娛樂滿紛 26FUN's Archiver

ASPP 發表於 2007-6-6 12:00 AM

你估香港米老鼠樂園幾時會摺?

有無人仲未去過玩? 請揮手:clap::clap::clap:

pkbrian 發表於 2007-6-6 12:02 AM

本人被我媽拉了去一次5sQQ;Y?e
還住過....
qF*|8W8kF _4u$?;SvUn
感覺是...
Q kr3v7q)X"B0i |5Z 貴.... 除此之外沒什麼感覺.......$a,_ Z ZuSL L
T2Vml5W R
但我去完一次disney
o2g{)s'?q-D(D 我很想去一次海洋公園@@:cheers:

勇勇 發表於 2007-6-6 12:14 AM

我估應該最多玩多10年,10年咩野都冇癮啦:noway::noway::noway::noway:

wcchan886 發表於 2007-6-6 12:26 AM

我未去過,都無打算去...

mtf08420842 發表於 2007-6-6 12:29 AM

我只去過日本和法國的

Jk 發表於 2007-6-6 12:40 AM

邊有咁易摺,有乜"e郁"政府自然識得貼,挽下手遲d上埋市都仲得添呀

aprillulu 發表於 2007-6-6 12:46 AM

邊有咁容易摺, 果度仲有大把地可以起新遊戲, 遲d起多d新遊戲應該冇依兩年咁慘淡0既 l]:leD
而且依個項目係政府力谷項目, 唔可以咁易衰0既, 好似樓上咁講, 政府到時到候就會出手救亡架啦

雷鳴仁 發表於 2007-6-6 01:31 AM

點會丫....法國o個個蝕左咁多年都唔摺....i8aDaH#l#A2Yf:\
米奇老味大把錢 !!!

msv 發表於 2007-6-6 03:06 AM

e+d細路冇以前咁天真XD
K.VI Vq'g~ I6g3@ :clap:

andresnlee 發表於 2007-6-6 08:41 AM

仲未去過,  等冬天冇咁多人至去,

zsduck 發表於 2007-6-6 11:31 AM

壯士斷臂,越早越好!!!:clap::clap:

jimjim12 發表於 2007-6-6 12:18 PM

等我發咗達後可能會去一次咁大把啦...(即係冇機會去)

@娛樂滿紛 發表於 2007-6-6 12:53 PM

講真我貪新鮮去左一次, 無 feel lo, :W:B"y9V0jHt
反而去海羊公園, 仲開心. 有一個家的感覺。

loklok117 發表於 2007-6-6 09:43 PM

[quote]Originally posted by [i]pkbrian[/i] at 2007-6-6 00:02:
_:gs*X h K&{3HX W 本人被我媽拉了去一次s?9JaF*x.U
還住過....
X7V1m L&G nh/i+B#}'je8m
感覺是...
!Pw9evBc"r$r9ql 貴.... 除此之外沒什麼感覺.......
0_+n^6C,?T4b
Lq-t"r:iq"j 但我去完一次disney
PM-q_l1Tg 我很想去一次海洋公園@@:cheers: [/quote]3@XT Q9y.Z qe
M [g Yk5v bXg3Ge
me2
?L/t]&q"J)m6x1l$| O 我就係一個實例
o;f5U!L}@ya 我去過一次,無野玩,勁悶
FLq,m1d+m.~8H 好多野根本都未完善
'yQok2bjvK \'I 好多空置既地方都無使用2Q4oiSw
好似一個未起好既公園一樣3FyOI Zu8A
三個鍾唔夠我已經走左j le6Cg`
我屋企人重話留到八點睇放煙花:help:+:cry:

發表於 2007-6-6 10:17 PM

我摺佢都未摺:fight:

自由神 發表於 2007-6-6 10:19 PM

我去過日本果個,無去過香港呢個。#a)dmS ^
我覺得都係差無幾。5T+?HS7P(F H*G"?
要再去就去美國果D超大既!

rfky 發表於 2007-6-7 02:35 PM

而家一路擴展緊U4o`^)Rf
話唔定會改觀呢

head 發表於 2007-6-7 02:47 PM

我覺得 昴平360會摺先喎:dev:

yuri 發表於 2007-6-7 05:10 PM

我諗佢唔會摺 係香港就算唔係賺得多都賺少

蕃薯 發表於 2007-6-8 01:08 AM

我一次都未去過,仲有就係一次都唔想去4OBf!Y$kC3X6IN2B
K-cv K7b n#c
講完

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.