娛樂滿紛 26FUN's Archiver

dicky2868 發表於 2007-6-6 05:32 PM

呢排天氣好熱,一日沖N次涼

慳冷氣費變成浪費食水:haha:

iknow 發表於 2007-6-6 05:40 PM

我最多都係兩次而已...

kuru 發表於 2007-6-6 05:45 PM

沖涼都係短時間舒服, 开冷氣係最持久方法~

chong2002 發表於 2007-6-6 06:10 PM

[quote]Originally posted by [i]kuru[/i] at 2007-6-6 05:45 PM: o|&hOh{|
沖涼都係短時間舒服, 开冷氣係最持久方法~ [/quote]T(ol4\0`6p7b? b;f-E\
但開冷氣又令氣溫繼續上升喎...
,N^AUqO 惡性循環...:cry:

iknow 發表於 2007-6-6 06:20 PM

[quote]Originally posted by [i]kuru[/i] at 2007-6-6 05:45 PM:
`2u(e*@_)uA 沖涼都係短時間舒服, 开冷氣係最持久方法~ [/quote]
-_ `%a'gq Tbr:`p 沖涼除左想舒服...
%h:xgBh%v?3|Xs 最重要係沖走身上ge汗...1U9yvy0}:_
唔沖ge話...留喺身上只會臭=="又痴立立...
J6Y#{-^] 重唔舒服...
%W5@jXS)`@ 開冷氣, 好唔環保...不過因為d人開...d熱氣「公」晒入屋...所以先開=="$T-WE? Q/^heW
有冇可能全城都唔開冷氣呢...唔知~
+\ E'{+KC u,AU 姐係唔係果d咩q野唔開冷氣日...呢個日子基本冇咩人理...
:~Wx3vZ.c1l!R.G)w 學校參加左都照開校長室, hall果d...只係唔開課室=="

babo 發表於 2007-6-6 06:26 PM

[quote]Originally posted by [i]iknow[/i] at 2007-6-6 06:20 PM: hN ~w:z0R+]3SHk3f

$n2~i w(w.c*l:Wm}H 沖涼除左想舒服...
4N%`+R0d*]Yf7x7C2`[O 最重要係沖走身... [/quote]V,Vf8@"m+U~,g4J
]0pow-X'j
唔開冷氣日確實係好...,x*LjE%lEW3~1U
但另一樣影響天氣就係交通工具...
/~3mQuY8I%OI9D Z?$VNm8Jk
唉..對比番我以前讀中學時..都係6年前..
L:_)YBShp6u*W 間學校無冷氣...淨係頭頂四把大風扇...L+|+B6r"RJf@1j
好爽..不過坐正下面就會吹到頭暈=.=

iknow 發表於 2007-6-6 06:30 PM

[quote]Originally posted by [i]babo[/i] at 2007-6-6 06:26 PM:-?a*| qq1t? S]

A&?(?|Of W j
L*}(T1S)O:c4I-ph 唔開冷氣日確實係好...
_"Vps*Rsk!`5\/^ 但另一樣... [/quote]f];v*Wm7Jq]
我小學果時學校都係未興裝冷氣...
Of xOi$h8Yd 個個都出晒汗=="
6Je;m `;l4yE6\-J0] 俾吊扇吹真係好正~
P6?_&^Ni]7QLY 不過枱面D野就吹晒落地...

155220 發表於 2007-6-6 07:14 PM

[quote]Originally posted by [i]iknow[/i] at 2007-6-6 18:20:
e,m#X+B}k|T Yv/G2bi*UN"r
沖涼除左想舒服...
[@%?;q(TU,e 最重要係沖走身... [/quote]2fbby&@fb

z5`!Pmt]`)t 係咁嫁喇,人有貴殘之分...11點55分放lunch,1點先開番冷氣...好多人12點半已經返回課室,激死......1ObT ~0|#~ u
其實響屋企,我覺得單人/2人同床開風扇都已經足夠。

GTOGTO 發表於 2007-6-7 03:51 PM

忍唔住可以出街屈室內冷氣
UzW.YJM$A.F 浪費水同電都要交費=_=

大優勢 發表於 2007-6-7 04:52 PM

圖書館訓一訓

勇勇 發表於 2007-6-7 07:01 PM

[quote]Originally posted by [i]大優勢[/i] at 2007-6-7 16:52:r!L?vwzh
圖書館訓一訓 [/quote]_ v%o ^7z:S w7S*Y
[size=5][color=Blue]去圖書館好容易比人威脅上天台訓一訓喎:o:o:o:o怕怕怕怕:(:(:(:([/color][/size]

head 發表於 2007-6-7 07:02 PM

[quote]Originally posted by [i]勇勇[/i] at 2007-6-7 19:01:+R%E qY${W!w d H

+D+z,n R2B uh ~ ii [size=5][color=Blue]去圖書館好容易比人威脅上天台訓一訓喎:o:o:o:o怕怕怕怕:(:(:(:([/color][/size] [/quote]
7J8_ |+z5Jl #Y0XG6C*lJ_

E%~T,\E,y.\ :confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused:dAN Ha%q3O/y-h
咩意思:secret:

勇勇 發表於 2007-6-7 07:06 PM

[quote]Originally posted by [i]head[/i] at 2007-6-7 19:02:
?['Y-?P,hv}} kEp!W P~,~m6k

d%D-K;{A,g9e TJ!_
S]@m F :confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused:hO(Vj-p ~ d
咩意思:secret: [/quote]4UvI.];F3y#fT'c
講下笑姐:P:P:P*Pd&JpF ND YVw
你冇睇今日新聞咩:):):)

asdfasdfasdf123 發表於 2007-6-8 01:46 AM

開冷氣咪仲好,,,  又舒服

rfky 發表於 2007-6-8 02:11 PM

兩樣都係浪費
[8Q ]wsWl 都冇乜分別

@娛樂滿紛 發表於 2007-6-8 03:49 PM

寫字樓 d 福佳. 個個開冷氣, 穿厚厚西裝.U&h0_2S#n:}
:dev: 仲學人講咩環保.

kaikai886 發表於 2007-6-10 02:20 PM

我最多都只係沖2次...O'?#lYiF K T
真係熱到爆燈-.-

tomasson 發表於 2007-9-9 02:37 PM

最多2次姐..唔洗 3,4次咁嚴重呀 ==

trunks 發表於 2007-9-10 12:10 AM

沖完一樣熱, 抺身果陣已經再出汗, 完全無用.... ;g/j(R |%P|-~ lA2g
飲冰水會唔會好d呢.....

逃犯2 發表於 2007-9-10 11:18 AM

沖多幾次涼浪費大量水資源,我要以環保為重,邀請多個女的一起,珍惜地球資源!!!!!

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.