娛樂滿紛 26FUN's Archiver

-o- 發表於 2007-6-6 02:08 AM

中五畢業想搵part time

請問各位bro有咩d好介紹..1^|~5Bz)}
之前返左3日pizza hut就冇做..
*oj8v~&f^ L~ 頂唔住佢咁長時間..pt人工做full time既野...T3T
.K;Au"nh~4n| 而家想搵第份做..

coolyiceman 發表於 2007-6-6 09:41 AM

pizza hut都話辛苦~
No3Y)F[ 你都係問阿媽拿零用錢算把

自由神 發表於 2007-6-6 10:04 AM

[quote]Originally posted by [i]coolyiceman[/i] at 2007-6-6 09:41 AM:
z6d A)\ZSLK pizza hut都話辛苦~
z~+KVFh[ 你都係問阿媽拿零用錢算把 [/quote]
8_5CV&}/J7D 咁又唔好咁,第一句就叫佢放棄:haha:
pu7u&\ V"L .?3`z P%w(^#Z
雖然做pizza都辛苦係有小小唔掂。
w'is*i l0Qu 如果佢覺得pt人工做full time野好辛苦既話。
] nr/N!~"_JAxe 點解唔做full time呀!個心都舒服D啦!:D

物__ 發表於 2007-6-6 10:19 AM

我中7, 做暑期工,仲番得多過d full time,咪又係咁bUq0LI%A
你而家咩質素先,可以搵到咩工-_-U+jyK*s+mF
而家搵食係咁家啦

lsx6954 發表於 2007-6-6 10:44 AM

[quote]Originally posted by [i]-o-[/i] at 2007-6-6 02:08 AM:
8lu2N`'E] Yk l 請問各位bro有咩d好介紹.. BGLv$n*p1}
之前返左3日pizza hut就冇做..
q,f2Q`{l G 頂唔住佢咁長時間..pt人工做full time既野...T3T
,k i|V$X&|+GN 而家想搵第份做.. [/quote]6Gi-`z.Y6M

B0z\q.u+Tk L4Sv4k"f
How old are you ? If you 18 years or above....go to the hong kong jockey club....$41 PER HOUR ~

〥~灝~〥 發表於 2007-6-6 12:36 PM

pizza hut雖然唔算太辛苦"不過佢d工作時間真係好有問題~而且有時入面做野仲好亂

@娛樂滿紛 發表於 2007-6-6 12:52 PM

系 屋企做少爺吾知幾好, 放暑假, 就系因為暑期太熱, 比你休息下, j s?6\6_+s;~
你仲走去打工, 真系找苦吃, 放暑假, 去旅行玩下, 或者系屋企溫溫習。
$b7N#n{V0A*g 我從未打過暑期工, 以前d 人個個都話我, 成日要問屋企拿錢, 大個無出色, 敗家仔 ~
L*\AS#{sn3d_ 依家, 佢地仲 敢提咩??*s e,B+`;Y

"p*`]p}WFy 心態好重要.,Dab_'BK:lFaSv+B"kb
如果貼主, 你系等戈幾蚊雞開飯, 咁你死狗都要做la, 吾好學人講辛苦la。 \WA7?[]J`(U
如果你吾系戈幾蚊雞開飯, 番工的意義 只有 工作經驗。

比沙路 發表於 2007-6-6 04:27 PM

唉,樓主,我同妳一樣啦
o7b*j4abF8y'f 都係中5會考完,妳都好丫,"CA/Z+WZ?]I:v.PF
有份pizze做下,我填表都填到傻啦^ O }Ed.S;j&t
一份都仲未有丫,我反面想問妳唔做果間係邊丫,[W$_,p&rY5j/DR2J
我頂妳個位丫"

chiwang 發表於 2007-6-6 04:56 PM

if above 18, please PM me with your information, i have partime job...
Ws'[H/D m
/NHES `~ j It is legal ga, dont worry

Providence2 發表於 2007-6-6 05:15 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

J.T. 發表於 2007-6-6 06:10 PM

[quote]Originally posted by [i]@娛樂滿紛[/i] at 2007-6-6 12:52 PM:ovOq YM*z7P.O
系 屋企做少爺吾知幾好, 放暑假, 就系因為暑期太熱, 比你休息下, (~ k&_9S5vY
你仲走去打工, 真系找苦吃, 放暑假, 去旅行玩下, 或者系屋企溫溫習。n)o_&~k&Sm
我從未打過暑期工, 以前d 人個個都話我, 成日要問屋企拿錢, 大個無出色, 敗家仔 ~W `o;W8p&_~
依家, 佢地仲 敢提咩??
~|%D0H(fF0Oc9] _ p m)E o H t8\
心態好重要.
{L-D ~ Y%_R3L 如果貼主, 你系等戈幾蚊雞開飯, 咁你死狗都要做la, 吾好學人講辛苦la。 @3v2kdT:C0j~ k
如果你吾系戈幾蚊雞開飯, 番工的意義 只有 工作經驗。 [/quote]
ggoY;AX3qtv 其實你講得岩... qQ1@Y5[ Cf
小弟以前都係咁...
CjM-jh4W ZRu8r 放暑假都想打下工...6Ii(Di&L6O(R
果時阿媽鬧到飛起...
+r@"]V#}H 話有太子爺唔做...
"Nk;s`3C;N5? 出去出邊捱...又唔係等$$開飯...
!^W5l x6K-ud 果時覺得好無奈...
2?x5uI1RxnB 依加大左先識諗...

iknow 發表於 2007-6-6 06:17 PM

我都幾想做...~/`Xl,[ w }'g
不過搵左兩三個禮拜都搵唔到...
%F@,S*~3n1S wm Nq^ 我放棄罷了...
%m0T&|L&B3VvG7U8Hg 搵野學算la...n*ei[;_2^
雖然搵唔到外快, 賺多d錢買grad din ge衫...
R2t^%[%S:Xj 依家...只能問阿媽攞少量ge錢買...
0I!L`"W9`N 唯有盡量執平野la~

@娛樂滿紛 發表於 2007-6-6 07:29 PM

[quote]Originally posted by [i]J.T.[/i] at 2007-6-6 06:10 PM:#bPt%w%K{&kj

lR i.sH6CX2Y 其實你講得岩... M$YM.sX/`PE
小弟以前都係咁..... [/quote]
"sCZW/z%z{2U%@ ~ .L!K6i#|9G~'D:w \
:D 你啊媽都系關心你姐, 吾想你辛苦.
.YxiK%m 戈時d 人暗地裏話我啊媽慈母多敗兒添.
A e`Gl L0[ :eek: 我戈時真系覺得好黑暗a.
g2dHF i/B3^ d 所謂上流社會的啊姨, 竟然.............. 唉, 心酸.
/K:X%mU&F&i$p jU&[_S dpi
世界人人都可能在背後害你.
{_P%S M4C+f :dev: 但系你啊媽, 要害你, 一早系d 飯到毒你 la , haha.?9zl.D)M `
:haha: 自己諗的大道理, 吾好話我多口水.e'o1H6~&c
:agree: 吾信啊媽, 我真系吾知可以信邊個.
yq2A5I`9@ Va7l 信條女咩? =="

物__ 發表於 2007-6-6 08:00 PM

我覺得就算屋企有,都應該出去做下野,受下氣
R M;@R\ 知道搵錢不易

大優勢 發表於 2007-6-6 08:38 PM

[size=4]`tA:p@5g
8ii`C2uh]/Upx%Y
我同你講-br}]X
7i ?1u X$n'N YoK
你自己去揾
U8J1eHe[h5z
.i[:\R&`0i 因為你自己去揾2i$?2G#H6M{

1z#u-ae ?E K Rn(F;w 會比人更加快.......Z;?,YB a|$@ \jh#L
f"spg.U k'` C7P
依樣野真係好緊要1iJmon ~
\7z`l3v.d R
就係四個字%Y(r6Lr,v
^ O\#Pf}d qx
''人浮於事''jm0rC_;~V6^l

*w$d x[Z9wYo3`} 當你比人快明白依四個字
1c.PjE,E$]L ~)XBF7[@
你末真正揾工之前
$j VN?;T8Z ?Ir#RF{"g;s*_hQ
更加俾心機讀書9m!o x+UE#yzo
對將來條路....................好行好多嫁 :agree::agree:
` IG9V7ge
}5iN0D8R F!P5\ u X L2k&r3fQ\
  [/size]

@娛樂滿紛 發表於 2007-6-6 11:34 PM

人浮於事 ;^(R ZQ,~'Os9rYu
注釋: J b0H j+I4}3y
指找事的人多而可供就業的機會少。
:^$U.NnZHEj,H
3swC$X^0c3f 未明的快d 明 la.

karen0123 發表於 2007-6-9 11:03 PM

講真,我覺得做暑期工其實學到好多野,我做唔覺
9t7ljB:v`$g*iS5_
gn*J6g ZJ*[ W 最主要係你個暑期本身有無planning;ic4|i K3ao
0C)i0D v8K1lji
好似我咁,幫人補下習當做工
sF4UU)? 咁又可以有多D時間做其他野,例如:義工,遊水,踏單車等等
.g QC8t6[._fmQ 如果暑假就用黎做全職工既話,我覺得個暑假唔夠精彩.......+@A"F$s7pm-Ve)X:k I'x
因為你淨得做左一樣野9y_LGUf

\ _ pq` 所以我建議幫人補習最好,最多咪一個星期補兩次,每次兩個鐘GRhy*|9lJX+g
仲有自己個人時間用

ivanland 發表於 2007-6-9 11:36 PM

同你無冤無仇,所以唔介紹你做酒樓:P:P,Z,n.O ?V#d
? Te&BK,|o*zoh
咁搵過 7仔未ar:confused: 好似有d鋪 比22-x 蚊個鐘wor;)

PKTung2 發表於 2007-6-9 11:40 PM

放長假去做短期工係件好事.k6z.o3t*_)u
Sl'oO Uv9psh!T%C4fN+q
唔理有無家底,社會體驗對個人成長好有幫助

vv1668vv 發表於 2007-6-10 03:13 AM

溫室中長大既後生仔 初初出黎社會 揾食 難免 有D 唔習慣'I"RO NJ T
不過  要 幾耐先至學會  就靠你自己。
&c;u,M%x|^1X J,x'DT}4T
五十五十
e$V1`2eA 努力在前!總會有回報! ?e+f3Y Ex ElO#S1A%p
廢話唔多講。。?[c1j)R+}U"P,\
都系睇你自己耐力有幾多架姐。。。系咪?txk\e"C Ik-S
(~4z+b T9y sF
[[i] Last edited by vv1668vv on 2007-6-10 at 03:15 AM [/i]]

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.