娛樂滿紛 26FUN's Archiver

ASPP 發表於 2007-6-10 01:57 PM

麥當勞 vs KFC

kfc 正統雞!好食!

FRANCISE 發表於 2007-6-10 02:10 PM

KFC ...................:secret:

kaikai886 發表於 2007-6-10 02:27 PM

2間都唔鐘意...

@娛樂滿紛 發表於 2007-6-10 02:37 PM

2間都好鐘意. 本人極之 like 快餐. 有咁快,得咁快 , 就最好.

head 發表於 2007-6-10 03:27 PM

麥當勞  KFC  兩間都差唔多 以前都9唔9幫襯哈迪斯  不過依家摺左LU:dev:

大優勢 發表於 2007-6-10 03:34 PM

咁多野鬥
$Q5wbl&VBJ 8^)N0Z+tJ/T%PV8m
你想鬥乜先 ?!!!!!!!!!!8K+dEB1w9UX

w_-TvicLKM&@S 重有你應該去飲食區

kaichun88 發表於 2007-6-10 04:06 PM

[quote]Originally posted by [i]大優勢[/i] at 2007-6-10 03:34 PM:[Y7nBa*W&k zd
咁多野鬥
@ChY;]M7J-I
&vj-o.U#qC4t4p 你想鬥乜先 ?!!!!!!!!!!
%Em:fU#vhBa.L!P4~ 'q2W0{rn5f)t1]F&Sg
重有你應該去飲食區 [/quote]
#UheOs-k-H 樓主話kfc正統雞,似乎係鬥雞:P:P:P
8j!{f,A5k(K KFC調味方面幾好,可能係整慣雞既關係lC8U~r3a2]
麥記d雞:nogood:

發表於 2007-6-10 06:45 PM

有無人發覺以前kfc d雞好味d

makin 發表於 2007-6-10 07:57 PM

正唔正統我就唔知..
\)bfg8N 淨係知宜家kfc d雞d肉好老..唔夠滑-.-..
.b-J!h7]i d汽水又超多冰-.-

大優勢 發表於 2007-6-10 10:52 PM

[quote]Originally posted by [i]kaichun88[/i] at 2007-6-10 04:06 PM:hx ]/Yt M_'W"t7B

iL?0|:k 樓主話kfc正統雞,似乎係鬥雞:P:P:P1{V"BQQ!TZ
KFC調味方面幾好,可能係整慣雞既關係!Z!}-L8l6_grK
麥記d雞:nogood: [/quote]
#P$o(|\6ido
"e)~(K$R/@RhdO
/O-i)s\%PE 多餘&rF5i#Te$]uU/|

k1dN;xI1I 同主力賣雞公司 XMPk'E

R(V)z$s0m sV;z Z 講佢啲雞最好.................(U w0A|H)a"vQ6A

3c@5V(uLO 多餘中既多餘 :nogood::nogood:

YingTung 發表於 2007-6-11 01:25 AM

唔知點解~兩間野既雞次次食完個胃都好唔舒服。3g |x!l+nc+j
以前仲係學生梗係成日食,I~nCP
而家睬佢地都傻~兩間都唔好食。

suntan 發表於 2007-6-11 10:28 AM

I like KFC more than McDonald, KFC's taste is better than McDonald

qqwqqwqqw1 發表於 2007-6-11 11:02 AM

我如果一個人去kfc,只會食飯同薯蓉:D
gO+ow#t!GT 唔會叫雞:redface:

magic 發表於 2007-6-11 01:08 PM

[quote]Originally posted by [i]qqwqqwqqw1[/i] at 2007-6-11 11:02 AM:
OG,]*_/@:? SU ] 我如果一個人去kfc,只會食飯同薯蓉:D$?F4O%{:`%D9Y$f
唔會叫雞:redface: [/quote]
!|,[ b.u9j9DD3j 一個人去深圳,亦一定會叫雞....:D

勇勇 發表於 2007-6-11 02:46 PM

[quote]Originally posted by [i]奇[/i] at 2007-6-10 18:45::x;}9dPo)V4W
有無人發覺以前kfc d雞好味d [/quote]lO3v)RDv.y*jEe
係喎!我小朋友嘅時候去KFC食雞同薯蓉真係好食D喎!
[u&Cik|@m4e:G [size=6]可能因為我係小朋友關係,細個冇錢9唔9去食所以覺得好好味道!87年KFC真係好貴!![/size]

kaichun88 發表於 2007-6-11 10:41 PM

[quote]Originally posted by [i]勇勇[/i] at 2007-6-11 02:46 PM:'p${vV9rn5c@
ay:Y+[ z`ur'c&Q
係喎!我小朋友嘅時候去KFC食雞同薯... [/quote]
Y9G8U&\9Nv,T[ 可唔可以講下點貴法?

kaikaisa 發表於 2007-6-12 01:42 AM

kfc好貴...m記唔低食...Xc[w~$izMHA
c4Tx]"@"ww!Q
再者兩間都冇益...唔會選擇食...

13hahaha 發表於 2007-6-12 01:45 PM

兩間都會去喎~食得多轉下口味又會唔同d

勇勇 發表於 2007-6-12 04:55 PM

[quote]Originally posted by [i]kaichun88[/i] at 2007-6-11 22:41:
T r3D!HW -A7jBTe3z-~c?E;H:V
可唔可以講下點貴法? [/quote]&B U'Z0~r3h$s2h
唔好意思啊,成20年嘅野真係唔記得la,不過我印象中係好鬼貴:P:P:P:P

ibsenw 發表於 2007-6-12 07:01 PM

講鬥食雞, 主打當然唔夠 KFC , 不過我覺得麥記果隻雞中翼絕對不下於KFC !!:good:

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.