有冇邊D渡假屋唔租得?
我近來想同一班同學租渡假屋玩,但驚比人呃租左D好猛的渡假屋,0UG0y0p(Z所以想請問各位可否提供一些地點的渡假屋,一定唔租得?
唔該晒~ 信則四圍都有野 ( 睇睇你後面:eek: ):dev:DZJ:Aj h
8d i+hGr&|bxt!af0\
不信則冇:D 東提出哂名架喇 :D 吾信LIE D 野. 不信則無 [quote]Originally posted by [i]@娛樂滿紛[/i] at 2007-6-7 12:37 PM:c0d2He'}
:D 吾信LIE D 野. 不信則無 [/quote]-\)J!kZP+n&S-ZT
4sh6LQ'wh9UV\PMt
:D:D咁你租?!r&b4R7@5jo
夠唔夠膽叫佢俾個l_+A^J,h:o
最無人租7I(Rj9lp Skc#{%u,~
即係最勁鬼個間住先:P [quote]Originally posted by [i]大優勢[/i] at 2007-6-7 01:36 PM:
h9{3r1XN;H
:D:D咁你租
夠唔夠膽叫佢俾個
最無人租
即係最勁鬼個間住先:P [/quote]P1|K+jA&g5g-m
:giveup: 吾系咁都好驚丫?
:nogood: 人仲可怕過鬼 la.l {%`%sEMjw2O+a
我諗d 鬼可能怕左我.
如果你識佢地, 吾該叫佢搵下我. 比我睇睇佢地咩樣.
頁:
[1]