中五畢業想搵part time
請問各位bro有咩d好介紹..之前返左3日pizza hut就冇做..
頂唔住佢咁長時間..pt人工做full time既野...T3T2|,_2],uZ"ovE1O
而家想搵第份做.. pizza hut都話辛苦~
你都係問阿媽拿零用錢算把 [quote]Originally posted by [i]coolyiceman[/i] at 2007-6-6 09:41 AM:a)Rh lX3[|(n
pizza hut都話辛苦~
你都係問阿媽拿零用錢算把 [/quote]2Mc\:pt
咁又唔好咁,第一句就叫佢放棄:haha:
雖然做pizza都辛苦係有小小唔掂。
如果佢覺得pt人工做full time野好辛苦既話。u4e#~.Mz'@e Bb:qUh
點解唔做full time呀!個心都舒服D啦!:D 我中7, 做暑期工,仲番得多過d full time,咪又係咁:sd4}CpY8`
你而家咩質素先,可以搵到咩工-_-Z'lS9h*zIX;]
而家搵食係咁家啦 [quote]Originally posted by [i]-o-[/i] at 2007-6-6 02:08 AM:,F%OtZu Kuy:T!P
請問各位bro有咩d好介紹..Wi'w9y\(h|c9^+f
之前返左3日pizza hut就冇做..
頂唔住佢咁長時間..pt人工做full time既野...T3T
而家想搵第份做.. [/quote]
How old are you ? If you 18 years or above....go to the hong kong jockey club....$41 PER HOUR ~ pizza hut雖然唔算太辛苦"不過佢d工作時間真係好有問題~而且有時入面做野仲好亂 系 屋企做少爺吾知幾好, 放暑假, 就系因為暑期太熱, 比你休息下,
你仲走去打工, 真系找苦吃, 放暑假, 去旅行玩下, 或者系屋企溫溫習。
我從未打過暑期工, 以前d 人個個都話我, 成日要問屋企拿錢, 大個無出色, 敗家仔 ~)Ty8H&ex]'\3Z&x
依家, 佢地仲 敢提咩??&T6S3y8| J
心態好重要. A,_MKS)U
如果貼主, 你系等戈幾蚊雞開飯, 咁你死狗都要做la, 吾好學人講辛苦la。
如果你吾系戈幾蚊雞開飯, 番工的意義 只有 工作經驗。 唉,樓主,我同妳一樣啦
都係中5會考完,妳都好丫,]eqZ'g)raC
有份pizze做下,我填表都填到傻啦&U:\:~H}t
一份都仲未有丫,我反面想問妳唔做果間係邊丫,
我頂妳個位丫" if above 18, please PM me with your information, i have partime job...
8hb7QA"J)AYu
It is legal ga, dont worry **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]Originally posted by [i]@娛樂滿紛[/i] at 2007-6-6 12:52 PM:qUj9ZJ*n;@0B8]?r
系 屋企做少爺吾知幾好, 放暑假, 就系因為暑期太熱, 比你休息下,
你仲走去打工, 真系找苦吃, 放暑假, 去旅行玩下, 或者系屋企溫溫習。
我從未打過暑期工, 以前d 人個個都話我, 成日要問屋企拿錢, 大個無出色, 敗家仔 ~m'A? C_t.c4@GhW
依家, 佢地仲 敢提咩??
心態好重要.
如果貼主, 你系等戈幾蚊雞開飯, 咁你死狗都要做la, 吾好學人講辛苦la。
如果你吾系戈幾蚊雞開飯, 番工的意義 只有 工作經驗。 [/quote]W+B'dfC$Y/k@
其實你講得岩...*YHH,m4m1e
小弟以前都係咁...
放暑假都想打下工... Cirro-~
果時阿媽鬧到飛起...$V{U-m+MK#z
話有太子爺唔做..._8tUY1{5\
出去出邊捱...又唔係等$$開飯...W6|lRvBq
果時覺得好無奈...f3JV(T3e&E\
依加大左先識諗... 我都幾想做...
不過搵左兩三個禮拜都搵唔到...
我放棄罷了...3r1t*Y ?+S,ib
搵野學算la...\:I"CK.M4n
雖然搵唔到外快, 賺多d錢買grad din ge衫...muC.r?c6P$]#A
依家...只能問阿媽攞少量ge錢買...
唯有盡量執平野la~ [quote]Originally posted by [i]J.T.[/i] at 2007-6-6 06:10 PM:
其實你講得岩...
小弟以前都係咁..... [/quote]9Jf C%g'In:M
:D 你啊媽都系關心你姐, 吾想你辛苦.