麥當勞 vs KFC
kfc 正統雞!好食! KFC ...................:secret: 2間都唔鐘意... 2間都好鐘意. 本人極之 like 快餐. 有咁快,得咁快 , 就最好. 麥當勞 KFC 兩間都差唔多 以前都9唔9幫襯哈迪斯 不過依家摺左LU:dev: 咁多野鬥lC3Z(dB8Rj.BNy-T2n:Avi$u3H c,a6H
你想鬥乜先 ?!!!!!!!!!!
2F(M:XM)a:`*B
重有你應該去飲食區 [quote]Originally posted by [i]大優勢[/i] at 2007-6-10 03:34 PM:+f0VkiE PVT
咁多野鬥
l8J6jB'atL
你想鬥乜先 ?!!!!!!!!!!
2r&}@iE2A
重有你應該去飲食區 [/quote]OnuL`+N
樓主話kfc正統雞,似乎係鬥雞:P:P:P^{-r:]1CU1B,y
KFC調味方面幾好,可能係整慣雞既關係+pkP0fQK&^5f5H
麥記d雞:nogood: 有無人發覺以前kfc d雞好味d 正唔正統我就唔知..0a w&p_E2H
淨係知宜家kfc d雞d肉好老..唔夠滑-.-..
d汽水又超多冰-.- [quote]Originally posted by [i]kaichun88[/i] at 2007-6-10 04:06 PM:
樓主話kfc正統雞,似乎係鬥雞:P:P:Pz4WRE|y.u(_
KFC調味方面幾好,可能係整慣雞既關係%f/IV+o4CR6hnCt
麥記d雞:nogood: [/quote]0?9[.C/\/ot;j
] ]]Hgt$r:R Hg
多餘bT9`_1yn4tD3y
U ca3b:OV c"M
同主力賣雞公司
講佢啲雞最好................. ?zc&k `3D nC
多餘中既多餘 :nogood::nogood: 唔知點解~兩間野既雞次次食完個胃都好唔舒服。HD%y:p2k"k
以前仲係學生梗係成日食,
而家睬佢地都傻~兩間都唔好食。 I like KFC more than McDonald, KFC's taste is better than McDonald 我如果一個人去kfc,只會食飯同薯蓉:D
唔會叫雞:redface: [quote]Originally posted by [i]qqwqqwqqw1[/i] at 2007-6-11 11:02 AM:
我如果一個人去kfc,只會食飯同薯蓉:D
唔會叫雞:redface: [/quote]xT5Ut8}BF8cv1~v)V^
一個人去深圳,亦一定會叫雞....:D [quote]Originally posted by [i]奇[/i] at 2007-6-10 18:45:
有無人發覺以前kfc d雞好味d [/quote]
係喎!我小朋友嘅時候去KFC食雞同薯蓉真係好食D喎!(z9XI6aupK
[size=6]可能因為我係小朋友關係,細個冇錢9唔9去食所以覺得好好味道!87年KFC真係好貴!![/size] [quote]Originally posted by [i]勇勇[/i] at 2007-6-11 02:46 PM: ~2M}nY;g o.R
4wq?+JW?$][b
係喎!我小朋友嘅時候去KFC食雞同薯... [/quote]AZOXo*A Qxv1B
可唔可以講下點貴法? kfc好貴...m記唔低食...^|.O$jp]
v{%Ui P5M\
再者兩間都冇益...唔會選擇食... 兩間都會去喎~食得多轉下口味又會唔同d [quote]Originally posted by [i]kaichun88[/i] at 2007-6-11 22:41:?zC$wsT^^
可唔可以講下點貴法? [/quote]
唔好意思啊,成20年嘅野真係唔記得la,不過我印象中係好鬼貴:P:P:P:P 講鬥食雞, 主打當然唔夠 KFC , 不過我覺得麥記果隻雞中翼絕對不下於KFC !!:good:
頁:
[1]
2