娛樂滿紛 26FUN's Archiver

-o- 發表於 2007-6-6 02:08 AM

中五畢業想搵part time

請問各位bro有咩d好介紹..
A'r$yO)NN 之前返左3日pizza hut就冇做..
]9Y,cupcPL 頂唔住佢咁長時間..pt人工做full time既野...T3T2|,_2],uZ"ovE1O
而家想搵第份做..

coolyiceman 發表於 2007-6-6 09:41 AM

pizza hut都話辛苦~
Cb,@Xo!b 你都係問阿媽拿零用錢算把

自由神 發表於 2007-6-6 10:04 AM

[quote]Originally posted by [i]coolyiceman[/i] at 2007-6-6 09:41 AM:a)Rh lX3[|(n
pizza hut都話辛苦~
-v,v4zf ^(|-PbW.Wt 你都係問阿媽拿零用錢算把 [/quote]2Mc\:pt
咁又唔好咁,第一句就叫佢放棄:haha:
k*cx8Hv8TC2Li
,N:t+e8kF C)fJx 雖然做pizza都辛苦係有小小唔掂。
d6iAV:a h m5^+Pm r 如果佢覺得pt人工做full time野好辛苦既話。u4e#~.Mz'@e Bb:qUh
點解唔做full time呀!個心都舒服D啦!:D

物__ 發表於 2007-6-6 10:19 AM

我中7, 做暑期工,仲番得多過d full time,咪又係咁:sd4}CpY8`
你而家咩質素先,可以搵到咩工-_-Z'lS9h*zI X;]
而家搵食係咁家啦

lsx6954 發表於 2007-6-6 10:44 AM

[quote]Originally posted by [i]-o-[/i] at 2007-6-6 02:08 AM:,F%OtZu Kuy:T!P
請問各位bro有咩d好介紹..Wi'w9y\(h|c9^+f
之前返左3日pizza hut就冇做..
4SF/K3y%H;g t-| 頂唔住佢咁長時間..pt人工做full time既野...T3T
/@3D@7f1n0G'Cs6V 而家想搵第份做.. [/quote]
1KR2Ev.h
8}!I[w,ob
VQsI'c How old are you ? If you 18 years or above....go to the hong kong jockey club....$41 PER HOUR ~

〥~灝~〥 發表於 2007-6-6 12:36 PM

pizza hut雖然唔算太辛苦"不過佢d工作時間真係好有問題~而且有時入面做野仲好亂

@娛樂滿紛 發表於 2007-6-6 12:52 PM

系 屋企做少爺吾知幾好, 放暑假, 就系因為暑期太熱, 比你休息下,
U u5b9z2dnD8w 你仲走去打工, 真系找苦吃, 放暑假, 去旅行玩下, 或者系屋企溫溫習。
?.`\M W$I/w-S;A 我從未打過暑期工, 以前d 人個個都話我, 成日要問屋企拿錢, 大個無出色, 敗家仔 ~)Ty8H&ex]'\3Z&x
依家, 佢地仲 敢提咩??&T6S3y8| J

1e2A AsUH6IV 心態好重要. A,_MKS)U
如果貼主, 你系等戈幾蚊雞開飯, 咁你死狗都要做la, 吾好學人講辛苦la。
oR\L JrsN*u#TP K 如果你吾系戈幾蚊雞開飯, 番工的意義 只有 工作經驗。

比沙路 發表於 2007-6-6 04:27 PM

唉,樓主,我同妳一樣啦
T J;eW#w:Q ^ 都係中5會考完,妳都好丫,]eqZ'g)raC
有份pizze做下,我填表都填到傻啦&U:\:~H}t
一份都仲未有丫,我反面想問妳唔做果間係邊丫,
a ]P`Eag 我頂妳個位丫"

chiwang 發表於 2007-6-6 04:56 PM

if above 18, please PM me with your information, i have partime job...
%@2g7J W#h 8hb7QA"J)AYu
It is legal ga, dont worry

Providence2 發表於 2007-6-6 05:15 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

J.T. 發表於 2007-6-6 06:10 PM

[quote]Originally posted by [i]@娛樂滿紛[/i] at 2007-6-6 12:52 PM:qUj9Z J*n;@0B8]?r
系 屋企做少爺吾知幾好, 放暑假, 就系因為暑期太熱, 比你休息下,
B1f6M1V"TT 你仲走去打工, 真系找苦吃, 放暑假, 去旅行玩下, 或者系屋企溫溫習。
_Xo Lr\2['cqB6XB 我從未打過暑期工, 以前d 人個個都話我, 成日要問屋企拿錢, 大個無出色, 敗家仔 ~m'A? C_t.c4@GhW
依家, 佢地仲 敢提咩??
k Yp$Wp&p
6z uixgd*^\#s 心態好重要.
)Q+E7e/k&O;imM 如果貼主, 你系等戈幾蚊雞開飯, 咁你死狗都要做la, 吾好學人講辛苦la。
Ra7k%hb!Y 如果你吾系戈幾蚊雞開飯, 番工的意義 只有 工作經驗。 [/quote]W+B'df C$Y/k@
其實你講得岩...*YH H,m4m1e
小弟以前都係咁...
h$q BDri[ 放暑假都想打下工... Cirro-~
果時阿媽鬧到飛起...$V{U-m+MK#z
話有太子爺唔做..._8tUY1{5\
出去出邊捱...又唔係等$$開飯...W6|lRvBq
果時覺得好無奈...f3JV(T3e&E\
依加大左先識諗...

iknow 發表於 2007-6-6 06:17 PM

我都幾想做...
Roaf(O(B e%CNn 不過搵左兩三個禮拜都搵唔到...
j'@]iR]M 我放棄罷了...3r1t*Y ?+S,ib
搵野學算la...\:I"CK.M4n
雖然搵唔到外快, 賺多d錢買grad din ge衫...muC.r?c6P$]#A
依家...只能問阿媽攞少量ge錢買...
BctX"m&\%i3Ld6^ 唯有盡量執平野la~

@娛樂滿紛 發表於 2007-6-6 07:29 PM

[quote]Originally posted by [i]J.T.[/i] at 2007-6-6 06:10 PM:
G!` Vn0V$~t9hMs
Ol2eoh8q3`.^ 其實你講得岩...
t+P)LS7J}Jn%i @5B 小弟以前都係咁..... [/quote]9JfC%g'In:M

2S7C1vX*pZ"Hi+X j!S :D 你啊媽都系關心你姐, 吾想你辛苦.cF"o/]&J)g"_nL
戈時d 人暗地裏話我啊媽慈母多敗兒添. \ VQ n2~s`m
:eek: 我戈時真系覺得好黑暗a.e'k7\ qkH
d 所謂上流社會的啊姨, 竟然.............. 唉, 心酸.
#rBo+^B5p6]H)pD n
M/?3I:^/{`7_R 世界人人都可能在背後害你.
S|)]FN+M$VC` :dev: 但系你啊媽, 要害你, 一早系d 飯到毒你 la , haha.Xhry3T h(AM
:haha: 自己諗的大道理, 吾好話我多口水.
FJnJ,\r:Y :agree: 吾信啊媽, 我真系吾知可以信邊個.
5zt2@7Z%h uRc;e+{ 信條女咩? =="

物__ 發表於 2007-6-6 08:00 PM

我覺得就算屋企有,都應該出去做下野,受下氣7eYfI}-l
知道搵錢不易

大優勢 發表於 2007-6-6 08:38 PM

[size=4]
YB*G?U@2EB
V)m)VZNx1j&G8? 我同你講
:I3t(tO,duzg/Kx }xi/r7Qo
你自己去揾
xw8tH`Y r
"sM2j a:A5Sa7T9s/I 因為你自己去揾*{X#LTv E Q
8h P`4[pR"^-B
會比人更加快.......EG9{5D)__Et

h2fTM6w/|4} 依樣野真係好緊要`6Q5b m"B"p)p%p
K9|!w cg1e
就係四個字@T[ Y3G+I1]
3yE*Gx9y){
''人浮於事''
c7NO&NM/f (a$RD/t6m
當你比人快明白依四個字
}k0`q%p d&h q"h:hr8@}(Ct^
你末真正揾工之前
0Y'z;q c sIisS d _#t(_p0guL
更加俾心機讀書*Z _#M6Xjv
對將來條路....................好行好多嫁 :agree::agree:
.pHerv\3t5|.L 4BNag0J+?+ml

hz9c$eo F   [/size]

@娛樂滿紛 發表於 2007-6-6 11:34 PM

人浮於事 I&uh%[O0|^&d4g@*K Z&C
注釋:
6F q4ty-u,D6q1d 指找事的人多而可供就業的機會少。 bYz#F%f+Z
/y{ Iz/l k Knq)w)@s
未明的快d 明 la.

karen0123 發表於 2007-6-9 11:03 PM

講真,我覺得做暑期工其實學到好多野,我做唔覺F+m@/U6^;i([Uj-V"wj

F*e7Z8kn,J8lb 最主要係你個暑期本身有無planning ` vRr7p;\

!z4s$jK-O g/T.Jt 好似我咁,幫人補下習當做工
e Z^8].B*f[eX^ 咁又可以有多D時間做其他野,例如:義工,遊水,踏單車等等&@ MW#`\ TO
如果暑假就用黎做全職工既話,我覺得個暑假唔夠精彩.......8d nF+^ j/e*['m1Q+zA8a
因為你淨得做左一樣野:sH AAP K

PM F0{a8yF@ 所以我建議幫人補習最好,最多咪一個星期補兩次,每次兩個鐘)X-q?xn-a/LZN|
仲有自己個人時間用

ivanland 發表於 2007-6-9 11:36 PM

同你無冤無仇,所以唔介紹你做酒樓:P:PG,u.d$gJ ]
3xZA6w1H#QS8Y
咁搵過 7仔未ar:confused: 好似有d鋪 比22-x 蚊個鐘wor;)

PKTung2 發表於 2007-6-9 11:40 PM

放長假去做短期工係件好事$I!ZK4a6Z?%ew

1dj!X1aP(Y rT 唔理有無家底,社會體驗對個人成長好有幫助

vv1668vv 發表於 2007-6-10 03:13 AM

溫室中長大既後生仔 初初出黎社會 揾食 難免 有D 唔習慣
aY?vU K|$t4C 不過  要 幾耐先至學會  就靠你自己。knIg4q;SI#jp

OU5I$Q(x A9T;P7C 五十五十+R"ngn$J
努力在前!總會有回報! ?)b+o,o NI-az.r)I
廢話唔多講。。?3gZZ Ol T o*wT
都系睇你自己耐力有幾多架姐。。。系咪?$A[*T[ Non9pJ@

gj [Wb,d [[i] Last edited by vv1668vv on 2007-6-10 at 03:15 AM [/i]]

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.