娛樂滿紛 26FUN's Archiver

dicky2868 發表於 2007-6-6 05:32 PM

呢排天氣好熱,一日沖N次涼

慳冷氣費變成浪費食水:haha:

iknow 發表於 2007-6-6 05:40 PM

我最多都係兩次而已...

kuru 發表於 2007-6-6 05:45 PM

沖涼都係短時間舒服, 开冷氣係最持久方法~

chong2002 發表於 2007-6-6 06:10 PM

[quote]Originally posted by [i]kuru[/i] at 2007-6-6 05:45 PM:r l(v `z
沖涼都係短時間舒服, 开冷氣係最持久方法~ [/quote]#R NegK"@wJ
但開冷氣又令氣溫繼續上升喎....IJpP$q(X7nL
惡性循環...:cry:

iknow 發表於 2007-6-6 06:20 PM

[quote]Originally posted by [i]kuru[/i] at 2007-6-6 05:45 PM:
Vz`,c\O 沖涼都係短時間舒服, 开冷氣係最持久方法~ [/quote] W(pj-Q].?vd
沖涼除左想舒服...B1I8XY j
最重要係沖走身上ge汗...n^T ?X*C
唔沖ge話...留喺身上只會臭=="又痴立立...
:IB Z?!~G2zM2rGL 重唔舒服... p6xh.nnj
開冷氣, 好唔環保...不過因為d人開...d熱氣「公」晒入屋...所以先開=="
ks']N4[8e 有冇可能全城都唔開冷氣呢...唔知~
NJ2v:x"[qN%W 姐係唔係果d咩q野唔開冷氣日...呢個日子基本冇咩人理...
^`_Hl4Bix bi8xs 學校參加左都照開校長室, hall果d...只係唔開課室=="

babo 發表於 2007-6-6 06:26 PM

[quote]Originally posted by [i]iknow[/i] at 2007-6-6 06:20 PM:
G;W"r%x6f7G_r.L ?9Wc^y,F z:Xc@S
沖涼除左想舒服...
u E})Az1Wk^ 最重要係沖走身... [/quote] \r ugsJV'P6S
7|1jt1vv*Q@Ps
唔開冷氣日確實係好...J m-d-nk W@,an
但另一樣影響天氣就係交通工具...$ws7}?O1B.l!PE

*G9v*S3KGub 唉..對比番我以前讀中學時..都係6年前..
ag|/o#p.hW 間學校無冷氣...淨係頭頂四把大風扇...q-[-SKR'^-Mc
好爽..不過坐正下面就會吹到頭暈=.=

iknow 發表於 2007-6-6 06:30 PM

[quote]Originally posted by [i]babo[/i] at 2007-6-6 06:26 PM:
3~ t&U mID w)])M]6qL-m
2TJL$Fs ~-J7O
唔開冷氣日確實係好...7F4B2rtKGK9s
但另一樣... [/quote]
{wd2Ep6H 我小學果時學校都係未興裝冷氣...-vyP\#}9x*cn_}
個個都出晒汗=="
3p9k}o rG C 俾吊扇吹真係好正~
W!Vum0q,QeV K&` 不過枱面D野就吹晒落地...

155220 發表於 2007-6-6 07:14 PM

[quote]Originally posted by [i]iknow[/i] at 2007-6-6 18:20:
'mH(eL@
s+y5E9X(`N?s.@ 沖涼除左想舒服...
u`O-ax[\ 最重要係沖走身... [/quote]?T;s?FG
Qj4fIgYDV ?m
係咁嫁喇,人有貴殘之分...11點55分放lunch,1點先開番冷氣...好多人12點半已經返回課室,激死......
b.`X9O}y 其實響屋企,我覺得單人/2人同床開風扇都已經足夠。

GTOGTO 發表於 2007-6-7 03:51 PM

忍唔住可以出街屈室內冷氣.f}#P!p!x*Df
浪費水同電都要交費=_=

大優勢 發表於 2007-6-7 04:52 PM

圖書館訓一訓

勇勇 發表於 2007-6-7 07:01 PM

[quote]Originally posted by [i]大優勢[/i] at 2007-6-7 16:52:2J ^]1g1a6Y.\
圖書館訓一訓 [/quote]
`0@ ^bL U7G2e y [size=5][color=Blue]去圖書館好容易比人威脅上天台訓一訓喎:o:o:o:o怕怕怕怕:(:(:(:([/color][/size]

head 發表於 2007-6-7 07:02 PM

[quote]Originally posted by [i]勇勇[/i] at 2007-6-7 19:01:
9@ZOQ$\.qP0[
7mo0x]'MaY.k [size=5][color=Blue]去圖書館好容易比人威脅上天台訓一訓喎:o:o:o:o怕怕怕怕:(:(:(:([/color][/size] [/quote]
/}s3ve m0cehI!Fj -?}1p R$?Ws

a;yumzda :confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused:
4` d zsr4l \_ 咩意思:secret:

勇勇 發表於 2007-6-7 07:06 PM

[quote]Originally posted by [i]head[/i] at 2007-6-7 19:02:g yx MI)i
W5OU+ANZ3f
5G?"pBy!W"b x9D:lgh"Y

|'y5v2t0_U :confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused:
9h(M&_b4cr 咩意思:secret: [/quote]
!b k3{xi,Fe-K$o.yc 講下笑姐:P:P:P
+]D!]g%_ 你冇睇今日新聞咩:):):)

asdfasdfasdf123 發表於 2007-6-8 01:46 AM

開冷氣咪仲好,,,  又舒服

rfky 發表於 2007-6-8 02:11 PM

兩樣都係浪費 ?iu!?&O9G1HY
都冇乜分別

@娛樂滿紛 發表於 2007-6-8 03:49 PM

寫字樓 d 福佳. 個個開冷氣, 穿厚厚西裝.
G-n Z.Tx :dev: 仲學人講咩環保.

kaikai886 發表於 2007-6-10 02:20 PM

我最多都只係沖2次...
Q%X"SF/?Ugq 真係熱到爆燈-.-

tomasson 發表於 2007-9-9 02:37 PM

最多2次姐..唔洗 3,4次咁嚴重呀 ==

trunks 發表於 2007-9-10 12:10 AM

沖完一樣熱, 抺身果陣已經再出汗, 完全無用.... i!tY6PM5O Q6d
飲冰水會唔會好d呢.....

逃犯2 發表於 2007-9-10 11:18 AM

沖多幾次涼浪費大量水資源,我要以環保為重,邀請多個女的一起,珍惜地球資源!!!!!

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.