娛樂滿紛 26FUN's Archiver

samsam1008 發表於 2007-6-7 02:31 AM

有冇邊D渡假屋唔租得?

我近來想同一班同學租渡假屋玩,但驚比人呃租左D好猛的渡假屋,0UG0y0p(Z
所以想請問各位可否提供一些地點的渡假屋,一定唔租得?
{gE&WtH 唔該晒~

ckyckk 發表於 2007-6-7 02:34 AM

信則四圍都有野 ( 睇睇你後面:eek: ):dev: DZJ:Aj h
8d i+h Gr&|bxt!af0\
不信則冇:D

Lung 發表於 2007-6-7 03:16 AM

東提出哂名架喇

@娛樂滿紛 發表於 2007-6-7 12:37 PM

:D 吾信LIE D 野. 不信則無

大優勢 發表於 2007-6-7 01:36 PM

[quote]Originally posted by [i]@娛樂滿紛[/i] at 2007-6-7 12:37 PM:c0d2He'}
:D 吾信LIE D 野. 不信則無 [/quote]-\)J!kZP+n&S-ZT

'wLgX$T2\ 4sh6LQ'wh9UV\PMt
:D:D咁你租 ?!r&b4R7@5jo
夠唔夠膽叫佢俾個l_+A^J,h:o
最無人租7I(Rj9lp Skc#{%u,~
即係最勁鬼個間住先:P

@娛樂滿紛 發表於 2007-6-7 01:53 PM

[quote]Originally posted by [i]大優勢[/i] at 2007-6-7 01:36 PM:
L4e_6ks.w+fx9b
y APm+C4wNt h9{3r1XN;H

V3{7Y `VWf)_i Y :D:D咁你租
h~pz]m'd` 夠唔夠膽叫佢俾個
G@B a4wX 最無人租
*D0L7]2xp/H/~A 即係最勁鬼個間住先:P [/quote]P1|K+jA&g5g-m

.I-x7z0QS H#SR :giveup: 吾系咁都好驚丫?
5T3ZC4h V)N7o :nogood: 人仲可怕過鬼 la.l{%`%sEMjw2O+a
我諗d 鬼可能怕左我.
gvt,EmY8sw2v SO 如果你識佢地, 吾該叫佢搵下我. 比我睇睇佢地咩樣.

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.