娛樂滿紛 26FUN's Archiver

ASPP 發表於 2007-6-6 12:03 AM

無線收費電視

申請左, 一個字...................廢, 哂d$$Kq/P i)jH Y k~}

j9jdh(Q _-~| 奉勸各位有意申請o既請打消呢個念頭

snapjoe 發表於 2007-6-6 12:05 AM

o thx so much

王晶 發表於 2007-6-6 12:06 AM

可唔可以講下你申請有無咩申請費 月費幾多 有咩睇咁呢

head 發表於 2007-6-6 12:07 AM

[quote]Originally posted by [i]ASPP[/i] at 2007-6-6 00:03:V9PlrX W
申請左, 一個字...................廢, 哂d$$
9EU9GNQ$s3_,ac.W o6hEU}
奉勸各位有意申請o既請打消呢個念頭 [/quote]
%Y5c v3Y\u
C n!RTM#J/P}K.D*S w G V$aH T9x-@I
:D:D:D:D:D:D:D:D:D
7np4H\6^ ma
^\gI?]Hc { 啱啱我都諗緊出唔出post問下無線收費電視裝唔裝得過  會唔會被無線搵笨:P

ronja 發表於 2007-6-6 12:11 AM

[quote]Originally posted by [i]ASPP[/i] at 2007-6-6 00:03:CZ&O!kJW+s,Y
申請左, 一個字...................廢, 哂d$$"_p&S#AQ9xrZ
;vw S*u%\
奉勸各位有意申請o既請打消呢個念頭 [/quote]IjpSi[g

}9iA)C|-hxH
h[9R8bAx4~2@n VU`$K+SKZV p
3zz5` u4Rw4TK[
多謝保貴資訊:dev:

勇勇 發表於 2007-6-6 12:16 AM

唔係有足球睇咩????????????'eW%j*Gc)\
now有得播D波,佢有D都有得播喎!!!!!!!

head 發表於 2007-6-6 12:20 AM

[quote]Originally posted by [i]ASPP[/i] at 2007-6-6 00:03:w9k6_ ZR
申請左, 一個字...................廢, 哂d$$
CDk;B y3XjBw.JB
0L9V c%li)yO 奉勸各位有意申請o既請打消呢個念頭 [/quote]u-kq4uG'D,sJ;_3CP
gm%i oY+i'[i3[
u2e2Jh7^9V7?cg
其實有幾廢  可唔可以講來聽下:o  
D-krA-fH&aJ (Dq(E:^9N \)xt'IG
收費個面  好似多野睇D喎:)  無線依家擺晒D好野係個邊:noway:vZ P5[G(Z

Nt"Q8D2t z#^a 免費雖然遲下會播番收費播過既野:haha:  但係唔係完部播晒:nogood:  
6S?bT6k-^]4a[%B #} f ` F eq0q V
有好多正野免費都無播:giveup:

mtf08420842 發表於 2007-6-6 12:29 AM

我諗得志雲飯局睇

leeyanta 發表於 2007-6-6 08:15 AM

[quote]Originally posted by [i]勇勇[/i] at 2007-6-6 00:16:
$_;@E s7A 唔係有足球睇咩???????????? |$c \3L$i,cya
now有得播D波,佢有D都有得播喎!!!!!!! [/quote]
t+D }5wMP/_,J
t6G+}+ul q/Z"M SUPER998X2?%s4KAAL,e
英冠6n/a-ItR:f,h;w']LN
"O?O2jS9Pz~ ~b
Goal1
]&|1Xt/^VS*gb Goal2
:Z fy4W+l@:C2N 荷甲及法甲xT7N t1?'b
,X0w+L-d4V
足智28:naughty:
2i0rg?1]\Fh7z S U[fl9I
[[i] Last edited by leeyanta on 2007-6-6 at 08:18 AM [/i]]

@娛樂滿紛 發表於 2007-6-6 12:56 PM

多謝提醒﹗
wb5Bf-S7B-I;d$f 我申請左, 但我都無系屋企睇過.

Edgar_Davids 發表於 2007-6-6 01:01 PM

有英超四大球會官方電視台都叫廢?
H/R7b.]%ZR&yk 有法甲巴甲播都叫廢?
2}II/uf.|*{
?}|*QI6N~ m 咁英超意甲德甲西甲點解又唔廢?:confused:

勇勇 發表於 2007-6-6 03:43 PM

[quote]Originally posted by [i]Edgar Davids[/i] at 2007-6-6 13:01:!f+Iky&a6t.m/r
有英超四大球會官方電視台都叫廢?
w"lms,] G9U X] 有法甲巴甲播都叫廢?
8jL z%c`
N]e eA6`-u 咁英超意甲德甲西甲點解又唔廢?:confused: [/quote]
a#L+i7^m 係囉:o:o:o:o;Oz"oR'df)m
其實我都有諗過入TVB收費架:agree::agree::agree::agree:

iknow 發表於 2007-6-6 06:25 PM

我有睇...\EM4^4w3Y)_ K B
我依家覺得好睇過cable tim...
h-WF.c6rGg 起碼下季可以喺MUTV睇返英超重播...mqpX,{V
但都好過cable冇得播... P4XV|A/fT*]

^hq*O*t#e2SK u 同埋TVBS ASIA都OK好睇~D台灣野係幾好睇.../_.PhJtm*y
劇集台...自從播完西街少年, 天國的嫁衣同微笑PASTA...都冇咩興趣睇...
6h:l~0S6S)D R +G4GO#Mn{R&s AR
不過依家生活台播返美味情緣, 我幾想睇返~好睇的...
y(vV5~-}lSh8O
tv ~ T*v"[ uPO 所以...SUPERSUN都OK GA~冇你講得咁衰...

jimjim12 發表於 2007-6-7 05:35 AM

有時播返D舊片都幾好睇架,好過睇而家嗰套C奶兵團......

GTOGTO 發表於 2007-6-7 04:15 PM

得志雲飯局有番些少名氣
SxlHtw BM 其他……不提也擺……tvb……

wind69 發表於 2007-6-8 12:46 AM

嗯~~~~我之前都想申請,唔係為左志雲飯局,亦唔係因為英冠法甲~~
i0R%V ]R} A*YH e"UliU4Ds
最大ge原因係世界即將踏入選舉年~~美國總統選舉~~台灣總統選舉~~香港立法會選舉............I[#H3C z'W

EB{)X2F3p5jS y 試問今時今日,有乜野過氣電視~電影~飯局~英冠~法甲....好睇好玩過癮過睇選舉??:lol:.Z,f8L5MOO{)Pke
'|(P|%r:Xc;y
有得睇tvb ge各個新聞台...應該都值ge...:haha:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.