娛樂滿紛 26FUN's Archiver

金富力士 發表於 2007-6-9 08:59 AM

[quote]Originally posted by [i]蕃薯[/i] at 2007-6-8 01:08 AM:2vH.A,v0|~(T
我一次都未去過,仲有就係一次都唔想去-m'A Sp!` dQ7k#uu
;^N'r-iX5i dO-t6Xk
講完 [/quote]7r6d+y*ez
+1'k YW%Ro}:y!G7`o&T
依家D人唔會咁易做老親
v \n0Ny#l :clap:

steve123456 發表於 2007-6-12 07:44 AM

我諗到世界末日佢都唔會執...因為太多0靚仔同自由行

suntan 發表於 2007-6-17 12:14 PM

老實講, 我而家都未去過, 亦都無諗住去, 反而海洋公園就有去過.

iknow 發表於 2007-6-17 02:21 PM

我都會對ocenan park興趣大好多...O#I9J7V&K

0Eai E x$I7{ y 迪士尼...有人請我咪去lo...:} H?S@

&WQ$ux2nz 佢應該摺得快過ocean park...

mhkk 發表於 2007-6-17 11:44 PM

[quote]Originally posted by [i]ASPP[/i] at 2007-6-6 12:00 AM:
;h&aB&s2G ` 有無人仲未去過玩? 請揮手:clap::clap::clap: [/quote]Zga7X_.If6s`
:clap::clap::clap:2~:k]mSS5?MGL
未去過玩都呃左我3k幾:mad::angry::cry:

GTOGTO 發表於 2007-6-18 04:05 PM

都未回本,點會無啦啦摺=_=
D:ti3U~+Nz-O 佢帶旺左海洋公園o者 z J4g0w2li;j
唔係無人去#}4KB S5{,W%h
因為仲係好細,所以無乜人去-j+\7~8_3H#h.Ro
個個都教o的自由人去海洋公園,所以海洋公園旺過迪迪

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.