娛樂滿紛 26FUN's Archiver

ASPP 發表於 2007-6-10 01:57 PM

麥當勞 vs KFC

kfc 正統雞!好食!

FRANCISE 發表於 2007-6-10 02:10 PM

KFC ...................:secret:

kaikai886 發表於 2007-6-10 02:27 PM

2間都唔鐘意...

@娛樂滿紛 發表於 2007-6-10 02:37 PM

2間都好鐘意. 本人極之 like 快餐. 有咁快,得咁快 , 就最好.

head 發表於 2007-6-10 03:27 PM

麥當勞  KFC  兩間都差唔多 以前都9唔9幫襯哈迪斯  不過依家摺左LU:dev:

大優勢 發表於 2007-6-10 03:34 PM

咁多野鬥lC3Z(dB8Rj.BNy-T
2n:Avi$u3H c,a6H
你想鬥乜先 ?!!!!!!!!!!
#ium2L9H+A(Y 2F(M:XM)a:`*B
重有你應該去飲食區

kaichun88 發表於 2007-6-10 04:06 PM

[quote]Originally posted by [i]大優勢[/i] at 2007-6-10 03:34 PM:+f0Vk iE PVT
咁多野鬥
7]S;B*UzSf} l8J6jB'atL
你想鬥乜先 ?!!!!!!!!!!
:wDPY]"c0b 2r&}@iE2A
重有你應該去飲食區 [/quote]On uL`+N
樓主話kfc正統雞,似乎係鬥雞:P:P:P^{-r:]1CU1B,y
KFC調味方面幾好,可能係整慣雞既關係+pkP0fQK&^5f5H
麥記d雞:nogood:

發表於 2007-6-10 06:45 PM

有無人發覺以前kfc d雞好味d

makin 發表於 2007-6-10 07:57 PM

正唔正統我就唔知..0a w&p_E2H
淨係知宜家kfc d雞d肉好老..唔夠滑-.-..
y:lN:N1DSbY d汽水又超多冰-.-

大優勢 發表於 2007-6-10 10:52 PM

[quote]Originally posted by [i]kaichun88[/i] at 2007-6-10 04:06 PM:
US/XW"G1z
g{)o9LWB7m 樓主話kfc正統雞,似乎係鬥雞:P:P:Pz4WRE |y.u(_
KFC調味方面幾好,可能係整慣雞既關係%f/IV+o4CR6hnCt
麥記d雞:nogood: [/quote]0?9[.C/\/ot;j

A$__ s5E;I!| ] ] ]]Hgt$r:R Hg
多餘bT9`_1yn4tD3y
U ca3b:OV c"M
同主力賣雞公司
"xBp T S[&r%a$x
lh `YaC 講佢啲雞最好................. ?zc&k `3DnC

;_oe8PkD v 多餘中既多餘 :nogood::nogood:

YingTung 發表於 2007-6-11 01:25 AM

唔知點解~兩間野既雞次次食完個胃都好唔舒服。HD%y:p2k"k
以前仲係學生梗係成日食,
j:~"RL1e0mZ"f.i-a*J 而家睬佢地都傻~兩間都唔好食。

suntan 發表於 2007-6-11 10:28 AM

I like KFC more than McDonald, KFC's taste is better than McDonald

qqwqqwqqw1 發表於 2007-6-11 11:02 AM

我如果一個人去kfc,只會食飯同薯蓉:D
"atx"q_bS,aRIu 唔會叫雞:redface:

magic 發表於 2007-6-11 01:08 PM

[quote]Originally posted by [i]qqwqqwqqw1[/i] at 2007-6-11 11:02 AM:
4EW{h+q#y 我如果一個人去kfc,只會食飯同薯蓉:D
v2H'z u8Q)Cw 唔會叫雞:redface: [/quote]xT5Ut8}BF8cv1~v)V^
一個人去深圳,亦一定會叫雞....:D

勇勇 發表於 2007-6-11 02:46 PM

[quote]Originally posted by [i]奇[/i] at 2007-6-10 18:45:
%}Qz%I8u&v 有無人發覺以前kfc d雞好味d [/quote]
b&wPpc 係喎!我小朋友嘅時候去KFC食雞同薯蓉真係好食D喎!(z9XI6a upK
[size=6]可能因為我係小朋友關係,細個冇錢9唔9去食所以覺得好好味道!87年KFC真係好貴!![/size]

kaichun88 發表於 2007-6-11 10:41 PM

[quote]Originally posted by [i]勇勇[/i] at 2007-6-11 02:46 PM: ~2M}nY;g o.R
4w q?+JW?$][b
係喎!我小朋友嘅時候去KFC食雞同薯... [/quote]AZOXo*A Qx v1B
可唔可以講下點貴法?

kaikaisa 發表於 2007-6-12 01:42 AM

kfc好貴...m記唔低食...^|.O$jp]
v{%U i P5M\
再者兩間都冇益...唔會選擇食...

13hahaha 發表於 2007-6-12 01:45 PM

兩間都會去喎~食得多轉下口味又會唔同d

勇勇 發表於 2007-6-12 04:55 PM

[quote]Originally posted by [i]kaichun88[/i] at 2007-6-11 22:41:?zC$ws T^^

BF*aF9K,V{ 可唔可以講下點貴法? [/quote]
i/WX#yl['m3j"\(a 唔好意思啊,成20年嘅野真係唔記得la,不過我印象中係好鬼貴:P:P:P:P

ibsenw 發表於 2007-6-12 07:01 PM

講鬥食雞, 主打當然唔夠 KFC , 不過我覺得麥記果隻雞中翼絕對不下於KFC !!:good:

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.