娛樂滿紛 26FUN's Archiver

勇勇 發表於 2007-6-10 04:03 AM

[size=6][color=Red]大家搵PART TIME雖然急,但係大家一定要小心啊,人工高付出少就米鬼做LA,記住唔好比人呃啊!!:):):):):):)[/color][/size]

khkeung 發表於 2007-6-10 09:45 PM

出黎做下野
'Sso6]{\qK5n 再辛苦都好"{ ];UW5Z%b

Z/{.f:B(`@C4TCYb,g 人生閱歷總會有幫助I9PJ*~ch1@g Fl
多左體會#c2H6g7h2p^
就算比人話都係有一定價值
)}({W h%J#MP;rV D*[r7ZG+G*O P+Y1\
不過話說回頭3{OC };{'t}/Vr

k&B3P^\6hH| 唔做 part-time 都可以做其他野增值自己&v2A _ eP-m
總之 plan 下
}+H$M'PO 係有限空間盡量増值自己 k/h d1v@.E x1C
唔好淨係所謂既享受
fj(Y m4WZJ"_ nS9N?ss'uZ
咁就得架啦
"Y2c1N.L&BB#H S Enjoy thiz summer la~

艾力克 發表於 2007-6-11 12:28 PM

其實有邊份工唔辛苦呀?#Xg ?u:t~`T
點解d大人成日話"出去做下..學下野都好呀", 就係因為出黎做野可以學倒人與人o既相處技巧, 遇到唔公平o既事點處理(eg.食死貓), 點樣刻苦耐勞, 忍氣吞聲啦, 依d都係人工以外而人地睇唔倒o既野 PF}OY5UZ6T
講真, f.5做7仔,pizza hut都係為份人工同消磨下時間姐, d工作經驗不提也罷(因為大把人有做), 所以都只係收住錢咁學野咋
oAV [q e 6E1gtQ L+v0y
樓上都講得岩, 屋企唔等錢駛, 你又"夠"錢買自己野, 其實做份part-time, 用其他時間增值下自己仲好 :)

yiu333 發表於 2007-6-11 03:52 PM

hgfhgf

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

SCM 發表於 2007-6-11 09:37 PM

呢個時間真係好唔知點
D3K7P | K [;j 又未放榜
/P"hNLT 做少爺又覺悶*H+j x TCiV
搵工做
H:znZVB t{Y!aJ 又未出成績
1n:d$e.m!vy 只係搵到d低人工既野做下

lccsp6 發表於 2007-6-12 10:52 AM

日日係屋企冇聊冇野做2f)R` c uWN#ZZ
搵暑期工又冇人請2r-Q!G|-y,J BU `
到到都話5請暑期工
%g.A9E"C&pZV2L 唉~4C6\p8SXb;D
想做都冇得做
lc+a+yB(@5a 唯有去搵野學下啦f*] U-[$Pm#vP
好過係屋企
$P8an{+va9d 5知做乜

yin333 發表於 2007-6-12 02:51 PM

m記啦做~~~努力!!!!!!!!!!!

Triangel 發表於 2007-6-13 10:25 AM

[quote]Originally posted by [i]SCM[/i] at 2007-6-11 09:37 PM:
6e5N2k7c'r3V-l+?$I'| 呢個時間真係好唔知點TB#}m5\t0A
又未放榜&tuO iusb:GG
做少爺又覺悶Fl J |t8jb l
搵工做 5oa U ZL(gQ#tP;~q
又未出成績
r;QmQ0`;mK 只係搵到d低人工既野做下 [/quote]
[)D/c3@{ NCHn
{;O_C2IqQ 未幫 EF 打工囉:naughty:

SCM 發表於 2007-6-13 07:58 PM

[quote]Originally posted by [i]Triangel[/i] at 2007-6-13 10:25 AM:
A4_uVH?_U yC ,y.A#Q4NT0a;x
]qM1g.m nwv x
未幫 EF 打工囉:naughty: [/quote],gQ+IC.~X
一路都打緊長工la

ronja 發表於 2007-6-14 12:19 PM

[quote]Originally posted by [i]SCM[/i] at 2007-6-13 19:58:y3Z/~C:J
Q:h(g0np&L
一路都打緊長工la [/quote]+H7HS]+P S
7X:w3eMJU1jz(BZ
)\rz1f8ly c[

{%@%j6k(`-U B GJ:p 你想辭工都唔得呀:D:D
;|PD5cI{ s AdR&b^dL#M%j
仲要冇強積金.....你做唔做吖??:naughty:

@娛樂滿紛 發表於 2007-6-14 01:15 PM

[quote]Originally posted by [i]ronja[/i] at 2007-6-14 12:19 PM:2Q3?!sbv/j
&|:ITE4o&p5G

bb,u{K3bo6KP+?v,t
x+{7s!z ] |8z [3hdg/S&g%j
你想辭工都唔得呀:D:D U,o[~T(A.S%kP
zLB An |
仲要冇強積金.....你做唔做吖??:naughty: [/quote]p#jH$I{
+KS'[Dv?
:D ,口合口合, 笑L 死。

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.