會丫....法國o個個蝕左咁多年都唔摺....i8aDaH#l#A2Yf:\
米奇老味大把錢 !!! e+d細路冇以前咁天真XD
:clap: 仲未去過, 等冬天冇咁多人至去, 壯士斷臂,越早越好!!!:clap::clap: 等我發咗達後可能會去一次咁大把啦...(即係冇機會去) 講真我貪新鮮去左一次, 無 feel lo, :W:B"y9V0jHt
反而去海羊公園, 仲開心. 有一個家的感覺。 [quote]Originally posted by [i]pkbrian[/i] at 2007-6-6 00:02:
本人被我媽拉了去一次s?9JaF*x.U
還住過....
nh/i+B#}'je8m
感覺是...
貴.... 除此之外沒什麼感覺.......
但我去完一次disney
我很想去一次海洋公園@@:cheers: [/quote]3@XT Q9y.Zqe
M [gYk5v bXg3Ge
me2
我就係一個實例
我去過一次,無野玩,勁悶
好多野根本都未完善
好多空置既地方都無使用2Q4oiSw
好似一個未起好既公園一樣3FyOIZu8A
三個鍾唔夠我已經走左jle6Cg`
我屋企人重話留到八點睇放煙花:help:+:cry: 我摺佢都未摺:fight: 我去過日本果個,無去過香港呢個。#a)dmS ^
我覺得都係差無幾。5T+?HS7P(F H*G"?
要再去就去美國果D超大既! 而家一路擴展緊U4o`^)Rf
話唔定會改觀呢 我覺得 昴平360會摺先喎:dev: 我諗佢唔會摺 係香港就算唔係賺得多都賺少 我一次都未去過,仲有就係一次都唔想去4OBf!Y$kC3X6IN2B
K-cvK7b n#c
講完
頁:
[1]
2