hukuro 發表於 2007-6-9 02:29 AM
今日下晝信和停電
如題
H/WdW3D7P
好少何會咁:D
hukuro 發表於 2007-6-9 02:30 AM
仲有一張:clap:
chong2002 發表於 2007-6-9 12:10 PM
係未停前我先去完...
P(lVZ]KN}
走左無耐就停左...真係好彩=.=
5J3B1XjJ,M
好耐之前去買反板
.gf8dn k;fT1Q&z0B
有人突然間話走鬼
/V_&}JS;x3f
R{
跟住個情況勁亂
]I$d!`0u"ZJ-W k
差d變人踩人...嚇到我呀~哈
ngage 發表於 2007-6-9 01:32 PM
what happen why no power ga??
GTOGTO 發表於 2007-6-9 04:51 PM
海關掃檔?得佢地無得走^o^
勇勇 發表於 2007-6-9 05:10 PM
D古或仔玩到停電LEE招,好野好野!!
頁:
[1]