麥當勞 vs KFC
kfc 正統雞!好食! KFC ...................:secret: 2間都唔鐘意... 2間都好鐘意. 本人極之 like 快餐. 有咁快,得咁快 , 就最好. 麥當勞 KFC 兩間都差唔多 以前都9唔9幫襯哈迪斯 不過依家摺左LU:dev: 咁多野鬥8^)N0Z+tJ/T%PV8m
你想鬥乜先 ?!!!!!!!!!!8K+dE B1w9UX
重有你應該去飲食區 [quote]Originally posted by [i]大優勢[/i] at 2007-6-10 03:34 PM:[Y7nBa*W&k zd
咁多野鬥
你想鬥乜先 ?!!!!!!!!!!
'q2W0{rn5f)t1]F&Sg
重有你應該去飲食區 [/quote]
樓主話kfc正統雞,似乎係鬥雞:P:P:P
KFC調味方面幾好,可能係整慣雞既關係lC8U~r3a2]
麥記d雞:nogood: 有無人發覺以前kfc d雞好味d 正唔正統我就唔知..
淨係知宜家kfc d雞d肉好老..唔夠滑-.-..
d汽水又超多冰-.- [quote]Originally posted by [i]kaichun88[/i] at 2007-6-10 04:06 PM:hx ]/YtM_'W"t7B